צפייה בגרסה מלאה : בניית קרוואן לשטח
חנן גולומבק
03-06-16, 23:09
לפי דעתי חנן סובל ממחסור בידים בגלל זה הוא לא הסתדר עם הדבק של 3M.
עידו
אתה צודק .
- - - Updated - - -
זה ה P50
עידו לוריה
03-06-16, 23:18
זה חומר נהדר אבל חייב שכבה של לפחות 1 מ"מ מינימום אחרת הוא לא מדביק בכלל , וכך כל המשפחה של הדבקים הפליוריטאנים .
הדבק שאתה משתמש של 3M לא ולכן יותר קל לעבוד איתו על משטחים גדולים .
תביא עוד שני חברה איתך ותדביק בלי בעיה עם ה 3M .
עידו
חנן גולומבק
03-06-16, 23:20
או קיי אבל לא זאת הבעיה שלי כרגע.
עידו לוריה
03-06-16, 23:26
אז מה כן הבעיה ?
עידו
חנן גולומבק
04-06-16, 08:29
הבעיה עכשיו היא מה עושים עם המקומות שלא נתפסו, ניסיתי להפריד את הפלטה לחלוטין מהעץ אבל זה בלתי אפשרי בלי לשבור את הדיקט.. זו הבעיה
boaz avrahami
04-06-16, 08:50
אולי עם חוט ברזל דק, שני אנשים ו״לנסר״ את הדבק
עידו לוריה
04-06-16, 11:35
אחד חייב למות ... מכיר את זה ?
תבחר דיקט או פלטה אלומיניום ?
דבר עם היבואן/יצרן של הדבק תאר את הבעיה ותבקש פתרון .
עידו
סתם רעיון.. אולי נסיון לחמם יעזור להפריד ביניהם..
הבעיה עכשיו היא מה עושים עם המקומות שלא נתפסו, ניסיתי להפריד את הפלטה לחלוטין מהעץ אבל זה בלתי אפשרי בלי לשבור את הדיקט.
לדעתי עם טינר תוכל להפריד את הפלטות.
חנן גולומבק
05-06-16, 12:15
חברים תודה. בסופו של דבר תלשתי את הפאנל בכח והתוצאות לפניכם.
כמו בטנגו , צעד קדימה ושניים אחורה אבל לא נורא , זה לא מה שישבור אותנו...........החום כן.
ניקוי הפח , שפכטל עץ למילוי ולהדביק .
חנן גולומבק
07-06-16, 09:43
ניקוי הפח , שפכטל עץ למילוי ולהדביק .
יקירי הפלטות שהורדו התעקמו וילכו לפח.
למה פח? תבנה שולחנות עבודה 😉
חנן גולומבק
07-06-16, 17:37
למה פח? תבנה שולחנות עבודה נ˜‰
צודק (:
אז ככה, כל פלטה עוברת "הברשה" עם משייפת כדי שהצבע והדבק :rolleyes: יתפסו יותר טוב. אתם יכולים לראות בתמונה, פח לפני ואחרי ה "הברשה"
יקירי הפלטות שהורדו התעקמו וילכו לפח.
למה פח?
חומר גלם לדיגומים וחיזוקים.
חנן גולומבק
07-06-16, 21:14
למה פח?
חומר גלם לדיגומים וחיזוקים. בהחלט.
חנן גולומבק
21-09-16, 19:08
הכל קומבינות...
חנן גולומבק
28-10-16, 10:27
זקני אילת לא זוכרים לילה כזה ...10 שעות רצופות של גשם, ברקים ורעמים מטורפים, אבל 10 דקות לפני שירדו עלינו השמיים , הספקתי להדביק את פלטת האלומניום האחרונה על הגג חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חנן גולומבק
03-11-16, 13:13
המשך הגג ופתחי האוורור. שנים מהפתחים עם מאוורר חשמלי מובנה בתוכם, אחד מהם יאוורר את השרותים .
חנן גולומבק
05-11-16, 21:24
אני מחפש חומרים קלים לבניית הריהוט, מישהו מכיר את זה - http://www.monopan.ca/about/
חנן גולומבק
20-11-16, 08:12
צבוע וסגור ... שנה מתחילת הבנייה.
מדהים. הייתי אומר מזל טוב אבל זה לא מזל. זו נחישות ועבודה קשה וידיים טובות. מזל לא משחק פה בכלל :-)
יפה ומדהים.
ובזמן למפגש ג'יפולוג ...
הייתי קם ומוחא לך כפיים על עבודה כזו אם הייתי שם
אבל אני מול המחשב אז אקום מהכסא ואמחא כפיים מפה.
פשוט מדהים.
חנן גולומבק
20-11-16, 13:05
חברים תודה רבה על המחמאות אבל כנראה שהצלחתי לבלבל אתכם, הבנייה של הקרוואן לא הסתיימה, סיימתי רק את החוץ ( בערך...) עכשיו אני מתחיל בפנים וגם זה ייקח בטח איזה שנה שנתיים...:)
נראה מעולה!
אתה יכול להסביר בקצרה מה ההבדל מבחינת שיטת הבניה מול קרוואן "קנוי" אירופאי סטנדרטי?
ברור לי שברגע שאתה מתכנן אתה תופר הכל לצרכים שלך, השאלה האם מבחינת צורת הבניה יש יתרונות מול קרוואנים רגילים.
גלעד
חנן גולומבק
27-11-16, 09:06
אהלן גלעד.
בגלל שהקרוואן מיועד לנסיעה בשטח אני בונה אותו הרבה יותר חזק ( וכבד ) יחסית לבנייה הארופאית. אין כמובן מה להשוות מבחינת הגימור , הארופאים מדהימים מבפנים ונראים כמו יאכטה אבל בנסיעה בשטח הם מתפרקים. היתרון הגדול שלהם הוא שהם קלים מאד יחסית . אני בונה יותר בסגנון אוסטראלי. קרוואן בגודל שאני בונה שמיוצר במפעל באוסטרליה שוקל כ 2 טון בזמן שארופאי שוקל פחות מטון וחצי. ויש אפילו ששוקלים פחות מטון אחד.
חנן, אתה מיעד את הקראוון לשטח, אתה יכול לתת תיאום ציפיות לרמת השטח הרלוונטית?
האם הכוונה ללא יותר משבילים לבנים כאשר הציפייה שהקראוואן ותכולתו לא יתפרקו במעבר בשבילים הכוללים "קורדורוי"?
מה גודל הרכב הגורר המינימלי הנדרש לגרירה בשטח? Suv סטנדרטי או טנדר אמריקאי פול סייז?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161127/2cccfb2d718844d7e8ef22bea0b99e96.jpg
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
חנן גולומבק
27-11-16, 17:25
חנן, אתה מיעד את הקראוון לשטח, אתה יכול לתת תיאום ציפיות לרמת השטח הרלוונטית?
האם הכוונה ללא יותר משבילים לבנים כאשר הציפייה שהקראוואן ותכולתו לא יתפרקו במעבר בשבילים הכוללים "קורדורוי"?
מה גודל הרכב הגורר המינימלי הנדרש לגרירה בשטח? Suv סטנדרטי או טנדר אמריקאי פול סייז?
יעקב, אהבתי, לא נראה לי שהוא יצא משם שלם.
אסף, כמו שכבר כתבתי די בתחילת השרשור , הקרוואן לא מיועד לעלות מעלות או לנסוע בדרכים שמחייבות פרונט / ספיישל.
שבילי קורדרוי לבנים כמו שכתבת ועוד קצת עם מדרגות של חצי מטר לא יותר. לדעתי SUV או טנדר יפני מודרני בהחלט יספיקו, צריך גם לזכור שהקרוואן פלוס הרכב הגורר הופכים לרכבת של יותר מ 10 מטר וזה מאד מגביל בסיבובים. צריך לדעתי לשאוף לרכב גורר חזק אבל הכי קצר שאפשר.
הפנטזיה שלי היא להעביר לילות בעומק המדבר במקומות שקרוואנים סטנדרטיים לא יכולים להגיע אליהם בגלל הגובה , זוית הנטישה והקפיצים הנוקשים שלהם ואלו 3 נושאים שטפלתי בהם בבניה שלי.
