התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה דחופה: בהחלפת מייסב אחורי



יוחאי
16-07-05, 12:25
קיניתי מיסבים וומחזירי שמן אחוריים להחליפה מכיוון שיש קצת חופש בגלגלים אחוריים

אחרו שפירקטי את כל המוט היוצא מהבקקאקס ישנה טבעת ברזל שצריך לשבור ואז להוציא
את המיסב ולהבניס את החדש
הבעיה היא שאת את הטבעת שצוםסת את המייסב לא קניתי כי לא הבנתי שיש כזא
צריך אותה חדשה?
או שמה אפשר להשמש באותה אחת ?
אבל בכדי לפתוח אותה משייפים ושוברים אותה האם היא יכולה להיות שימושית אחרי זה?
או שבאמת צריך חדשה?

מי שיכול לעזור בברכה
אני תקוע עם שני האקסים בחוץ ולא יודע לאן להמשיך

אלון_ק
16-07-05, 15:31
חייבים חדשה. הטבעת יושבת בזכות לחץ, אסור להוריד אותה ולהרכיב שוב - בטח ובטח לא אם אתה פוגע בה כדי לעשות את זה.

אם הטבעת הזו משתחררת תו"כ נסיעה, המיסב ישתחרר איתה ואחרי זה כל הגלגל עם הציריה יוצא לטיול בשזמן שאתה נוסע. עוד יותר מפחיד זה שאין לך ברקס כשזה קורה (הבוכנות נפרצות כשאתה לוחץ ברקס, כי התוף יוצא עם הגלגל והציריה)...

אל תשחק עם זה. תקנה חדש.

המהנדס
17-07-05, 01:33
כשאתה קונה מייסב אחורי בחברה אתה בעצם קונה "קיט" שכולל שם את הטבעת הזו שנכנסת רק בעזרת פרס (PRESS) למקום וגם זה אחרי תחנונים רבים.
חבל שלא התייעצת לפני שקנית את המייסבים (שאני מניח במקום אחר מאשר מכשירי תנועה) .

יוחאי
17-07-05, 09:30
את המיסבים כן קניתי במכשירי תנועה הבעיה שאצלנו אין להם ספר רכב של סומו .. וככה הוא גם לא יכול לדעת אילו סטים להזמין
הוא רק רושם תיאור של החלק ואתה מקבל אותו מהסיבה שאין להם אפילו מספר קטלוגי כי אין ספר

אלון_ק
17-07-05, 20:33
אין להם ספר רכב של סומו .. וככה הוא גם לא יכול לדעת אילו סטים להזמין
אז למה לעזאזל אתה הולך למכשירי תנועה? היתרון היחיד שלהם ע"פ חנות מיסבים רגילה היא שהם אמורים לתת לך את הכל, בלי צורך בהסברים מצדך. אתה רק צריך לומר "את כל המיסבים שצריך בשביל הטרנספר, בבקשה" והם אמורים לתת לך אותם. אם אתה צריך לתאר, לבדוק, להשוות ועוד בסוף לקבל משהו מחורבן שלא מספק, אני לא רואה שום סיבה לשלם את המחיר המשולש (לפחות) שהם דורשים על המיסבים. כל חנות מיסבים נורמלית מחזיקה כאלו מאותה החברה (COYO) עם אותו המק"ט בשליש מחיר ויביאו לך אותם בשמחה מרובה.

יוחאי
17-07-05, 21:39
אם אתה תזמין יעלה לך פי שלוש...
אני כמעט ולא משלם אח של אמא שלי מנהל מכשירי תנועה ואת המוסך המורשה בב"ש
ככה שכל שאני זקוק לו זה המקט ולא הארנק :wink:

Saar
18-07-05, 08:11
תתקשר למחסן המרכזי של מכשירי תנועה
6841340 - 03
דבר עם נתן, יש להם ספר, הם מכירים את הקיטים.
בזמנו הם שלחו לי דף מצולם כולל מק"טים וסדר הרכבה (לויטרה)

סער.

גיא
18-07-05, 09:53
לא חייבים פרס להכניס את הטבעת.

צינור בקוטר פנימי מתאים ובאורך טיפה יותר מהציריה עושה את העבודה מצויין.

וכשאתה חותך עם דיסק את הטבעת על מנת להוריד אותה ...

בעדינות ! .......

gil4
18-07-05, 20:19
לא חייבים פרס להכניס את הטבעת.

צינור בקוטר פנימי מתאים ובאורך טיפה יותר מהציריה עושה את העבודה מצויין.

...


ובנוסף אפשר לחמם את הטבעת בתנור )בדיוק כמו בזר-שיניים, שעל גלגל התנופה(

המהנדס
18-07-05, 21:14
אח של אמא שלי מנהל מכשירי תנועה

זכית בחבר חדש :twisted:



צינור בקוטר פנימי מתאים ובאורך טיפה יותר מהציריה עושה את העבודה מצויין.

