צפייה בגרסה מלאה : האם קיט RE 3.5 מספיק לצמיגים "33 לגראנד?
רמי בהמשך לשיחתנו ראה לינק מצורף .
http://www.fte.co.uk/prod/rubexp/zjlifts/zjkits.htm
כדי להתאים צמיגי "33 צריך קיט 4.5 ולא 3.5 .
חגי.
בפירוט כתוב אפילו שכדי להכניס "33 צריך לחתוך .
Included in the kit are Rubicon's Super-Flex control arms, 4.5" springs and shocks, brake lines, and an adjustable front trackbar. With the 4.5" spring, this system will clear 32x11.50" tires easily and 33x12.50" tires with minimal trimming. Note the installation of a slip yoke eliminator and CV driveshaft on the stock NV231 transfer case is recommended.
היי חגי.
בקיט 3.5 אפשר גם 35" תאמין לי יש המון מקום, אצלי ה31 נראים קטנים על הרכב.
ההמלצה של רוביקון באה בכדי לכסת"ח על נגיעות או כד'.
הקיט הזה נותן בפועל כ 4.5" מקדימה לפחות... וכ 4" מאחור.
יתכן שה 33" יגעו בזמן הצלבות חריפות, אבל גם בסופות דיפנדרים משופרים לפעמים נוגע.
הנגיעה שהם מדברים עליה היא בפגוש הקידמי ואין ברירה צריך להוריד ממנו פינה קטנה.
במקרה הצורך תמיד תוכל גם להוסיף ספייסר של עוד 1".
שים לב לתמונות הבאות.
2.5" בלבד !!! עם צמיגי 33" , אמנם ללא פגושים אבל עובד יפה.
http://www.azbackcountry.com/pics/1318_0412622238.jpg
http://www.azbackcountry.com/pics/1318_055404920.jpg
http://www.azvjc.org/pics/5887_0551595649.jpg
אני מצרף טבלה שקיבלתי עם 4wheel&off-road. זה הגיע על פוסטר בגודל 70X50 אז לא הצלחתי לסרוק את הכל.
לפי מה שכתוב שם אתה צריך ליפט של 4" פלוס עבודה על הפגוש.
http://img268.imageshack.us/img268/8749/29ip.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/1446/18gr.jpg
אורי טל
rubicon "4.5 + "33
אין ספק שזה נראה טוב, שים לב למרווח העודף שעדיין נשאר.
אם ידך משגת את הקיט 4.5 אקסטרים long arms - אז יהיה לך כלי יפה שישכיח לך את ההילקס מיד :lol:
http://i19.photobucket.com/albums/b175/dustyzj/after.jpg
אתה צריך שיהיה מרווח לפחות כמו בתמונה האחרונה, אחרת בסגירת מתלה הגלגל יכנס בכנף או בטמבון.
לך על 4" או 4.5" תדאג שיהיו עם הקיט בולמים אכותיים מאוד, זה יגרום לכך שלמרות גבהו הרכב לא יתנודד יותר מידי.
רמי כשאתה מודד אתה מתיחס לגובהו הקודם של הרכב או לגובה של רכב חדש(מהתצוגה נגיד...)?
rubicon "4.5 + "33
אין ספק שזה נראה טוב, שים לב למרווח העודף שעדיין נשאר.
אם ידך משגת את הקיט 4.5 אקסטרים long arms - אז יהיה לך כלי יפה שישכיח לך את ההילקס מיד :lol:
http://i19.photobucket.com/albums/b175/dustyzj/after.jpg
רמי ,תוכל לצרף קישור וקיט המדובר + מחיר .
תודה חגי.
http://www.rubiconexpress.com/dynamic/mainpage.asp?folderid=187
שים לב מחיר המחירון תמיד גבוהה בכ 20% -15 ממחיר השוק האמיתי שתוכל להשיג.
כמו כן אל תשכח להוסיף למחיר - בולמים, CV דריישפט וSYE + הארכת דריישפטים.
יקר יחסית..
אבל מה.... סוף הדרך.
חגי,
הצטרפת למשפחה?
סער.
עדין לא, אבל אולי אולי בקרוב.
בהצלחה...
דיברנו על זה לפני שנה בערך,
אני יכול להגיד לך שלמרות התקלות המעצבנות שיש לרכבים האלו (מזגן, רדיאטור),
הסה"כ מהנה מאוד.
סער.
הכי טוב שיש.......
http://www.kevinsjeepparts.com/zj/zjlifts.html
מחירים טובים, קיטים מקצועיים, שים לב למידות הצמיגים המומלצות להגבהות השונות.
