PDA

צפייה בגרסה מלאה : יחס העברה מומלץ בסרנים ל-CJ 6 מנוע 4 צילנדר



Shai Brenner
24-04-14, 18:59
אשמח לשמוע דעות וללמוד מניסיונם של חברי הפורום

מה יחס העברה המומלץ עבור הסרנים ל-CJ 6 מנוע 4 צילינדר

הגיר שלושה הילוכים T90 וטרנספר DANA 20 חמוש בגלגל סטנדרטי



בתודה מראש

שי


נדמה לי שהסטנדרט 5.38

cj 64
24-04-14, 19:08
47/11
שזה 4.27,אין טוב ממנו,גם 41/10 יהיה מצויון,ויש כמה סרנים שבאו ככה,
גל

Shai Brenner
24-04-14, 19:19
כרגע זה היחס שמותקן ברכב
אבל המנוע די עייף..מהירות סופית נמוכה כ80 קמ"ש

shmil
24-04-14, 19:50
5.38 היה בטנדרים ויליס ואולי גם ב-M38. הוא מאד איטי.
אין מה לעשות, השילוב הנכון עבור מנוע הוריקן 4 צילינדרים הוא מה שיש לך.
עם יחס העברה נמוך יותר (3.31 למשל) לא יהיה לרכב טיפת כוח.

six 4 life
24-04-14, 20:03
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyZL8yoq4N8czhvzkGnc4 Hp5Z_VGlWMGHzl6PstN_ngDD4SrdM

yaronp
24-04-14, 20:07
קיימת אופציה לא זולה (אך בוצעה בארץ במספר גיפים) של התקנת אוברדרייב. הגיפ יהיה מהיר בערך ב-20 אחוז.

GodsFather
24-04-14, 21:20
אתה מתכוון להחלפת הגיר כולו לגיר 4 הילוכים ? או הטמעת רכיב בתוך הגיר הקיים ?

Shai Brenner
25-04-14, 07:20
הגיר והטרנספר נשארים - מדובר ביחס העברה של הציר...

shmil
25-04-14, 08:12
גם אם תחליף גיר וטרנספר לכאלו של מנוע 258, קרי 6 היוכים, עדיין המהירות הסופית תשאר זהה, כי יחס ההעברה הסופי בגיר שלך ובגיר 4 הילוכים זהה - 1:1.
כפי שאמר ירון, יש קיטים של אוברדרייב. הם די דומים לקיט של PTO.
אפשר לנסוע איתם רק ב-2 HIGH, אך הם מאד יקרים, בגלל נדירותם.
כנראה שלא תשיג בארץ...

זיו
02-05-14, 10:39
אשמח לשמוע דעות וללמוד מניסיונם של חברי הפורום

מה יחס העברה המומלץ עבור הסרנים ל-CJ 6 מנוע 4 צילינדר

הגיר שלושה הילוכים T90 וטרנספר DANA 20 חמוש בגלגל סטנדרטי




בתודה מראש

שי


נדמה לי שהסטנדרט 5.38
סתם הערה קטנה: אני לא בטוח שגיר T90 מתחבר לטרנספר Dana 20. יותר סביר שיש לך שם Dana 18.
זה לא ממש משנה, רק אם תחליט למשל להזמין אובר-דרייב. יש כבר כמה חברים שנוסעים עם התוספת המשמעותית הזו.

בשורה התחתונה, אל תצפה ליותר מדי מבחינת מהירות.

זיו

Shai Brenner
02-05-14, 20:36
זיו
איך מבדילים בין 18 ל20?
אצלי הטרנספר עם ידית אחת ויציאת גל הינע קדמי בצד ימין של הטרנספר
בביצועים הנוכחיים של הג'יפ אין מה לדבר על אובר - דרייב

שי

זיו
08-05-14, 22:08
שי,
לגבי ההבחנה ביניהם - יש כל מיני סימנים. הכי פשוט, תבדוק יציאה מהטרנס אחורה. אם היציאה ממורכזת והדיפרנציאל בסרן האחורי ממורכז, אז יש לך dana20. אם היציאה היא עם אופסט לכוון הצד של הנוסע וכמובן שגם הדיפ בסרן האחורי הוא לא ממורכז אלא ימני, אז יש לך dana18 וזה גם ההימור שלי. אם בחלק האחורי נמצא המנגנון של בלם היד, זה עוד סימן וודאי. בכל מיקרה, תוכל לקרוא יותר באתר של Novak.
ובהנחה שיש לך dana18, תנסה להסביר שוב למה אתה מצפה וננסה לעזור בצורה ממוקדת ויעילה.

זיו

-->