גם מדרגות של חצי מטר נשמע לי יומרני, אבל קטונתי...
בכל אופן, מרשים מאוד
חנן גולומבק
27-11-16, 18:32
גם מדרגות של חצי מטר נשמע לי יומרני,
יש מצב :rolleyes:
חנן גולומבק
30-11-16, 10:34
מה שקורה בפנים וגם...מדרגה...
boaz avrahami
30-11-16, 11:34
תותח
מדרגה חשמלית?
תוכל לצלם למטה איך היא מעוגנת?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
חנן גולומבק
30-11-16, 20:09
בועז תודה.
המדרגה איננה חשמלית , היא מעוגנת בצד אחד בריתוך ובצד השני עם ברגים.
מה שיטת הרתימה המיועדת - אנקול או כף ותפוח?
אם כף ותפוח - האם מספיק יודע לעבוד בזוויות גלגול/ עלרוד מספקות בין הגורר והקרוואן?
חנן גולומבק
01-12-16, 06:09
מה שיטת הרתימה המיועדת - אנקול או כף ותפוח?
אם כף ותפוח - האם מספיק יודע לעבוד בזוויות גלגול/ עלרוד מספקות בין הגורר והקרוואן?
בשלב ראשון תפוח וכף, זה נושא שעדיין לא חקרתי אותו לעומק, תמיד אפשר להחליף.
תבנה מערכת מתפרקת ככה שבשטח טכני תוכל לשנות צורת חיבור או להוסיף צורת חיבור.
boaz avrahami
01-12-16, 07:41
בשלב ראשון תפוח וכף, זה נושא שעדיין לא חקרתי אותו לעומק, תמיד אפשר להחליף.
אני מתבלבל, לא היה סביב הקראוון שלך איזה דיון על ריתום אוסטרלי מיוחד לשטח שהרגע ירד מחללית?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/e4ca63c2033c4f1649859bba2e49afee.jpg
חנן גולומבק
01-12-16, 16:20
היה משהו כן.
מדהים, אני עם קרוואן אירופאי מספר שנים ומניסיון אני יכול לומר לך כי הסידור הפנימי הוא קריטי.
אני מציע לך לבדוק ולראות מספר קרוואנים שונים על מנת להגיע להחלטה הנכונה.
בהצלחה
חנן גולומבק
17-12-16, 08:45
מדהים, אני עם קרוואן אירופאי מספר שנים ומניסיון אני יכול לומר לך כי הסידור הפנימי הוא קריטי.
אני מציע לך לבדוק ולראות מספר קרוואנים שונים על מנת להגיע להחלטה הנכונה.
בהצלחה
צודק בהחלט, אני עושה את זה כל הזמן.
חנן גולומבק
17-12-16, 08:53
תמונות לשבת :cool:
חמודה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
נהדר!
כיף לראות את ההתקדמות.
איך קוראים לצירים הננעלים להארכה המתקפלת של הספסל?
מאיפה קונים? אפשר קישור?
חנן, זה מרשים לאללה...
חתיכת עבודה.
אבל יש לי שאלה לגבי השימוש בעץ.
למה עץ?
נדמה ששאלת פה בעבר על איזה פלטות פלסטיק.
אני מבין שעץ זמין וקל לעבודה, אבל אין איזה חומרים יותר מתקדמים ובעיקר יותר קלים (ופחות בעירים)?
חנן גולומבק
17-12-16, 18:33
יואב תודה, אלו צירים פשוטים לשולחן מתקפל, יש אותם בכל מני גדלים בחנויות עשה זאת בעצמך וכלי עבודה.
זיוו, עץ הוא אכן החומר הכי זמין וקל לעיבוד, אם האוסטרלים בונים את הקרוואנים המדהימים שלהם מעץ, אז מי אני ..........?
רק עכשיו נחשפתי לפרויקט הזה, במילה אחת: מדהים.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
מדהים, פרוייקט ואיש יצירתי במיוחד. שפו ענק
חנן גולומבק
28-12-16, 17:55
יעקב, עמי, תודה על המחמאות.
בינתיים תא השרותים מקבל ציפוי פיברגלס...
חנן גולומבק
29-12-16, 12:09
את עבודת הפיברגלס מבצע שמעון עמר האילתי שהוא ללא ספק אלוף הארץ בעבודות פיברגלס...
חנן גולומבק
31-12-16, 11:16
בינתיים הגיעו כמה ממתקים לשבת...
חנן גולומבק
03-01-17, 11:23
הסתיימו עבודות הפיברגלס וגם הקפיצים מורכבים...
חנן גולומבק
12-01-17, 07:24
מיכה תודה.
בינתיים מתקדם עם בניית המטבח וארון החשמל.
liontamer84
12-01-17, 10:11
התקדמות מצוינת.
הכל נראה ממש טוב.
מה הולך מבחינת משקל?
חנן גולומבק
12-01-17, 18:20
תודה, קשה לדעת, אני מתחשב בזה כל הזמן ומשתדל להשתמש ככל הניתן בחומרים הכי קלים שיש ומצד שני שייתנו את הכח הדרוש לטלטולים בשטח.
חנן גולומבק
20-01-17, 08:23
המטבח מקבל צורה...
חנן גולומבק
20-01-17, 08:38
ויש גם ידית בכניסה לאלו שמתקשים לטפס...הרצפה נמצאת 60 ס"מ מעל הקרקע...
יש באמת צורך ב-3 ראשי גז בקראוון?
חנן גולומבק
20-01-17, 16:01
יש באמת צורך ב-3 ראשי גז בקראוון? ממש לא אבל אהבתי את העיצוב :)
- - - Updated - - -
יש EXCEL של עלויות? בהחלט
...
בהחלט
נו.. תן רמז. קנ"מ.
חנן גולומבק
20-01-17, 19:20
עברתי את ה 70K אני מעריך שזה יסתיים בסביבות ה 90.
וואוו😮
איזה אומץ!
כל הכבוד, באמת!
Sent from my SM-N900T using Tapatalk
חנן גולומבק
20-01-17, 21:52
תודה רבה.
יופי של פרויקט.
כדאי לבודד את לוח העץ שניצב לכירת הגז.
חנן גולומבק
21-01-17, 08:22
יופי של פרויקט.
כדאי לבודד את לוח העץ שניצב לכירת הגז.
תודה, צודק בהחלט, המדף שמתחת לכירה כבר קיבל בידוד אלומניום...
- - - Updated - - -
תוסיפו רתכת וקומפרסור ואלו כל כלי העבודה שאני משתמש בהם בפרויקט הזה.
אני לא חושב שיש חום מתחת לכיריים, אבל אם יש אז הדבקה של לוח אלומיניום לעץ לא תעזור.
בשביל לבודד חום אתה צריך אוויר, תשאיר מרווח של 1סמ בין העץ לאלומיניום ואז קיבלת בידוד.
חנן גולומבק
21-01-17, 10:44
אני לא חושב שיש חום מתחת לכיריים, אבל אם יש אז הדבקה של לוח אלומיניום לעץ לא תעזור.
בשביל לבודד חום אתה צריך אוויר, תשאיר מרווח של 1סמ בין העץ לאלומיניום ואז קיבלת בידוד.
יש ויש תאמין לי בדקתי, יש שם רכיבים שלא ניתן לנגוע בהם בגלל החום. בכל אופן השארתי 5 ס"מ מלבד האלומניום.
לא מספיק טוב
האלומיניום ששמת יכול לבודד את החום משאר חלקי העץ רק אם האלומיניום עצמו לא יהיה במגע עם עץ.
לאלומיניום הולכת חום נהדרת והוא פשוט יעביר את החום שיגיע אליו אל העץ.
לא מספיק טוב
האלומיניום ששמת יכול לבודד את החום משאר חלקי העץ רק אם האלומיניום עצמו לא יהיה במגע עם עץ.
לאלומיניום הולכת חום נהדרת והוא פשוט יעביר את החום שיגיע אליו אל העץ.
+1.
פשוט תאווה לעניים .
פרוייקט מעורר השראה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חנן גולומבק
09-02-17, 13:09
פשוט תאווה לעניים .