הי
אני לא נכנס לויכוח אם ה-3.5 מספיק ל-33 ניראה לי שכן רק צריך להגביל מאוד את מהלך הסגירה
בכל מקרה עד כמה שאני זוכר
גלגל 33 מצריך טיפול קוסמטי רציני לשפה של הכנף האחורית וחיתוך השפה שבין הדלת האחורית לכנף הכוונה הורדת ה ס"מ או 2 פח שיש שם.
בנוסף גלגל 33 גם בגראנד 5200 או 5700 יצריך הורדה של יחסי העברה
החלפת הדרייב שאפט הקידמי והציריות והפעמונים הקידמים
[quote="grand"]היי חגי.
בקיט 3.5 אפשר גם 35" תאמין לי יש המון מקום, אצלי ה31 נראים קטנים על הרכב.
ההמלצה של רוביקון באה בכדי לכסת"ח על נגיעות או כד'.
הקיט הזה נותן בפועל כ 4.5" מקדימה לפחות... וכ 4" מאחור.
יתכן שה 33" יגעו בזמן הצלבות חריפות, אבל גם בסופות דיפנדרים משופרים לפעמים נוגע.
הנגיעה שהם מדברים עליה היא בפגוש הקידמי ואין ברירה צריך להוריד ממנו פינה קטנה.
במקרה הצורך תמיד תוכל גם להוסיף ספייסר של עוד 1".
עידכון.
בקיט 3.5" של רוביקון אקספרס יהיה קשה לשתול צמיגי "33
כמו כן ארז.. נפתרה התעלומה של הגובה העודף שהקיט נתן.
החברה שם כנראה היו שיכורים ושלחו קפיצים של "4.5 לקיט שלי.
קיט "3.5 נמוך יותר.
שלום לכולם
מישהו יכול להגיד לי איך אתם עוברים טסט עם הצמיגים האלה,או שיש לכם 2 סטים.
וחוץ מזה מה קורה עם כל השוטרים הנבלות באמצע הדרך,שדבר ראשון יורדים לבדוק את מידת הצמיגים ליפני שהם בודקים אם אני שייך לאירגון טרור כלשהו?!!!
נו..
יש לכם פיתרון יצירתי או שאין כזה?
טל.
הכל חוקי, הכל ברשיון.
בלי 2 סטים ובלי קומבינות.
רמי המדובר כאן זה על צמיג 33
קשה לי להאמיון שגם את זה יצליחו להכניס לרשיון
שוב שלום
כשאתם אומרים "יצליחו להכניס לרשיון" למי אתם בדיוק מתכוונים?
איפה הם נימצאים ואת מי צריך לשחד???
לא צריך לשחד אף אחד. מה שמותר- יכניסו לך לרשיון בכל מכון רישוי. מה שאסור- לא. ואם אתה חושב על דרכים לא חוקיות לפתור את הבעיה- דיון בזה בפורום ציבורי לא טוב- לא לך ולא לפורום.
אסף.
הכוונה ב"יצליחו" היא הכוונה לבעלי הרכב שמעונינים בדבר .
הם היחידים שפועלים בנושא ומנסים למצוא את הדרך ולכן אם ימצאו אז
הפועל היוצא הוא שהם "יצליחו"
נראה לי שלכולכם יש לוחיות רישוי לבנות!!!
אתם יכולים להיות אחלה דיפלומטים!!!
אולי אני נאיבי,עד כמה שאני יודע מה שרשום ברישיון אפשר להחליף
אך ורק במשרד הרישוי-דבר שהוא בילתי אפשרי.
אשמח לקבל עצות אחרות
תודה מראש
יש למה לשאוף
33X14.5 עם קיט "4.5 וספיסרים "2
http://members.aol.com/chrisxiv/jeep/
יואב
יואב,
את הצבע כבר יש לך :D
מה שנשאר עכשיו זה קצת צמיגים והגבהה...
יוא ב תראה את ה-TB שבתמונה הוא מורכב הפוך מאיך שאתה הרכבת
אולי זה JKS אני לא יודע
גראנד צ'ירוקי מוגבה 3.5 RE עם צמיגי 31X10.5
http://www.kevinsoffroad.com/clubpages/clubimages/kevsimages/14.jpg
צביקה בתמונה ששמת זה נראה נהדר, אשמח לראות תמונה דומה עם מהלך אחורי כאשר המיצב מנותק, לרכב יש המון פונטציל, חבל שרק מעטים בארץ ממשים אותו.....
זה לא SETUP כמו של רמי?
