צפייה בגרסה מלאה : הסדקות צינור עודפים 110TDI300
יש לי בעיה חוזרת לש הסדקות צינור העודפים (חלק צינור גומי שיוצא מראש המנוע המזרקים ומתחבר למשאבת הסולר)
בנקודת החיבור למשאבת הסולר.
אחת לכמה חודשים מופיע סדק בנקודת החיבור ויש נזילה גדולה של סולר .
קניתי צינור חדש מוגן ועדיין התופעה חוזרת על עצמה
יש רעיונות?
קנית צינור מקורי או תחליפי? אם תחליפי של איזה מותג?
חליפי ג'קי אמר שהוא לא מחזיק צינור כזה בכלל וזה משהוא סטנדרטי
אין לי מושג של איזה מותג .
זה בסך הכל צינור גומי שמכוסה בחיזוק בד סטנדרטי לסולר
קנה אחר. יכול להיות שהגומי רגיש לסולר.
קנה בכל מקום צינור לדלק בקוטר המבוקש ולא תהיה בעיה
חליפי ג'קי אמר שהוא לא מחזיק צינור כזה בכלל וזה משהוא סטנדרטי
אין לי מושג של איזה מותג .
זה בסך הכל צינור גומי שמכוסה בחיזוק בד סטנדרטי לסולר
לי קרה דבר דומה עם החליפיים האלו של בריטפרט ולכן לא נוגע יותר במותג הזה גם עם מקל .....האכילו אותי מרורים...גם אם ישלמו לי אני לא קונה את המותג הזה...שים רק חלקים איכותיים.
תן את המק"ט ואמצא לך חלק איכותי.
עמית.
אתה קורא את מה שאתה כותב ? לפני שאתה מעלה ?
עמית.
אתה קורא את מה שאתה כותב ? לפני שאתה מעלה ?
טעות, ניסיתי לערוך אבל הייתה תקלה באתר. אתה צודק.
לענייננו,
מניסיוני עדיף תמיד להתקין חלקים מקוריים או חליפיים מאיכות טובה.
על פניו צינור גומי נראה חלק פשוט, אבל בפועל זה לא המצב., למצוא צינור שעומד בתנאים הנדרשים דורש ידע, לימוד והשקעת זמן. לכן בסופו של דבר היקר יוצא זול ועדיף מלכתחילה לקנות צינור מקורי.
אתאר בפניך דוגמה עכשווית מהחודשים האחרונים.
רכשתי צינור גומי חליפי של בריטפרט שמחבר את הטורבו לאינטרקולר. הצינור כשל (התפרק) שבועיים ממועד ההתקנה בעת נסיעה על כביש 6.
לאחר שרכשתי צינור מקורי של LR שיוצר בגרמניה הבנתי מדוע הצינור של בריטפרט כשל...קל היה להבחין בפער העצום באיכות
חישוב העלות הנזק הכוללת של הצינור החליפי:
נסיעה לתל אביב לקניית החלק - 100 ש"ח
חניה בת"א : 25 ש"ח
בשעת התיקון בכביש 6 ניזוקה חולצה מכתמי שמן : 150 ש"ח
אלתור ותיקון זמני של הצינור באמצעות סרט סיליקון : 45 ש"ח עלות הסרט
בזבוז 8 שעות מהחיים...
והכל בגלל צינור גומי פשוט לכאורה.......
לא פשוט יותר לשלם 30 ש"ח על משלוח מאשר לבזבז 125 ש"ח על נסיעות וחניה??
נפתרה הבעיה מסתבר שהצינורית שמחברת בין המשאבת סולר לראש המנוע אמורה להיות מניילון (poliamid PA) ולא מגומי.
שאר הצינוריות מגומי.
מגיע כסט כולל המחבר היעודי למשאבה והמחברים לראש המנוע.
כנראה שהוחלף בצינורית גומי בעבר כשהייתה תקלה.
בדיוק לזאת כוונתי. אלתורים, "עצות" של אנשים שאין להם שמץ של מושג ושימוש בחלקי חילוף ירודים מתברר בסופו של דבר כיקר, יקר מאוד.
לדעתי חלק נכבד מהתקלות ב LRים ה"וותיקים" נובע מהפיתוי להשתמש בחלקי חילוף באיכות גרועה כשלדעתי (ולדעת רבים במרשתת...) המותג הכחול הוא הגרוע ביותר.
הנזק הגדול ביותר הוא שילוב של חלקי חילוף גרועים של בריטפרט עם בעלי "מקצוע" חפיפניקים שאת הידע שלהם רכשו אלוהים יודע איפה (לא כולם רק חלק...ישנם גם טובים...מוני...רמי...)
שכדי להגדיל את % הרווח מתפתים לנהוג בחוסר אחריות כלפי הלקוחות שלהם ומתקינים את המותג הירוד הזה.
לך דמיין מה נגרם למנוע כתוצאה משימוש ארוך טווח בפילטר השמן הכחול....שעלותו באנגליה 12 ש"ח....ובסין 2 ש"ח....ובארץ הקודש 100 ש"ח...
אויש זה מזכיר לי כמה פעמים החלפתי בשלושה חודשים בושינגים למוטות רדיוס ופנהרד מהפירמה הזו והייתי יוצא מהשטח עם בושינג שהפך לאבקה והיגוי בסרן האחורי.
נשבעתי שאני לא מכניס יותר את הפירמה הזו לרכב שלי, בפרט לא במוצרי גומי.
אני במותג הזה שנקרא בריטפרט לא נוגע גם במקל וגם אם ישלמו לי... ועוד לא סיפרתי את כל מסכת המרורים שעברתי עם המוצרים "המעולים" בשקיות הכחולות....רק מקורי LR
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.