פרוייקט מעורר השראה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תודה רבה,
יפהפה!
חנן, אני לא זוכר, בחלונות יש גם ווילונות רשת או רק חלון?
חנן גולומבק
09-02-17, 13:19
יפהפה!
חנן, אני לא זוכר, בחלונות יש גם ווילונות רשת או רק חלון?
תודה, יש גם רשת וגם ווילון.
חנן גולומבק
15-02-17, 11:19
חשמל זורם בכפות ידיך...
יש סיבה למה הכבלים לא בתוך שרשור? שיאפשר החלפה במידת הצורך
Sent from my iPhone using Tapatalk
חנן גולומבק
15-02-17, 22:31
יש סיבה למה הכבלים לא בתוך שרשור? שיאפשר החלפה במידת הצורך
Sent from my iPhone using Tapatalk
כי אין מקום לצנרת .
השתמשתי בכבל נאופרן איכותי ביותר.
חלק משמעותי מהכבלים עובר בארונות ולא בקירות.
חנן,
אני מבין (לא בהכרח מסכים) למה החלטת לעבוד ללא צינור, אבל אם אני רואה טוב, אתה לא עם בידוד כפול.
אם זה המקרה, זה עלול להיות בעייתי ומסוכן (שריפה).
דרך אגב, לא יודע מה עושים בקרוואנים מסחריים, אבל שאני חושב על זה, לפחות תאורה הייתי עושה הכל לד על מתח נמוך (ופותר את כל בעיות הבטיחות).
חנן גולומבק
16-02-17, 06:50
חנן,
אני מבין (לא בהכרח מסכים) למה החלטת לעבוד ללא צינור, אבל אם אני רואה טוב, אתה לא עם בידוד כפול.
אם זה המקרה, זה עלול להיות בעייתי ומסוכן (שריפה).
דרך אגב, לא יודע מה עושים בקרוואנים מסחריים, אבל שאני חושב על זה, לפחות תאורה הייתי עושה הכל לד על מתח נמוך (ופותר את כל בעיות הבטיחות).
אהלן ותודה.
כמובן שהבידוד כפול, כאמור מדובר בכבל ניאופרן הכי איכותי ( ויקר ) שיש. חלקו 0.75 קוודרד וחלקו 1.5. כבל כניסת מתח ראשי 220 2.5 קוודרד.
כל התאורה היא לד. כל מנורה של חצי אמפר מקבלת כבל של 7 אמפר , מקדם ההגנה הוא עצום. לכל צרכן יש כמובן גם פיוז בלוח.
כפול זה טוב.
הדאגה שלי היא לא מקדם ההגנה, הבעיה היא בעיקר קצר.
דרך אגב, אני מבין שהמס' על הפאנלים, זה בגלל שאתה דואג לצלם הכל פתוח, כך שתדע אח"כ איפה עובר כל דבר?
חנן גולומבק
16-02-17, 08:51
כפול זה טוב.
הדאגה שלי היא לא מקדם ההגנה, הבעיה היא בעיקר קצר.
דרך אגב, אני מבין שהמס' על הפאנלים, זה בגלל שאתה דואג לצלם הכל פתוח, כך שתדע אח"כ איפה עובר כל דבר?
המספר על הפאנלים זה בשביל היישום שלהם על הקיר, קודם כל מדדתי את כל הפתחים ולכל פתח נתתי מספר, הכנתי טבלה עם כל המספרים ואחרי שחתכתי את הקלקר נתתי גם בחיתוך את אותו המספר על הקלקר וכך ידעתי היכן לשים כל פאנל. אחרת הייתי הולך לאיבוד, יש מעל 100 יחידות.
חנן גולומבק
25-02-17, 07:39
החשמל מאחוריי...
אני רק לשאלה... מדדת שהקראוון מצליח לצאת מהחצר? :confused:
אתה בטוח שלוסטרא קלמרה זה הפתרון המתאים לכבל רב גידי ברכב?
אתה בטוח שלוסטרא קלמרה זה הפתרון המתאים לכבל רב גידי ברכב?
לוסטרא קלמרה היא פתרון לא טוב עבור כבל רב גידי מאחר ורק חלק מהגידים נמצאים במגע טוב.
החיבור הטוב לכבל רב גידי הוא לחיצה או, לפחות, הלחמה.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אהלן ותודה.
כמובן שהבידוד כפול, כאמור מדובר בכבל ניאופרן הכי איכותי ( ויקר ) שיש. חלקו 0.75 קוודרד וחלקו 1.5. כבל כניסת מתח ראשי 220 2.5 קוודרד.
כל התאורה היא לד. כל מנורה של חצי אמפר מקבלת כבל של 7 אמפר , מקדם ההגנה הוא עצום. לכל צרכן יש כמובן גם פיוז בלוח.
חנן, מערכות חשמל למתח נמוך שונות לחלוטין ממערכות מתח גבוה.
במתח נמוך חתך הכבל נקבע לפי הזרם ואורך המוליך ולא רק לפי הזרם, כפי שקיים במערכות מתח גבוה. ככלל שטח המוליך במערכות מתח נמוך גדול יותר משטח המוליך במערכות מתח גבוה כי הזרם הנידרש להפקת הספק גבוה יותר ככל שהמתח נמוך יותר.
לכן, כשאתה אומר כבל ל 7 אמפר אתה צריך לציין את האורך.
דבר נוסף הוא מפסקים, ראיתי שהשתמשת במפסקים חצי אוטומטיים,
בדקת שהם מתאימים לזרם ישר? אם לא אז כדאי לך להחליף אותם כי הם יכולים להכשל ברגע אמת.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
פשוט מדהים אין מילים
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני רק לשאלה... מדדת שהקראוון מצליח לצאת מהחצר? :confused:
נדמה לי שמתישהו, בתחילת השירור, כבר עלה הנושא...
שאלו יהיו הבעיות שלו..:)
מה שנקרא, חתיכת עבודה - כל הכבוד!!
boaz avrahami
25-02-17, 17:08
בחוף של הקראוונים יש את פזי ממנופי אבי... מקסימום [emoji6]
חנן גולומבק
25-02-17, 18:59
אהלן חברים ותודה על התגובות .
לדעתי אם שמים " שוקולדות " שמתאימות מבחינת הגודל לשלהן לעובי הכבל אז זה בסדר גמור, אולי זה לא הפתרון הכי טוב אבל זה מספיק טוב. בכל רכב שעבר בארץ איזה שהוא שינוי או תוספת יש שוקולדות.
איפה ראיתם מפסקים חצי אוטומטים ? יש אצלי כאלו רק בחלק של ה AC ולא רואים אותם בתמונות.
הקרוואן יצא עם מנוף :D. אין דרך אחרת.
liontamer84
26-02-17, 09:35
נראה מדהים.
שאפו!
חנן גולומבק
09-03-17, 20:53
תודה לכולם.
עוד מעט נתחיל להוציא לשמש את המיץ...
שאפו ענק.
פשוט מדהים
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חנן גולומבק
17-03-17, 08:51
תודה לכולם....ועכשיו, עולם המים...
שבת שלום.
חנן גולומבק
08-04-17, 08:01
חג שמייח...
חג שמח נראה מעילה
תתחדש מת לראות כבר את המוצר הסופי
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
קשה להבין מה ביוב ומה לא, לא רצוי סיפון מתחת לכל כיור? מה מונע מריחות לחזור לתוך הקרוואן?
לא התאפקתי והלכתי לראות בעיניים. כמה כיף והשקעה בחצר שלך! פרויקט מדהים.
חנן גולומבק
09-04-17, 09:00
קשה להבין מה ביוב ומה לא, לא רצוי סיפון מתחת לכל כיור? מה מונע מריחות לחזור לתוך הקרוואן?
חברים תודה, במקלחת יש סיפון מתחת לרצפה, במטבח קשה לראות אבל זווית הצינור שיוצר מהכיור יוצרת סיפון, המקום היחידי שאין סיפון זה בכיור של המקלחת ששם הייתה לי בעייה טכנית ליצור סיפון, ימים יגידו ( או יריחו........... ) :cool:
קשה להבין מה ביוב ומה לא, לא רצוי סיפון מתחת לכל כיור? מה מונע מריחות לחזור לתוך הקרוואן?
