ukiuki
27-04-14, 18:29
הי
בהתייחס שמדובר ברכב עם הרבה כח, מה יהיו ההשלכות למהלך הזה ?
נקודות שחשבתי עליהן, (נכון או לא):
1. לגיפ המון כח. לפעמים אני אפילו מרסן את העברת הכח בהעברת בורר הגיר (כפתור) למצב "שלג" כדי להקטין את רגישות דוושת הגז בעליות עם דרדרת.
לכן לעניות דעתי הגדלת הגלגלים לא תפגע ביכולת העברת הכח לקרקע. אבל תשפר את העבירות.
2. הגיפ כבד במקור, ויוכל להתמודד עם התוספת במשקל של הגלגלים מבחינת הבולמים.
3. הגיפ לא מוגבה במקור. מצד אחד יש לוודא כי בית הגלגל מקבל את השתל, ומצד שני זאת ההגבהה היחידה מבחינתי שתשאיר את הרכב במצב התיכנוני המקורי שלו מבחינת המיתלים ומהלכי הגלגל.
4. יחסי ההעברה אצלי (4.636) מוטים לכיוון חוזק (במודלים מאוחרים יותר שונו ל 4.27 שמכבידים יותר על הגיר לטובת חיסכון בדלק), והגיר מוגדר כהבי דיוטי. לכן למרות תוספת המאמץ לתיבה במעבר ל 33 הגיר ושאר המכלולים יתמודדו עם זה בגבורה.
5. מה המשמעות מבחינת ג'נטים? האם מחייב החלפה ל 10"?
6. חיסכון בדלק (נקודה כואבת). מקריאה אני מבין שהגדלת הצמיגים מגדילה את תצרוכת הדלק. לא ברור לי מדוע. המנוע חזק מספיק כדי לעבוד בתוך תחום ה"נוחות" שלו. סל"ד המנוע בשיוט (נסיעת כביש) אמור לרדת פר אותה המהירות וזה עדיין רוב השימוש בו. יכול להיות שהפרשי הרוחב של הצמיג כל כך משמעותיים ?
7. מבחינת הרישוי, אצלי ה 31 מקורי. לא ביררתי עד הסוף את חוקיות המעבר ל 33 , שמעתי שקשה אבל היו כבר מקרים שהדבר נעשה.
תודה מראש,
ליאור
בהתייחס שמדובר ברכב עם הרבה כח, מה יהיו ההשלכות למהלך הזה ?
נקודות שחשבתי עליהן, (נכון או לא):
1. לגיפ המון כח. לפעמים אני אפילו מרסן את העברת הכח בהעברת בורר הגיר (כפתור) למצב "שלג" כדי להקטין את רגישות דוושת הגז בעליות עם דרדרת.
לכן לעניות דעתי הגדלת הגלגלים לא תפגע ביכולת העברת הכח לקרקע. אבל תשפר את העבירות.
2. הגיפ כבד במקור, ויוכל להתמודד עם התוספת במשקל של הגלגלים מבחינת הבולמים.
3. הגיפ לא מוגבה במקור. מצד אחד יש לוודא כי בית הגלגל מקבל את השתל, ומצד שני זאת ההגבהה היחידה מבחינתי שתשאיר את הרכב במצב התיכנוני המקורי שלו מבחינת המיתלים ומהלכי הגלגל.
4. יחסי ההעברה אצלי (4.636) מוטים לכיוון חוזק (במודלים מאוחרים יותר שונו ל 4.27 שמכבידים יותר על הגיר לטובת חיסכון בדלק), והגיר מוגדר כהבי דיוטי. לכן למרות תוספת המאמץ לתיבה במעבר ל 33 הגיר ושאר המכלולים יתמודדו עם זה בגבורה.
5. מה המשמעות מבחינת ג'נטים? האם מחייב החלפה ל 10"?
6. חיסכון בדלק (נקודה כואבת). מקריאה אני מבין שהגדלת הצמיגים מגדילה את תצרוכת הדלק. לא ברור לי מדוע. המנוע חזק מספיק כדי לעבוד בתוך תחום ה"נוחות" שלו. סל"ד המנוע בשיוט (נסיעת כביש) אמור לרדת פר אותה המהירות וזה עדיין רוב השימוש בו. יכול להיות שהפרשי הרוחב של הצמיג כל כך משמעותיים ?
7. מבחינת הרישוי, אצלי ה 31 מקורי. לא ביררתי עד הסוף את חוקיות המעבר ל 33 , שמעתי שקשה אבל היו כבר מקרים שהדבר נעשה.
תודה מראש,
ליאור