צפייה בגרסה מלאה : החלפת גיר ב CJ7 עם מנוע של סופה
אתמול אחרי טיול הגעתי למסקנה שזהו מספיק אי אפשר להמשיך ככה, הגיע זמן לשפץ את הגיר האוטומט בג'יפ שלי.(גיר שלושה הילוכים מסוג CHRYSLER 999).
כמובן שאני הולך לברר עלויות וכו' ונראה מה יהיה.
אבל גם השתעשעתי קצת במחשבה של אולי להחליף את הגיר לגיר אחר בעל 4 הילוכים ואולי גם הילוך אוברדרייב.
השאלה היא איזה גיר יכול להתאים לי למנוע של סופה (כרגע לא מוזרק אולי בהמשך, כלומר גיר שלא צריך את המחשב)?האם גיר של סופה אמין,לא תלוי במחשב ויתאים בלי לשנות את הטרנספר(דנה 300)?
חיפוש בגוגל העלה את האפשרות הבאה אבל שם מדובר על מנוע 258 (כמו של סיקס) האם יתאים גם למנוע סופה(עדיף בלי יותר מידי התאמות) ואם מישהו יודע על איזה רכבים היה קיים?
אולי ואנדורה?
http://www.jeeptech.com/convtrans/gm/gm700r4id.html
תודה מראש,
מוריס
ההתאמה היא לא למנוע אלא לבלהואזינג.
תהיה לך בעיה עם אורך הגיר וכתוצאה מכך עם אורך הדרייב-שאפט.
זכור! הג'יפ שלך קצר.
בכל אופן אני ממליץ לך לחשוב בכיוון של TH700R4 או 4L60 (לא 4L60-E - זוהי תיבה ממוחשבת שלא מתאימה לך) אלו תיבות 4 הילוכים קצרות יחסית שיש להן מתאמים זמינים בשוק.
מה עם הTH400 או TH350? הם גם מתאימים?
מה עם הTH400 או TH350? הם גם מתאימים?
בשאלה צויין בפירוש שמבוקש גיר עם 4 הילוכים.
סתם בשביל הידע ואולי בשביל גם האפשרות הנוספת מה עם הגיר של הסופה יכול להתאים או שהוא חייב את המחשב?
לא תרוויח הרבה מגיר של סופה!
גם זה גיר "טיפש", חסר מחשב - אבל!!! יש לו רק 3 הילוכים - בדיוק כמו שיש לך עכשיו.
ד.א: אם אני לא טועה, גם בסופה דגם הגיר הוא 999
הא טוב לדעת כי האמת שחשבתי שבגלל שהסופה יותר חדשה אז עברו לגיר של ארבעה הילוכים.
אז אתה רוצה להגיד לי שגם הרנגלרים של שנות ה - 90 עדיין עם גיר שלושה אוטומט שלושה הילוכים, עכשיו זה מסביר את ההתאמה של המנוע אצלי לגיר.
טוב,יש לי הזדמנות להשיג גיר TH700R4 (כמו שהומלץ פה) במחיר של 1900 שקל.
השאלה היא האם המחיר משתלם (הגיר במצב טוב ככה נאמר)?ומה כרוך בכל העניין של ההחלפה, האם צריך להוסיף להוצאה גם עניין של מתאמים וחריטות למיניהם ואם כן מה סדר הגודל של הוצאה כזאת?האם שווה לעומת שיפוץ של הגיר הנוכחי בסביבות 4000 ש"ח?
תודה מראש,
מוריס
Quote:
טוב,יש לי הזדמנות להשיג גיר TH700R4 (כמו שהומלץ פה) במחיר של 1900 שקל.
Morris,
And what good is that to you?
In order to fit a 700R, or for that matter any other chevy trans
you will need:
1. a chevy trans to jeep motor adapter, about $500 US
2. a 700r to Dana 300 adapter, another $500
both are avalable from Advance Adapter]
Not to mention that you will end up with a WAY longer trans requiring you no modify the drive shafts
If you have a 90 inch wheelbase...you will be cutting it close
Look into the Asian 4 speed overdrive out of a Cherokee, same trans as in the Toyotas.....can be had cheep , well at least here.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.