אתה משתמש באותו צינור להזנת מים וביוב.
בטוח שאתה מזהה כל צינור היום מתוך שינה, תחשוב מה יקרה עוד כמה שנים ואם מישהו אחר יצטרך לטפל במערכות.
יותר נכון לדעתי צנרת בצבע נפרד לכל סוג קוו - מים קרים נקיים לשתיה, מים קרים לשטיפה, מים חמים, מים אפורים, מי ביוב
מעבר לזה, לא עדיף צנרת אטומה ולא שקופה? השקופה נוטה לייצר פטריות ועובש ובכל מקרה תיראה ג'יפה מהר מאד (בטח המים הדלוחים)
חנן גולומבק
16-04-17, 07:58
אתה משתמש באותו צינור להזנת מים וביוב.
בטוח שאתה מזהה כל צינור היום מתוך שינה, תחשוב מה יקרה עוד כמה שנים ואם מישהו אחר יצטרך לטפל במערכות.
יותר נכון לדעתי צנרת בצבע נפרד לכל סוג קוו - מים קרים נקיים לשתיה, מים קרים לשטיפה, מים חמים, מים אפורים, מי ביוב
מעבר לזה, לא עדיף צנרת אטומה ולא שקופה? השקופה נוטה לייצר פטריות ועובש ובכל מקרה תיראה ג'יפה מהר מאד (בטח המים הדלוחים)
אהלן חברים, הצנרת היא צנרת " טכנופלקס , חזקה ועמידה במיוחד, הקטרים שונים, דרך אגב גם בבית צנרת מים חמים וקרים PEX היא באותו הצבע ובאותו הקוטר. בקשר לשקיפות , זה לא מטריד אותי ובעניין "
מישהו אחר יצטרך לטפל במערכות..." חחחחחחחחחחחח, נראה לכם
:cool:
ודרך אגב בקשר ל "
מזהה כל צינור היום מתוך שינה..." אני מזהה כל מילימטר בפרויקט הזה מתוך שינה , לא רק צינור...
חנן גולומבק
19-04-17, 12:37
כמו שהבטחתי...התחלנו להוציא לשמש את המיץ...
את הפאנלים חיברתי בחיבור מקביל על יד מפצלים שרכשתי באי ביי, הבלאגן על הגג כבר לא בלאגן וכל הכבלים מחוברים ומסודרים.
עלה והצלח חבר
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
24-04-17, 11:52
עלה והצלח חבר
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
תודה, מתקדמים...
חנן גולומבק
25-04-17, 20:44
המזגן כבר עובד ומקרר והמיטה מקבלת צורה.
חנן,
אתה יכול בבקשה להסביר את נושא המזגן.
בעולם הנאור יש חניונים עם 110-220V , אבל בארץ? מה הסיפור? גנרטור?
המיטה מתקפלת?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
26-04-17, 11:05
חנן,
אתה יכול בבקשה להסביר את נושא המזגן.
בעולם הנאור יש חניונים עם 110-220V , אבל בארץ? מה הסיפור? גנרטור?
אהלן, גם בארץ יש כבר מספר חניונים שמספקים מים וחשמל, מעבר לכך אז כמובן גנרטור.
- - - Updated - - -
המיטה מתקפלת?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
לא,
חנן גולומבק
02-05-17, 06:57
בינתיים התקנתי מערכת ליצירת לחץ אוויר חיובי בתוך הקרוואן, על מנת למנוע חדירת אבק פנימה, בזמן נסיעה בשטח וגם העברתי את הגלגל ספר קדימה.
חג עצמאות שמח לכולם.
boaz avrahami
02-05-17, 07:01
[emoji4]
על מה מבוססת מערכת הדיחוס?
יש לך עודפי חשמל שאתה משקיע בזה?
חנן גולומבק
02-05-17, 07:20
[emoji4]
על מה מבוססת מערכת הדיחוס?
יש לך עודפי חשמל שאתה משקיע בזה?
מה זאת אומרת על מה מבוססת ? על מפוח יש תמונה שלו.
כן יש לי מלא חשמל, שני מצברי אופטימה 50 אמפר כל אחד עם אפשרות להוסיף עוד 2 במקרה הצורך, צריך לזכור שהמערכת תופעל רק בעת נסיעה בשטח וזה יקרה סביר להניח רק באור יום כשהמערכת הסולארית פועלת .
אבל האמת ? בניתי את המערכת רק בגלל שזה נראה מדליק, ששששששששששששש
הקראוון לא מקבל בכלל חשמל מהרכב הגורר? יש לזה סיבה? או שסתם אין צורך? הוא יכול לטעון את המצברים ולהחזיק צרכנים בנסיעה, לא?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
חנן גולומבק
02-05-17, 22:05
הקראוון לא מקבל בכלל חשמל מהרכב הגורר? יש לזה סיבה? או שסתם אין צורך? הוא יכול לטעון את המצברים ולהחזיק צרכנים בנסיעה, לא?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
אין שום קשר בין מערכות החשמל של הרכב ושל הקרוואן. אין צורך, הקרוואן הוא עצמאי לחלוטין.
חנן גולומבק
04-05-17, 08:24
מגירה נשלפת בתא המטען, אולי למנגל גז ??? :rolleyes:
מתי נזכה לראות אותה נוסעת בשטח מתי.. לשים לה קפיצים ומגלגלים שטח בא בחשבון? 😂
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
04-05-17, 12:47
[QUOTE=avikkllk;747497]מתי נזכה לראות אותה נוסעת בשטח מתי.. לשים לה קפיצים ומגלגלים שטח בא בחשבון? 😂
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk[/QUO
עשיתי חשבון שאני צריך עוד כ 100 שעות עבודה כדי לסיים. זה לא הרבה כל כך הבעיה שמתחיל להיות חם אז ימי העבודה שלי מתקצרים.
חנן גולומבק
04-05-17, 17:32
נתתי עוד קצת גז לפני שיתחיל הגיהנום...
זה מערכת גז? אם כן איפה הגז יושב
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
04-05-17, 18:56
זה מערכת גז? אם כן איפה הגז יושב
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
סבלנות חביבי סבלנות...
חנן גולומבק
26-05-17, 06:42
1. צבע
2. קנטים אלומניום
3. מצבר נוסף וכבלים
4. לסיים ארון גז
5. סף לדלת
6. שולחן אוכל
7. ריפוד פינת אוכל
8. אורות ומספר לעגלה
9. מתלה בגדים
10. מגירות מתחת למיטה זוגית
11. מגירות מטבח
12. פיניש מטבח
13. חיפוי PVC ריצפה
14. מזרן מיטה זוגית
15. אבזור סופי
16. הגבהה
17. הוצאה מהחצר
18. שקילה
19. יאללה מטיילים......................
20. קטנות: להדביק רדיו, אנטנה,לסגור כבל טעינה מיטה זוגית שמאל, תפס מקרר ומקפיא,ארגז כילים מתחת לכיור, פח אשפה,ברגים בחלון פינת אוכל, מטפים,מתלה אופניים, סולם,לחתוך ברגים בולטים, לסגור סיליקון חריצים ופתחי צנרת
אוטוטו אולי בסתיו :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
אני כמעט בטוח שאני מחכה לתמונות מהטיול הראשון יותר ממך.
עלה והצלח.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
28-05-17, 16:41
אבי תודה ובהמשך לשאלה איפה מיכל הגז, אז הנה הוא...וגם ארונות המטבח כבר סגורים.
מדהים.
תשלח תמונה של הקרוואן מבפנים
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
liontamer84
28-05-17, 18:11
נראה טוב מאד.
אוהב את התשומת לב לפרטים הקטנים.
ישר כוח!
חנן גולומבק
11-06-17, 11:16
בחוץ לוהט אז מתקדמים בפנים...
אליפות!!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חחחח פשוט תותח
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
נראה מצוין !
לא אתה , ... הקראוון ;) .
חנן, אתה תותח ואני נהנה לעקוב אחרי שרשורי הבנייה שלך.