סער
ארז מתי אתה עובר למותג JEEP
זה יהיה נחמד לכולנו
איתגרת אותי :
קיט 3.5 עם 32
http://images.cardomain.com/member_images/12/web/528000-528999/528053_36_full.jpg
צולם מהצד הלא נכון אבל אפשר להתרשם למה מסוגל
http://www.nagca.com/grandphoto/Linda_L_93_ZJ_2_small.jpg
http://www.nagca.com/grandphoto/NathanB94ZJ3small.jpg
קיט של TERAFLEX 3.5
http://www.nagca.com/grandphoto/Mohamed_96_ZJ_Flex3_small.jpg
http://www.nagca.com/grandphoto/Mohamed_96_ZJ_Flex4_small.jpg
TERAFLEX 3.5 +2 BB
http://www.nagca.com/grandphoto/Justin_F_59_articulate_small.jpg
http://www.nagca.com/grandphoto/JustinF59small.jpg
ארז וכל זה זה עוד הקיטים הצנועים ללא LCA LONAG ARM שניראים בערך כך :
http://www.nagca.com/grandphoto/ChrisWJ_98_ZJ_small.jpg
http://www.nagca.com/grandphoto/ChrisWJ_98__2_small.jpg
RE 3.5 31X10.5
http://www.nagca.com/grandphoto/John_K_95_ZJ_1_small.jpg
http://www.nagca.com/grandphoto/John_K_95_ZJ_2_small.jpg
גם ה-WJ לא פראייר עם קיט 4 של TERAFLEX
http://www.nagca.com/grandphoto/Michael_S_00_WJ_2_small.jpg
http://www.nagca.com/grandphoto/Michael_S_00_WJ_4_small.jpg
RE 4.5
http://memimage.cardomain.net/member_images/3/web/759000-759999/759755_2_full.jpg
ומה דעתך על הקונפיגורציה הזו
http://img.photobucket.com/albums/v122/swampboy/Swampy%20Pics/Hill_jpg__001.jpg
http://jeepsunlimited.com/forums/attachment.php?attachmentid=23654&stc=1
TERAFLEX 3.5 +2BB
http://www.nagca.com/grandphoto/Nate_C_95_ZJ_small.jpg
ומה עם החברה שלנו
http://www.naxja.org/rigs/Aug/Rubicon_116.jpg
http://home.earthlink.net/~tcampbe59/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/hellsgate1.jpg
http://home.earthlink.net/~tcampbe59/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/dsc03788s1.jpg
http://home.swbell.net/tame211/july14.jpg
http://home.swbell.net/tame211/july13.jpg
והמסכן הזה 35 וקיט 8
http://wirelesstek.com/Jeep/LCIR%20131s.JPG
RE 4.5 ו 33
http://www.obxfisherman.com/ure090703/aut_5928.jpg
וואלה צביקה..
שים לב לדבר משותף לכל הבעלים של הגרוטאות...... כולם מחייכים.
גם אנחנו ( לפחות ברובינו) תמיד נסוך איזה חיוך טיפשי של עונג כאשר אנו נוהגים עליהם, לא כן הדבר??
לעומת כמה עגלונים שאני מכיר שתמיד מוטרדים ודרוכים לכוננות ספיגה בנהיגה שלהם.
בכל מקרה... משהו מקומי גם צריך כאן,
בקטנה, צנוע.
http://www.jeeptrip.com/albums/66uc1ceo-2.jpg
רמי לפי התמונות חבל על הבזבוז של המהלך האחורי שלך, תמצא דרך לנתוק מהיר למיצב....
נ.ב קשה לי להבין את התכונה הזו שבשביל שאתה תהיה מבסוט אתה חייב להזכיר לעצמך(ולכל השאר) כמה נורא זה להיות שונה ממך....
צביקה אני יכול לעשות טוב לאחרים גם אם אין לי ג'פ.... :wink: , אני מאוד אוהב את הרכבים האלו(למרות חיסרון ענק של חוסר שלדה ,אבל זה סתם הצמדות לקטנות), כמו שכתבתי הפונטציל ענק, עכשיו רק צריך שתתחילו לממש אותו(כמו שאמרו לי בכיתה ב'....אחחח איזו אכזבה חכתה למורים שלי...)
ארז
מה לפי דעתך תהיה ההשפעה בכביש על הגרנד, אם נוריד מהרכב את המיצב האחורי ?
ליתר דיוק עד כמה ההשפעה תהיה שלילית. בהיילקס הייתי בלי מיצב בכלל אבל עם קפיצי עלים.
אולי אפשר להשוות לדיסקו שסך הכל בנוי די דומה.
יואב
יואב,
מה הבעיה לפרק ולגלות?
מן הסתם האוטו יתנדנד קצת יותר וזוית הגלגול תגדל.
(מה שעלול להיות מעט מסוכן ב"תמרוני חירום")
סער.
סער
אין שום בעיה לפרק ולנסות. סה"כ פירקתי והרכבתי את כל המיתלים פעמים בחודש האחרון :cry: ואמור לפרק שוב בעוד כשבועיים :D
מצד שני למה שלא נשמעה מבעל ניסיון ,
יואב
צודק...