גיא אני מניח שאתה מדבר מניסיון .
הניסיון שלי עם שתי הציריות הוא כזה:
ניסיתי בהתחלה עם מכשיר מיוחד שמתחבר לאפ-ציר עם שרשראות (כמו בציור בספר)
כל העסק רק התעקם, ניסיתי לתת מכות עם מוט שהיה מתאים בול ובעזרת מלחציים גדולות והעסק קיבל עיקום וגרדים .

הרעיון הכי טוב בהנחה שאין לך פרס זה חימום העסק (זה מה שאני עשיתי וזה עבד מצויין ) רק צריך לעשות את זה ממש מהר לפני שזה יתקרר ולא לחמם יותר מידי כדי שהוא לא יאבד את התכונות שלו.

חנן-ג'יפולוג
18-07-05, 21:23
מנסיון של שבע התקנות מיסבים כאלה, צינור ופטיש חמישה ק"ג עושה את העבודה טוב ומהר.

המהנדס
18-07-05, 22:28
מנסיון של שבע התקנות מיסבים כאלה

כל הכבוד :D

כנראה שיש לי, לאבא שלי ולבועז שהיה איתנו ידיים שמאליות כי לנו זה לא נכנס אחרי הרבה מכות, המון גריז/שמן ושעה של עצבים.
יכול להיות שהסוגרים האלו של המייסבים האחוריים של הסמוראי שעבדת איתם מחברה שונה,את שלי קניתי ממכשירי תנועה.

אלון_ק
18-07-05, 22:34
לי אין נסיון עם 7, רק עם 3, אבל בכולם שיטת הפטיש הגדול והצינור הבריא עבדה מצויין.

כנראה שאתה לא יודע לדפוק... :lol:

יוחאי
21-07-05, 22:54
בסוף נכנס עם צינור בקוטר מתאים ופטיש לא קטן..
ועכשיו... לגלגלים הקידמיים.. אפפפפ כנראה קינג פין!!!
הגלגל זז גם ב6 ו12 וגם ב3 ו9 אז אולי גם מיסבים ? או שבטוח גם מיסבים?

גיא
22-07-05, 10:52
תפרק את הגלגלים הקידמיים ואז תנדנד את כל העקס מכל הכיוונים ובכל הכיוונים

תראה מה זז ומה לא.

ישכול להיות :
1. מיסבי גלגל
2. קינג פינים
3. תפוחים
4. כל התשובות נכונות.

גיא
22-07-05, 10:53
מצטער ,...

דיסלקציה.

עקס=עסק
ישכול = יכול

אלון_ק
22-07-05, 13:05
מאחר והחופש כפול אני הייתי מתחיל מפירוק האומים, הוצאת המיסב הקדמי והחזרתו לפי הספר במומנט הנכון והכל. אח"כ הייתי בודק שוב.

יוחאי
22-08-05, 14:11
אחרי שפירקתי את הטרנספר החלפתי כמה צלבים בסופו של דבר אחרי שהרמתי את הרכב על היליפט הגלגל האחורי השמאלי מקרטע לעומת הגלגל שמקביל אליו שנוסע חלק
הסיבה היחחדה היא שעשיתי משהו לא נכון כשהחלפתי מיסבים אחוריים לפני שבוע ובאותו הזמן טיפול לטרנספר
רק כשאני ב2 על 4 יש בומים כמו של פטיש לא אקראי בסרן האחורי

מה יכול להיות שעשיתי לא טוב .. בהחלפת המיסב שגורם לגלגל לקרטע על הליפט (רק עם הרבה גז הוא בכלל מסתובב) ובכביש דפיקות עזות מאחור? מה יכול להיות הסיבה?


רק בגלל הרעש הזה אני לא יכול לחזור לעבוד ומבוקר עד ערב רק מנסה למצוא את הבעיה

יוחאי
22-08-05, 16:52
שכחתי להזכיר עוד משהו
בזמן העליה על ליפט ונסיעה באויר ב2 על 4 אין דפיקות כנראה כי אין עומס על המערכת אבל הגלגל האחורי השמאלי בצד של הנהג מקרטע מאד ונראה כאילו יש לו בעיה להסתובב חלק כמו הגלגל בצד השני
כמו כן מתלווה אליו רעש של קחחחחחח קחחחח קחחח שקופץ כזה שנשמע מכיוון הסרן או המיסב של הגלגל
אם מדובר בפיניון שאין לי מושג מה זה האם אותה תופעה לא אמורה להיות בגלגל השני?
ומה הסיבה לרעש קחחח המוזר הזה ששומעים אותו רק על ליפט ובנסיעה הוא מתורגם לדפיקות מתכת כל כמה מטרים?

נמרוד
22-08-05, 16:58
יוחאי, תעשה לנו רגע סדר לטובת מי שלא בדיוק עקב -

מה בדיוק התיקונים וההחלפות שביצעת, מה הסדר, מתי הופיע הרעש?

אם אני מבין נכון כשאתה נוסע על הכביש ב2X4, הנעה אחורית בלבד, אין רעש?

-->