לאחרונה גיליתי שניתן לרכוש קאראוואן מוכן, חדש, ללא תכולה בסכומים של 25-30 אש"ח לפני מע"מ.
גדלים של 4X2.15, או 5.3X2.3.
אין לי ספק שהם לא יוכלו לנסוע בשטח, אבל למי שרוצה רק כבישים או עוד חדר - זה פתרון.
חנן גולומבק
27-06-17, 17:48
מה דעתכם ? זווית מספיק טובה ? גובה הכף ריתום 127 ס"מ.
משובח
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן, מנסיוני עם נסיעה בשטח עם עגלות, בסוף משהו נוגע. אני לא יודע עד כמה הזווית הזו מייצגת חריצים ושינויי שיפוע. דמיין שאתה עובר חריץ עמוק שמעברו השני יש מדרגה/ירידה תלולה. כשגלגלי הנגרר בתוך החריץ האף של הרכב הגורר מתחיל לרדת והתוסיק שלו עולה. במצב כזה הזנב של הנגרר יורד מאוד נמוך. תוסיף את החריץ והפגיעה כמעט מובטחת.
מה שכן, נראה לי שהקרוואן צריך להיות בנוי ככה שאם הוא כבר כן נוגע שלא יהיה נזק. מהתמונות נראה שבהחלט יהיו רכיבים שיינזקו.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
elephant man
28-06-17, 11:41
נראה טוב.
יונתן העלה נקודה חשובה.
פיתרון אפשרי הוא התקנת כריות אוויר למתלים.
אני זוכר ששקלת את זה מוקדם יותר בשרשור.
עם הנגררים הגדולים בשטח זה לא אמור לעבוד ככה שהם קצת נגררים על הקרקע בשטח?
פלטות מיגון ואטמי אוזניים.
אמור או לא, חשוב שאם כבר יש פגיעה שהיא תהיה מינימלית ושלא יפגעו מכלולים יקרים. (חשמל, פנסים, מדרגות, כבלים של בלמים וכד').
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
חנן גולומבק
29-06-17, 09:44
היי חברים, כולכם צודקים, העניין הוא שכדי למגן את מיכלי המים אני צריך לשים מיגון נוסח מרכבה סימן 4 :(
מיגנתי באלומניום מרוג ככל יכולתי, מכאן והלאה זו תצטרך להיות נהיגה זהירה.
בינתיים קבלתי מהנגר את ארון מגירות המטבח, התקנתי במגירות אביזר מיוחד שנמצא בשימוש ביאכטות וקרוואנים שמונע מהמגרות להפתח בטילטולים.
חנן אני לא מפסיק להתפעל מהעבודה הנקייה והמדהימה שלך. לעין לא מקצועית נראה כמו תוצר של מפעל, רק יותר טוב.
מדהים.
היי חברים, כולכם צודקים, העניין הוא שכדי למגן את מיכלי המים אני צריך לשים מיגון נוסח מרכבה סימן 4 :(
מיגנתי באלומניום מרוג ככל יכולתי, מכאן והלאה זו תצטרך להיות נהיגה זהירה.
אני התכוונתי בעיקר למדרגה של הכניסה והרגלית. היא נראית לי יותר רגישה ממכלי המים גם בחומר וגם במיקום.
הייתי שוקל לעשות עם זה משהו כי זה כמעט בוודאות יחטוף מתישהו.
מיכלי המים נמצאים במיקום שבד"כ בנהיגה שקולה פחות נוטה לחטוף בעגלות.
כמו כן שים לב לתוסיק של הנגרר. אמנם בתמונה הוא נראה רחוק אבל הרצפה שם שטוחה. בשטח, במקומות הבעייתיים, זה לא ככה.
אם התוסיק הזה מתיישב (וזה בהחלט עשוי לקרות בשלב זה או אחר) יש עליו ה-מ-ו-ן (!) משקל (משקל הרכב גם משתתף במצב כזה). האם הנזק במצב כזה יסתכם בשפשופים או שכל הגשטעל הזה עשוי להיכנס עם החיזוקים שלו פנימה לתוך גוף הקרוואן? אם וכאשר זה יקרה, זה יכאב!
מנסיוני בנהיגה עם עגלות בשטח, לפעמים התיישבות כזו היא כמעט בלתי נמנעת (נכנסת לשביל לא מתאים ואתה מנסה להסתובב, התחלת לעבור מכשול ואז גילית שהוא יותר בעייתי ממה שתכננת וכד'...), ואז שרידות הנגרר היא שם המשחק ובכמה נזק תצא. ואני לא מדבר על מסלולי עבירות קיצוניים או בכלל. סתם חריץ עם שיפוע לפניו/אחריו שכל רכב רגיל בכלל לא היה שם לב אליו.
למעשה, קצת כמו לנהוג באוטובוס עם הסרחים העודפים שלו בשני הקצוות.
המהות של הקרוואן להיכנס לשטח קל כגון כורכר ולאחר הטיול לחזור אליו או ממש להילקח איתך אל תוך השטח?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
29-06-17, 14:16
אני התכוונתי בעיקר למדרגה של הכניסה והרגלית.
.
המדרגה נמצאת במקום בעייתי ואין מה לעשות בנידון מלבד להוריד אותה ולהשתמש במדרגה לא קבועה.
הרגלית שבתמונה לאומת זאת לא נמצאת במצב הקיפול המירבי שלה, היא עולה עוד.
אבי המהות של הקרוואן היא לברוח מההמונים
:rolleyes:
המדרגה נמצאת במקום בעייתי ואין מה לעשות בנידון מלבד להוריד אותה ולהשתמש במדרגה לא קבועה.
הרגלית שבתמונה לאומת זאת לא נמצאת במצב הקיפול המירבי שלה, היא עולה עוד.
:rolleyes:
בקרוואן ששכרתי פעם היתה מדרגה משודרגת. שרפרף...
לגבי הרגלית- הנחתי ככה.
יאללה תמשיך לעדכן!
חנן, מנסיוני עם נסיעה בשטח עם עגלות, בסוף משהו נוגע. אני לא יודע עד כמה הזווית הזו מייצגת חריצים ושינויי שיפוע. דמיין שאתה עובר חריץ עמוק שמעברו השני יש מדרגה/ירידה תלולה. כשגלגלי הנגרר בתוך החריץ האף של הרכב הגורר מתחיל לרדת והתוסיק שלו עולה. במצב כזה הזנב של הנגרר יורד מאוד נמוך. תוסיף את החריץ והפגיעה כמעט מובטחת.
מה שכן, נראה לי שהקרוואן צריך להיות בנוי ככה שאם הוא כבר כן נוגע שלא יהיה נזק. מהתמונות נראה שבהחלט יהיו רכיבים שיינזקו.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
במצב כזה, ועם כף ריתום סטנדרטית כפי שמופיעה בתמונה, יש לי תחושה שהקרוון נשאר מאחור.
האם מתוכננת טבעת ריתום כמו של פעם? (במידה וזה נכתב כבר, אני מתנצל)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מעולם לא חוויתי בעיה עם כף ריתום סטנדרטית. הזוויות בשטח בד"כ לא מגיעות לקצה הזווית של כף הריתום.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
יש לכף ריתום אפשרות תנועה בציר הגלגול?
ראיתי נגררים שנשארים מחוברים גם לאחר שהתהפכו וזה בזכות
כף סטנדרטית עם נעילה ואפשרות תנועה.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
השאלה לא ממש ברורה לי. אבל לכף סטנדרטית יש אפשרות תנועה לכל הכיוונים והיא כמובן נשארת נעולה אלא אם קורה כשל.
בעקרון לכף ריתום עם בלמים יש גם בנוסף גם ציר סיבוב עם טווח לא קטן סביב ציר היצול.
ראיתי נגרר כבד שהתהפך על הצד, הרים את שני הגלדלים האחוריים של הטנדר שגרר אותו באוויר ועדיין נשאר מחובר וללא נזק ברור למנגנון הריתום.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
זה הסוג שהתכוונתי אליו
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
חנן גולומבק
04-07-17, 16:36
טוב נראה לי שאת הבפנוכו... סיימתי :)
איזה רמת גימור.
אתה אומן אחי.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
04-07-17, 20:00
איזה רמת גימור.