איזה קיט הזמנת? (אם אפשר לשאול כמובן...)
סער
לפי השאלות שלך אפשר להבין שאתה עובר לגראנד?
רק תגיד שכן ואני מפנה אותך לאיזו אנגלוסקסית מרעננה עם לרדו 4000 1994 - 90K מייל
לא ראתה שטח בחייייייייייייייים
שכנעת אותה למכור ויש לך בונבונירה בגרושים
צח
:D
צח, הסר דאגה מליבך, אני סתם מתעניין :D
לגראנד יש יתרונות מול הרכבים שלנו (4 קפיצי סליל, גדול יותר נפוץ יותר ומנוע 5.2.....)
אבל אני אוהב יותר לנהוג בצ'ירוקי.
(למרות שאם מישהו היה מציע החלפה אטרקטיבית אולי הייתי משתכנע :) אבל בינתיים זה לא על הפרק...)
סער.
צח
מי מה מו
סער לא מחליף
תעביר לי את הפרטים אני מחפש כזה רכב לאישתי
אחרי שהורדתי אותה מהגראנד 93 לרדו והעברתי אותה לקסנטיה היא עושה לי את המוות
אנא גאל אותי
צביקה
צח
תעביר לי את הפרטים אני מחפש כזה רכב לאישתי
צביקה
צביקה, לאישתך?
זה כמו שאני קניתי את הצ'ירוקי כדי שיהיה לאשתי נוח :D
לא סער
תאמין לי אצלי זה לא כמו המקרה שלך
אצלי זה באמת עבור אישתי
גם הגראנד הקודם שלי היה במקביל לסופות ולצ'ירוקי 2001
צביקה
אני אבדוק היום לגבי הרכב הזה אם אוכל להשיג טל. אעביר לך
תגיד אתה באמת תגיע מבאר שבע למרכז רק כדי לרחרח אם מישהו מוכן למכור רכב?
עד כדי כך רע לאישתך עם הבומבות של הקסנטיה?
עוד לא היה ג'יפ אחד שלא קניתי במרכז וברוך השם היו לי 7 גיפים (בעצם 3 קניתי בדרום)
סופה 93- מקיבוץ יד מורדכי
סופה 94
גראנד צ'ירוקי 93
סופה 94- מבאר שבע
צ'ירוקי 2001
שששש... לא לספר לאף אחד דיסקו בנזין 96 8 חד' (ברוך שפטרנו)-עין יהב
צירוקי הנוכחי 98 דיזל
לחלקם אף נסעתי פעמיים ושלוש
ועוד אי אלו לא מעט נסיעות לרכבים אחרים ככה בין לבין שפורסמו.
זמן הנסיעה מב"ש לת"א זה סה"כ שעה ורבע לא יודע למה לכם בכיוון ההפוך זה תמיד נראה יותר
הזמנתי סט-אפ דומה לרמי
קיט בסיסי "3.5 RE
קפיצים הוחלפו ל"4.5 RE
פנהרד אחורי מתכוונן של JKS
פנהרד קדמי HD מתכוונן של RE
ובולמים מונו טיוב של RE
מנתקים למיצב RE G2
בתקווה שעוד כשבועים הכל יהיה בארץ.
יואב
יובל אין לך מזל הקפיצים של ה-3.5 RE נשלחו חזרה לארה"ב
וחבל יכולת ליקנות אום תמורת איזה 125$
יואב
יש לנו נ' רציני שלא חשבנו על האופציה הזו !!!
וכולם היו יוצאים נישכרים וגם גיסון
קבל תיקון 225$ +מיסים ומשלוח לארץ
חנן-ג'יפולוג
03-11-05, 21:33
פתחתם צ'אט?
נמרוד - מערד
11-03-06, 13:36
רמי ,תוכל לצרף קישור וקיט המדובר + מחיר .
תודה חגי.
רמי שלום,
בהמשך לתמונה המוצגת, איפה קונים ומתקינים טמבון כזה? וקיט רוביקון 3.5 ואם אתה יכול לצרף מחירים.
נמרוד - מערד
11-03-06, 13:40
הזמנתי סט-אפ דומה לרמי
קיט בסיסי "3.5 RE
קפיצים הוחלפו ל"4.5 RE
פנהרד אחורי מתכוונן של JKS
פנהרד קדמי HD מתכוונן של RE
ובולמים מונו טיוב של RE
מנתקים למיצב RE G2
בתקווה שעוד כשבועים הכל יהיה בארץ.
יואב
יואב שלום,
אתה יכול לתת לי יותר פרטים על ההזמנה שביצעת מחו"ל - את שם האתר שממנו רכשת, זמן האספקה וכמה סה"כ יוצא המחיר לאחר המיסים והמשלוח.
תודה
נמרוד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.