PDA

צפייה בגרסה מלאה : איזה שיפורים היתם שמים לגראנד wj בתול ?



יסעור
01-05-14, 14:41
כאמור קניתי אחד כזה ,

אני רוצה אותו לרמת שטח בינונית , כלומר שבילים ומסלולים מדן ועד אילת,
לא מתכוון לעשות איתו את מעלה הגיהנום , וגם לא את כמריר .
האוטו גם לשימוש יומיומי,

חשבתי לעשות לו הגבהה 4 אינצ' ולשים לו צמיגים 50/50 של bf ובזאת לסיים סיפור ,
מה דעתכם ?

stavamrosi
01-05-14, 14:42
בלי תמונות אין תגובות ;-)

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

Saar
01-05-14, 14:57
לדעתי, בשביל רמה בינונית, 2-3" יספיקו + הצמיגים המדוברים.
בעודף שנשאר לך מההגבהה (אחרי שחסכתי לך אינץ עד שניים) תקנה מקרר :)
יש בפורום דיון שלם על כך שזהו אחד השיפורים הכי משמעותיים לרכב.
(למען האמת, אני מסכים עם זה :) )

talw
01-05-14, 15:06
ובהמשך לסער ...במקום מקרר תקנה צידנית טובה, ובחלק מהעודף תקנה מנתקי מוט מייצב קידמי... :-)

יסעור
01-05-14, 15:13
חחחחחחחח
התחלתי מעץ ריח , אח"כ שמתי מערכת גז (יש שבעד ונגד אבל זו כבר עובדה מוגמרת) .
עכשיו הגבהה ... חשבתי ללכת ישר ל 4 כי אני טיפוס שנוטה כן ללכת לקשה , אבל בשום אופן לא יותר כדי להגביל את עצמי

Jacob80
01-05-14, 15:40
4" - אל תלך על פחות.
זה אולי נשמע הרבה אבל בגראנד WJ זה לא מגביה בצורה דראסטית ויאפשר לך לתקל את השטח ובלי להתקיל את הרכב
אל תשכח לשפצר את הדרייבשאפט הקדמי לצלבים.

בהצלחה

Saar
01-05-14, 15:41
תחליט למה אתה מייעד את הרכב ואז תשקיע כסף.
ההבדל בהוצאות בין הגבהה של 4" לזו של 2-3" היא מאוד משמעותי (פנהרד חדש, מוטות רדיוס ובטח עוד כמה דברים ששכחתי)
עם הגבהה של 2" תעבור את כל המסלולים ה"בינוניים" בארץ וכנראה שגם חלק ניכר מהקשים.
דבר עם רמי (GRAND) או חכה לתגובה שלו כאן.

grand
01-05-14, 16:51
אני בניתי קיט מרכיבים שונים, לא מיצרן אחד, לטעמי הרכב היה במצב אופטימלי בין ביצועי שטח להתנהגות ראויה בכביש ונוחות.
מעולם לא סבלתי מויבראציות, לא היו רעשים, לא היו בעיות בהיגוי.
יתכן שישנם היום קיטים ברמה יותר טובה, לא יודע.. הידע שלי בן 6 שנים לגבי WJ.
את כל הרכיבים תוכל להזמין במרוכז מחו"ל במחירים הכי טובים שיש דרך בחור בשם NICK,
[email protected]

סט קפיצים OME HEAVY DUTY
דגם 936 קדמי, 945 אחוריים.
בולמים Procomp MX6 , מק"ט 6021 קדימה, 6071 אחוריים.
בולם הגה OME SD40
מוט פנהרד קידמי מתכוונן JKS
מייצבים JKS קידמיים מתנתקים
מייצבים ארוכים TERAFLEX לאחור.
מאריכי במפסטופ KOR לקדמי ואחורי
ספייסר לזרוע A של IRONROCK
גל הינע קידמי דבל קרדן TOMWOODS

בארץ.
לחרוט ספייסר של 1" לקפיצים אחוריים.
ספייסר 1" + חרוט לדרופ-קיט לקפיצים קדמיים ( מידות ואצל מי לייצר אוכל לספק לך.)
גאנטים 16 משומשים מרנגלר JK
צמיגים 245.75.16

הרכב יהיה גבוה לפחות כמו הקיטים של 4" אם לא יותר....
ואתה מסודר.

foxy
01-05-14, 18:34
בלי תמונות אין תגובות ;-)