אתה אומן אחי.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
תודה, אני פשוט מצלם ככה שלא תראו את הפדיחות...:cool:
וואו, לא שהתהליך לא כיוון לתוצאה כזו ועדיין- יפיפה!
תודה, אני פשוט מצלם ככה שלא תראו את הפדיחות...:cool:
אל תצתנע תתגאה[emoji3]
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
13-07-17, 16:29
[QUOTE=UDAEDRI;755418]יש לכף ריתום אפשרות תנועה בציר הגלגול?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk[/QUOT
במערכת ה " פוש-פול " שמותקנת אצלי אין הגבלה בציר הגלגול, כף הריתום יכולה להסתובב 360 מעלות.
תלוי בדגם
Sent from my iPhone using Tapatalk
חנן גולומבק
18-07-17, 09:49
הירכתיים ...מוכנים.
אתה מכין כיסוי למזגן לזמן נסיעה להגן עליו מאבק?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
נראה לי מיותר.. מזגנים שורדים שופוץ חול ואובך
חנן עלה והצלח כבר נמאס לי לומר שהפרויקט שלך מדהים
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
18-07-17, 20:02
חברים תודה. כן יהיה כיסוי למזגן לא כל כך בשביל הנסיעה אבל יותר בשביל החנייה כשלא מטיילים.
boaz avrahami
18-07-17, 20:11
מה זו הקופסא מימין למזגן?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
חנן גולומבק
18-07-17, 20:16
מה זו הקופסא מימין למזגן?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=114956&stc=1&thumb=1&d=1495978830
boaz avrahami
18-07-17, 20:22
[emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
כרגיל נראה מצוין
שתי נק ששוות חשיבה -
1. איזון משקל כשאתה מעמיס על הקצה האחורי, לא יודע מה חלוקת המשקל הכוללת אבל נגרר עם מרכז כובד מאחורי הסרן זה רע מאד בנהיגה, בעיקר בתמרןן חרום
2. מיקום בלון הגז - כל טמבל שבטעות יכנס בך מאחור מסכן אותך ואותו בפיצוץ הבלון. לא סתם הוא בדכ ממוקם גבוה או מעל הייצול
חנן גולומבק
22-07-17, 14:28
[QUOTE=Gilad;757990]כרגיל נראה מצוין
שתי נק ששוות חשיבה -
1. איזון משקל כשאתה מעמיס על הקצה האחורי, לא יודע מה חלוקת המשקל הכוללת אבל נגרר עם מרכז כובד מאחורי הסרן זה רע מאד בנהיגה, בעיקר בתמרןן חרום
2. מיקום בלון הגז - כל טמבל שבטעות יכנס בך מאחור מסכן אותך ואותו בפיצוץ הבלון. לא סתם הוא בדכ ממוקם גבוה או מעל הייצול[/QUOT
צודק בהחלט ולכן יש משקל עודף בהרבה , כ 100 ק"ג על התפוח. דרך אגב האוסטרלים נוהגים לשים 10 אחוז מהמשקל הכולל על התפוח והארופאים בין 5 ל 7.5 אחוז.
מיכל הגז לא יהיה שם בזמן נסיעה בכביש.
בינתיים הגיעו הכריות שהופכות את שולחן האוכל למיטה והמיטה נהפכה לרובוטריקית :cool:.
בזמן שהשולחן משמש כשולחן, הכריות משמשות ככריות ראש במיטה הזוגית.
השולחן חזק מספיק לאדם בוגר?
מכיר כמה אנשים שהתרסקו משולחן
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
22-07-17, 21:16
78 קילו, מחזיק ;)
[emoji3][emoji3][emoji3]תותח
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
24-07-17, 22:26
היום הוצאתי מהקרוואן את כל כלי העבודה והאביזרים המיותרים ואתם יודעים מה זה אומר...שסיימתי.
שנה ו 8 חודשים.
כשהטמפרטורות ירדו לכאלו שמתחילות בסיפרה 3...נוציא אותו מהחצר המגוננת... לעולם האמיתי.
boaz avrahami
24-07-17, 22:28
מזל טוב וקידה עמוקה על פרוייקט מדהים.
תודה על התיעוד הנהדר ושתהנה ממנו!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
GodsFather
24-07-17, 22:40
הפרק הבא - מסעותיו של חנן בארץ הקודש
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חנן! העם רוצה השקה.
זה אחד הפרויקטים היותר מעניינים ומיוחדים שהיו בג'יפולוג וזה לגמרי מצריך מפגש.
שלא לדבר על כתבת פיצ'ר מלאה. כמו פעם.
אני זוכר את השיחה שלנו לפני אי אלו שנים בתחנת הדלק הצפונית באילת אחרי שגררת את הקרוואן השכור שלנו והטנדר ה'מת' שלנו למקום מבטחים. איך סיירת בקרוואן השכור, התרשמת ואמרת שיש לך תוכניות לבנות כזה בגודל מלא ולא רק את הטירדרופ...
בקיצור, מברוק ענק!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
וואו!
ומה עכשיו?..
אתה הולך לעשות לו הרצה בעמידה בחצר?
פרויקט מדהים
מצד אחד סופסוף הוא נגמר
. מצד ני למה? מה נעשה עכשיו?
את מי נראה שוכב כל שולחנות?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
אל תדאג , חנן לא יודע לנוח . אני מנחש שהפרוייקט הבא כבר בתכנון .
חנן , עבודה מדהימה !
ד"א - יש ל-FLOOD צבעי עץ מעולים , קצת צבע על העץ יהפוך את הקרוואן ממדהים למושלם .
אני אישית ההייתי הולך על צבע אטום בהיר , עם כל האהבה שלי לעץ - הצבע שלו כבד ומקטין נפחים ( ויזואלית ).
בכל אופן - כייף לעקוב אחרי העבודות שלך , יישר כוח .
חנן! העם רוצה השקה.
זה אחד הפרויקטים היותר מעניינים ומיוחדים שהיו בג'יפולוג וזה לגמרי מצריך מפגש.
שלא לדבר על כתבת פיצ'ר מלאה. כמו פעם.
אני זוכר את השיחה שלנו לפני אי אלו שנים בתחנת הדלק הצפונית באילת אחרי שגררת את הקרוואן השכור שלנו והטנדר ה'מת' שלנו למקום מבטחים. איך סיירת בקרוואן השכור, התרשמת ואמרת שיש לך תוכניות לבנות כזה בגודל מלא ולא רק את הטירדרופ...
בקיצור, מברוק ענק!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
+1
וככקרוואן לשטח, שם זה צריך להיות
Sent from my iPhone using Tapatalk
חנן גולומבק
25-07-17, 20:12
חברים יקרים תודה לכולכם.
אני בטוח שאגיע לאחד המפגשים עם ה... GO 2 OFF ROAD :cool:
ואל תדאגו..." אין מנוחה לרשעים " חחחחחחחחחחחח
יש לי מלא שטויות בראש :rolleyes:
liontamer84
26-07-17, 10:24
מברוק!!
מצפה להשקה!
קולולולולו :-)
תתחדש ותהנה :-)
כל הכבוד על החזון וביצוע ותודה רבה על השיתוף בפרוייקט,
מחכים לתמונות בדרכים ומפריסות שטח.
מברוק.
היה מעלף. תודה על השיתוף.
פרויקט מהמם.
חנן גולומבק
25-09-17, 15:55
היום הגדול הגיע...אני מתכוון להיות איתו בפסטיבל בתמנע בסוכות אז אם מישהו מגיע שיבוא לומר שלום...
אגדה ללא צל של ספק.
כל מי שישאל אם זו בניה אישית של אדם בבית לא יאמין
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
איזה כיף,
תהנה!
Sent from my iPhone using Tapatalk
נראה מצוין.
כל הכבוד על ההתמדה.
תהנה!
boaz avrahami
26-09-17, 09:26
חנן,
מעטים האנשים המסוגלים לפרוייקט כזה.
מאוד מרשים!
שתהנה ממנו הרבה שנים!
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
חנן גולומבק
26-09-17, 20:51
חברים יקרים, תודה לכולכם.
