gal rotman
02-05-14, 10:50
התחלתי בשיפוץ Cj5 (הקצר מאוד) משנת 1976 מיצור ישראלי, מנוע 6 3.8 גיר 3 הילוכים.
כרגע בשלבי פירוק במטרה לבנות חזרה מרמת שילדה.
ההתלבטות היא מה יצא בסוף, והאפשרויות הן:
1. חזרה למקוריות , כולל צמיגים מקוריים כסאות מתקפלים מקוריים וכו'
2. מנוע 4.2 עם קרבורטור והצתה משופרים גיר 4, אקסים רחבים כסאות בהתאם וכו'
3. נשאר מבחוץ cj5 עם צמיגים 33 וכל רכבת הכוח צירוקי עם טרנספר 5 מצבים
-עלות תועלת
-ערך אחרי שיפוץ
- Fun Factor
כרגע אני נוסע עם 8 ארוך בודי סופה כרכב עיקרי.
תודה
כרגע בשלבי פירוק במטרה לבנות חזרה מרמת שילדה.
ההתלבטות היא מה יצא בסוף, והאפשרויות הן:
1. חזרה למקוריות , כולל צמיגים מקוריים כסאות מתקפלים מקוריים וכו'
2. מנוע 4.2 עם קרבורטור והצתה משופרים גיר 4, אקסים רחבים כסאות בהתאם וכו'
3. נשאר מבחוץ cj5 עם צמיגים 33 וכל רכבת הכוח צירוקי עם טרנספר 5 מצבים
-עלות תועלת
-ערך אחרי שיפוץ
- Fun Factor
כרגע אני נוסע עם 8 ארוך בודי סופה כרכב עיקרי.
תודה