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

מענין אותי כול מה שיש לך להגיב זה לבקש תמונות אולי ניראה על מה אתה נוסע

stavamrosi
01-05-14, 18:50
אני עוד חולם על wj.. אני מאמין שיגיע עד סופש השנה... ולכן כרגע לומד מתעניין ומתבונן...
הגיפ שלי מיוחד בפני עצמו.. אתה מוזמן לראות בפייסבוק... stav amrosi
ואדון פוקסי... מה עם תמונות?!?!?! ;-)

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

foxy
01-05-14, 19:01
לא עוזב חחחחחחחחחחח
לא מצליח להעלות תמונות
אבל מה מיוחד בלראות טריוס חחחחחחחחחחח

israel_gt
01-05-14, 19:31
יש לך טריוס מיוחד חחח נעול גבוה צמיגים שטח מלא לא כל יום רואים כזה


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

stavamrosi
02-05-14, 10:37
86934
תראה... עד עכשיו ראיתי בך משהו שמבין משהו ברכבים... טריוס זה לא, ואני יכול להבטיח לך שהוא עלול לעשות לך לא מעט בושות בשטח...
לפרגן זה לא דבר נורא...
אגב, לעלות תמונה זה פשוט בערך כמו להתעורר בבוקר.. מוזר שאתה מתקשה אבל לא נורא, לא חסר.
תהנה מהאוטו פוקסי וההוא שבחר להגיב בנוסף
וניפגש בשטח.
וכדי להראות לך כמה זה פשוט להעלות תמונה אני יעלה אחת , כדי שתרגיש "מיוחד".
ואפילו דרך הפלאפון...
שבת שלום

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

foxy
02-05-14, 14:22
86934
תראה... עד עכשיו ראיתי בך משהו שמבין משהו ברכבים... טריוס זה לא, ואני יכול להבטיח לך שהוא עלול לעשות לך לא מעט בושות בשטח...
לפרגן זה לא דבר נורא...
אגב, לעלות תמונה זה פשוט בערך כמו להתעורר בבוקר.. מוזר שאתה מתקשה אבל לא נורא, לא חסר.
תהנה מהאוטו פוקסי וההוא שבחר להגיב בנוסף
וניפגש בשטח.
וכדי להראות לך כמה זה פשוט להעלות תמונה אני יעלה אחת , כדי שתרגיש "מיוחד".
ואפילו דרך הפלאפון...
שבת שלום

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

יש אי הבנה בנינו
לא התכונתי חלילה להגיד או לרמוז על הגיפ שלך
שאני אומר טריוס באחד השירשורים שביקשת תמונות אז גראנד הגיב שעד שאני לא מעלה תמונות אז מבחינתו יש לי טריוס ולא wj
אז הדברים נאמרו ללא כונה אליך הבכלל ונהפןך הוא לדעתי יש לך גייפ פצצה
ובאמת שלא מצליח ניסיתי כמה פעמים לא הולך לי (גם לא חזק בתחום המחשבים )
אז לסיכום איש יקר קבל את ההתנצלות שלי בכול מקרה (למרות שאני חוזר ואומר של היתה כוונה בכלל אליך)
ואגב ראיתי את התמונות בפייסבוק שלך

stavamrosi
02-05-14, 14:28
לא נגרם נזק... והכול בסדר.. ;-)
אם תרצה ללמוד איך מעלים תמונה אשמח להסביר לך בפרטי..
בכול אופן, שבת שלום

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

stavamrosi
02-05-14, 14:29
ועכשיו גם קישרתי בין ההודעה לנושא... צודק. הקפה עלי..

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

shahav
02-05-14, 17:09
הינה השניי סנט שלי:
הרכב מגיע מאוד נמוך, לכן כל הגבהה מבורכת.
קיט 4" יתן לך בנוסף לגובה, מהלך בולם, אבל אך שאתה הגדרתה את עצמך, ניראה לי ש2" ושספייסרים יעשו את העבודה מספיק טוב בשבילך.

גראנד - למה להחליף גאנט ל 16" של JK? יש להם אופסט שונה? למייטב זיכרוני גאנט 16" הוא בררת מחדל ב WJ, או שאני טועה?

רבין


אני בניתי קיט מרכיבים שונים, ....

גאנטים 16 משומשים מרנגלר JK
צמיגים 245.75.16
...

grand
02-05-14, 19:03
משנת 2001 מגיע עם גאנט 17,
יש גם קצת יותר אופסט באלה של הרנגלר, ואותם כמה ממ' חוסכים נגיעות בבולמים האחוריים.

-->