הנה עוד צילום שבטח יעניין את הטכנולוגים שביניכם.
תענוג אמיתי, חנן.
יפהפה, כמו בחו"ל.
האם בדקת משקל אמיתי מזווד?
מעניין אותי ואפשר גם בה"פ.
כל הכבוד! אין דברים כאלה. שתהנו ממנו המון!
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
נראה מדהים
יש רשמים מסיבוב בכורה מבחינת התנהגות על הכביש וההשפעה על התנהגות הרכב ?
חנן גולומבק
27-09-17, 22:18
אהלן גלעד, שמיל...הקרוואן לא קל, לדברי המנופאי הוא מעריך אותו ב 1500 - 1700 ק"ג אבל הוא מאד יציב, נסעתי עד עכשיו מקסימום 70 קמש והוא לא מתנדנד ולא משייט בכלל.
איזה יופי!
שאפו על כוח הרצון, הפדנטיות החולנית וההקפדה על פרטים. ואיזו תוצאה בסיום!!! כבוד!!!
חנן גולומבק
28-09-17, 11:25
איזה יופי!
שאפו על כוח הרצון, הפדנטיות החולנית וההקפדה על פרטים. ואיזו תוצאה בסיום!!! כבוד!!!
דרור תודה, באוסטרליה תראה מלא כאלו ...:cool:
חנן גולומבק
03-10-17, 20:05
הוצאתי את GO 2 OFF ROAD להשתזף...
חתייייך
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
14-10-17, 11:47
טיול ראשון, 3 ימים בתמנע...אבל קודם כל פינקתי את התינוק בגומי חדש ואכזרי...
אלוף
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
שאפו ע נ ק על הביצוע ועל השיתוף.
סתם בשביל הסקרנות, ובהנחה שהזמן שלנו, זה חינם, זה ההובי, כמה כסף הוצאת (מחומרים ועד מנוף), לעומת פשוט לקנות קראוון (ואני יודע שלא תמצא כזה, בדיוק לפי מה שאתה רוצה)?
בגס באחוזים (אני ממש לא רוצה להכנס לכיס שלך, סתם סקרנות).
אני גם שאלה מסקרנות.
מה שיקול לשים צמיגים כאלו, שהם מן הסתם יקרים יותר.
הרי הסרן לא מניע. ואני מניח שניתן למצוא צמיגים עם דופן יזקה (לקרעים, ולמשקל) שאינם צמיגי שטח.
אלא אם יש שיקול שצמיגי הנגרר והג'יפ יהיו זהים לטובת יתירות וגמישות בהחלפות בשטח.
חנן גולומבק
14-10-17, 15:35
אהלן חברים, תודה על המחמאות...זה כייף גדול.
השקעתי בבנייה 105 אלף ש"ח ( בינתיים )... הכל רשום ומפורט. קרוואן כזה באוסטרליה עולה מעל 100K דולר. כמובן שלא באותה רמת גימור אבל עם אותם מיכלולים ואביזרים. באירופה לא בונים קרוואנים כאלו ולדעתי אין עוד קרוואן כזה בארץ. כל הקרוואנים בארץ הם או מאירופה או בנייה מקומית .
בקשר לצמיגים הם אכן באותה המידה כמו בפראדו אבל לא אותו הג'אנט. רציתי צמיגים שלא יכשלו בשטח ויהיו עמידים, הצמיגים האלו מיועדים למשקל גבוה ולחץ אוויר גבוה . בנוסף לכך אין ספק שחלק מהסיפור פה זו הפוזה...
:cool:
מחיר כל צמיג 670 ש"ח. זה יקר ? זול ? ביחס למרכז הארץ ?
נראה מעולה!
אתה צריך להחליף את התמונת פרופיל.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חנן גולומבק
24-10-17, 17:43
ניסוי כלים רך ליד הבית...
- - - Updated - - -
נראה מעולה!
אתה צריך להחליף את התמונת פרופיל.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תודה,
"ניסוי כלים ליד הבית"...
עכשיו הבנתי את מטרת הפרויקט חנן.
זה כשזורקים אותך לישון בספה בסלון :rolleyes:
תשמע,
אני פשוט מקנא בך.
תהנה
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני בסופ"ש באילת.
אם זה בסדר מבחינתך, אנסה ליצור קשר כדי לראות אותו במציאות.
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
יש אחד שהחליט להפוך 130 לקראוון בעצמו.
לא חוכמה כי כנראה הבת והאשה עזרו לו (-;
https://youtu.be/5habwV3m1_k
תשמע,
אני פשוט מקנא בך.
תהנה
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה בדיוק בשלב הנכון לחבר גלגלים לבית..
ובהמשך למה שדורון כתב...
ראינו שבית אתה יודע לבנות.
ואני זוכר שגם אוטו אתה יודע לבנות לא רע.
אז איפה הבעיה בלבנות אוטובית?
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
חנן גולומבק
25-10-17, 08:57
אני בסופ"ש באילת.
אם זה בסדר מבחינתך, אנסה ליצור קשר כדי לראות אותו במציאות.
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
בשמחה רבה, אני ממוקם עד סופ"ש בחוף הדרומי.
חנן - 0506233066
נמרוד...צודק...
עירא...תודה, קח ג'יקסו ותתחיל לעבוד
יונתן....אהה....אולי יום אחד :rolleyes:
תודה חברים.
חנה אתמול או שלשום בחזית הבית שלי.
במציאות מרשים הרבה יותר מאשר בתמונות.
אשרייך, תהנה
סמי
יונתן....אהה....אולי יום אחד :rolleyes:
תודה חברים.
זה היה מיועד לעירא אבל כמובן שגם הכל נכון לגביך...!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
במציאות מרשים הרבה יותר מאשר בתמונות.
אכן התמונות עושות אבל. מרשים ביותר. התכנון והביצוע.
(גם חנן על הכיפאק)
זכיתי לראות ולהכיר.
תודה,
אמיר
חנן גולומבק
09-11-17, 11:25
תודה רבה אמיר, היה כייף להיפגש.
חנן
חנן גולומבק
09-11-17, 11:40
חזרתי מ 3ימים לבד בשטח היה מדהיםםםםם..............
חזרתי מ 3ימים לבד בשטח היה מדהיםםםםם..............
אתה חי את החלום!
אני עוקב שקט וסמוי בנשימה עצורה אחרי השרשור הזה.
אני מקנא קנאה עזה ברגבי האדמה הקדושה שצמיגי הקרוואן המדהים הזה דורכים עליה....
שאפו!
איזה כייף לך שאני מקבל 3 ימים לישון לבד זה בד"כ על הספה לך יש אלטרנטיבה
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
מודה ,
לישון 3 ימים לבד באמצע המדבר מלחיץ ביותר.
מקנא בך על שלוות הנפש.
תמשיך ליצור ולהנות,
פרויקט מרשים ביותר.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
חנן גולומבק
10-11-17, 08:12
נראה מעולה!
אתה צריך להחליף את התמונת פרופיל.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
החלפתי ;)...
חברים תודה על הפירגון. זה כייף גדול.
חשבת על כריות ניפוח לעומס? אלו שמכניסים בקלות דרך הקפיצים האחוריים ומנפחים עם קומפרסור. רואים שהמשקל מושך את הרכב כלפי מטה.
חנן גולומבק
11-11-17, 21:07
חשבת על כריות ניפוח לעומס? אלו שמכניסים בקלות דרך הקפיצים האחוריים ומנפחים עם קומפרסור. רואים שהמשקל מושך את הרכב כלפי מטה.
אתה מתכוון לקרוואן או לטויוטה ? חשבתי על כאלו לקרוואן. אין הרבה משקל על התפוח ( לדעתי לא מספיק...).
מוכרים את זה בארץ ?
מה מצב הציוד בקרוואן אחרי השקשוק בנסיעה בשטח?
מה הקצב שאפשר לסוע בנוחות ובבטחון ביחס לנסיעה בלי הנגרר?
מוכרים את זה בארץ ?
תבדוק עם סמואל, לפחות בעבר הלא-רחוק עסק בתחום - http://www.tripnet-shop.co.il/pl_product~5000~22~133.htm
הכריות של סמואל זה עולם אחר לגמרי. איכותי בהרבה.
אני מדבר על:
Air Lift 1000 Kit Installation - Improve Ride, Ha…: http://youtu.be/tmcKIJo1D8g
לא יודע אם יש יבואן בארץ
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
חנן גולומבק
12-11-17, 11:17
חברים תודה אני אבדוק את נושא כריות האוויר.
בקשר לציוד בקרוואן והנסיעה בשטח...
נסעתי בשבילי " הדורים " 40 קמ"ש, הנסיעה מרגישה טוב, יציבה ובטוחה. בתוך הקרוואן שום דבר לא זז מלבד מטאטה שנפל ונייר מגבת שנפל מהמתקן שלו. חשוב לפתוח את המקרר בזהירות לאחר הנסיעה בשטח כי המוצרים " מתקרבים " לדלת . מעבר לכך הכל פיקס ואני ממש מרוצה.
גם מערכת האוויר שבניתי כדי ליצור לחץ אוויר חיובי בתוך הקרוואן מוכיחה את עצמה ולא נכנס אבק פנימה.
בזמן הנסיעה אני גם מקפיד לסגור את מתג החשמל של משאבת המים כדי שלא תהיה איזו פדיחה.
חנן גולומבק
12-11-17, 11:35
הנה עוד כמה תמונות מהחוויה...
חנן,
כריות האויר שסיפרת לך עליהם בפגישתינו :
https://www.airliftcompany.com/products/air-springs/air-lift-1000/
(https://www.airliftcompany.com/products/air-springs/air-lift-1000/)
כאמור, הותקן על רכב זהה לשלך, תפקדו טוב מאוד ועמדו בשבירה של קפיץ.
אמיר
חנן גולומבק
12-11-17, 13:19
סבבה, תודה רבה.
[QUOTE=חנן גולומבק;770852.
גם מערכת האוויר שבניתי כדי ליצור לחץ אוויר חיובי בתוך הקרוואן מוכיחה את עצמה ולא נכנס אבק פנימה.
.[/QUOTE]
בטנקים קראו לזה על לחץ :)
אתה פשוט דוחף אויר נקי מאבק אל תוך הקראוון?
חנן גולומבק
12-11-17, 15:08
בטנקים קראו לזה על לחץ :)
אתה פשוט דוחף אויר נקי מאבק אל תוך הקראוון?
כן על ידי מפוח שיונק אוויר פנימה דרך הפילטר הכחול שאתה רואה כאן בצילום בצד שמאל למעלה.
הפרויקט המדהים של חנן ננעץ בראש הפורום, כראוי.
חנן גולומבק
19-11-17, 18:09
תודה רבה, זו מחמאה ענקית ...
חנן גולומבק
22-12-17, 21:39
בחנוכה חנינו 4 ימים ליד גבי צניפים, מקום שבמשך שנים חלמתי להגיע אליו עם קרוואן.
חוץ משני בדואים עם טנדר מזדה שבקשו עזרה להחזיר למקום בולם שנתלש, טייל בודד עם דיסקברי עתיק וכמה ג'יפאים שעברו בלי לעצור, לא ראינו איש אבל ראינו גם ראינו מלא צבאים.
בלילות חושך מצריים, קור פטישים ויללות תנים,,, גן עדן מושלם.
בדרך חזרה דפקתי את מיכל המים לאחר שירדתי מדרגה מהר מדיי, יענו 10 קמ"ש במקום 5... :rolleyes:
היה מ ד ה י ם !!!!!!!!!!!!!
חנן גולומבק
23-12-17, 13:30
https://youtu.be/22O0IC9OeDw
כיף לראות, מתחילת הפרוייקט ועד לנקניקיות במטבח.
תהנו ושנתראה בשטח.
boaz avrahami
25-12-17, 13:39
מה יש לומר, אתה מוציא לכולנו את העיניים
חנן גולומבק
26-12-17, 17:24
חברים תודה. בינתיים תיקנתי את מיכל המים בעזרת פרופוקסי , כרגע המיכל מלא ואין דליפה, נראה אם זה יחזיק בשטח.
חנן גולומבק
26-12-17, 19:31
חיובי
אתה צריך דבר שמקדם ההתפשטות שלו דומה כמה שיותר למיכל.
פרופוקסי קשיח מידי, וקשה מאד לדבר להיתפס עליו, הוא דוחה את רוב הדבקים הקיימים.
במקרה דומה של תפר שנפתח בגלל הפלה אווילית של מיכל, ניסיתי עם דבק ייעודי של hernan, שמתאים לחומר.
דבק שמאפשר פיצוי של כ-30% פער ועובד עם החומר.
מה שעוד עבד זה סופר7.. בניתי עיבוי דומה לצורה שעשית רק עם ה-סופר7.
היתרון הגדול הוא יכולת עבודה עם העיוותים של המיכל במהלך נסיעה.
חנן גולומבק
27-12-17, 06:39
אתה צריך דבר שמקדם ההתפשטות שלו דומה כמה שיותר למיכל.
פרופוקסי קשיח מידי, וקשה מאד לדבר להיתפס עליו, הוא דוחה את רוב הדבקים הקיימים.
במקרה דומה של תפר שנפתח בגלל הפלה אווילית של מיכל, ניסיתי עם דבק ייעודי של hernan, שמתאים לחומר.
דבק שמאפשר פיצוי של כ-30% פער ועובד עם החומר.
מה שעוד עבד זה סופר7.. בניתי עיבוי דומה לצורה שעשית רק עם ה-סופר7.
היתרון הגדול הוא יכולת עבודה עם העיוותים של המיכל במהלך נסיעה.
עשיתי ניסוי עם סופר 7 הייטק, הוא לא תפס את החומר, אני אשמח לקבל קישור לדבק שאתה מדבר עליו של HERNAN , מה זאת אומרת פיצוי של 30 אחוז ?
תודה.
- - - Updated - - -
למה לא לרתך?
יונתן היי, אין באילת בית עסק שעושה את זה ואין לי את הציוד המתאים לעשות את זה לבד. הייצרן בקש ממני 600 ש"ח עבור התיקון, בשביל לעשות את זה אני צריך לפרק את המיכל ולשלוח אותו לצד השני של המדינה , בסופו של דבר עדיף להזמין מיכל חדש ואולי זה מה שאני יעשה אם התיקון לא יחזיק. אז אני גם אזמין מיכל פחות עמוק.
דרך אגב לפני התיקון ניקיתי היטב את השבר וחיספסתי מסביבו עם דיסק שיוף את כל השטח שאליו הצמדתי את הפרופוקסי. זה לא פרופוקסי אפור רגיל אלא פרופוקסי לבן שמשמש לתיקון פלסטיק מסוגים שונים.
חנן גולומבק
05-01-18, 11:46
יצאתי קצת לשטח הקרוב לבית לבדוק אם התיקון של המיכל מחזיק, וואלה מחזיק :rolleyes:
חנן גולומבק
06-01-18, 07:56
איך תוקן בסוף?
כמו בהתחלה ...;) עם פרופוקסי לבן שמיועד לפלסטיק.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=117920&d=1514301813
כמו בהתחלה ...;) עם פרופוקסי לבן שמיועד לפלסטיק.
יכול לצלם את האריזה?
נוסיף לפק״ל חומרי חירום בארגז.
חנן גולומבק
06-01-18, 11:21
יכול לצלם את האריזה?
נוסיף לפק״ל חומרי חירום בארגז.
בבקשה.
בכל מקרה , אני חושב שפרופוקסי רגיל ייתן מענה ליותר תקלות מאשר החומר הזה.
יש לי רגיל.
גיליתי בדרך הקשה, תרתי משמע, שמקדם ההתפשטות שלו מותאם למתכות ולא מתאים לחומרים גמישים או מושפעים מטמפרטורה כמו פלסטיק.
חנן גולומבק
23-04-18, 15:04
תוספת אנרגטית...
השבשבת אמורה לספק 400 וואט לפי נתוני היצרן אבל הוא לא אומר באיזו עוצמת רוח. הוא כן אומר שהיא יכולה לעמוד ברוח של 90 קמ"ש :rolleyes:
ימים יגידו...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.