צפייה בגרסה מלאה : למי יש ניסיון עם - Tire Deflators Kit
http://www.ebay.com/itm/GoCase-Fit-ALL-Automatic-Tire-Tyre-Deflators-Kit-offroad-4x4-low-pressure-4wd-/251480212907?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&hash=item3a8d6385ab&vxp=mtr
שווה את הכסף או בזבוז זמן?
מה יש לך לסכן? 55 שקל?...
כן, בסוף הכל כסף. תמורה למחיר.
בזמנו קטלתי את הדפלטורים, לא כי הם לא עובדים, אלא כי בישראל דורשים עבורם סכומים הזויים של מאות שקלים.
אז כן, תמורת 400 שקל זה קישקוש.
תמורת 55 שקל זה יכול להיות אחלה.
נסה ותספר לנו.
לפעמים מישהו יש נסיון רע עם מוצר מסויים ונסיון טוב עם מוצר אחר אני לא ממהר, מוכן להתעקב יומיים בשביל להתגלח על זקן של מישהו אחר...
קניתי מוצר זהה ב ali express ב10$: כאן (http://www.aliexpress.com/item/Adjustable-Tire-Deflator-Kit-From-6-30PSI-Tyre-Deflator/460184971.html)
אחלה של דבר.
מכוונים פעם אחת, ו... זהו...
מגיעים לשטח, עושים סיבוב על ארבעה גלגלים בשביל להרכיב ועד שמסיימים צריך לעשות סיבוב ולפרק כי גמר לפרוק לחץ. בלי בדיקות, בלי מדיד ובלי בטיח
ali לא עובד עם פייפאל אז אני לא קונה שם... למה לפרק? למה לא להשאיר כל הטיול?
ali לא עובד עם פייפאל אז אני לא קונה שם... למה לפרק? למה לא להשאיר כל הטיול?
הם סופר אמינים מבחינת אבטחה. עשיתי שם קניה והם חשדו במוכר אז הקניה הוקפאה והכסף הוחזר אלי תוך שבועיים בלי שהייתי צריך לנקוף אצבע
למה לא להשאיר על הגלגל? כי זה חתיכת שטרונגול שבולט לך מהונטיל. זה בכל זאת שוקל כמה גרמים ויכול לתלוש אותו בכיף
לא מכיר את אילו ספציפית, אבל המוצר המקורי של Staun עובד פגז.
ממש איכות חיים.
בזמן שכולם מורידים אוויר עם מדיד ומפתח ונטילים, אתה מבריג את שלך ועובר בין הרכבים להגיד שלום ולשאול לשלומם.
גאון מי שהמציא את זה.
חתיכת הבדל במחיר
http://www.ebay.com/itm/Staun-Tyre-Deflators-Set-of-4-4wd-Landcruiser-Patrol-Land-Rover-/271354514647?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item3f2dfd4cd7&vxp=mtr
STAUN זה מותג נוצץ בתחום הדיפלטורים. אפשר לחשוב, מי יודע איזה מדע טילים יש במוצר הזה....
פאק, 500 שקל עם המשלוחה. בסכומים האלה גם המדינה תשלח יד מטונפת לכיס שלך...
הזוי.
קח את האנונימיים ב-16 דולר. מה כבר יש להפסיד.
שלום דרור,
יש לי כאלה כבר שנתיים. השתמשתי בהם המון גם ברכבי וגם כדי לסייע למטיילים שהיו איתי בדיונות ובטרשים בארץ ובירדן. המוצר מוצלח,אמין ומומלץ. לא כדאי להשאיר את מפחיתי הלחץ על הונטילים כי הם בולטים החוצה ועלולים לשבור את הונטיל, גמיש ככל שיהיה בהתקלות באבן צדדית. תהנה.
קניתי מוצר זהה ב ali express ב10$:
ועם המשלוחה זה עולה יותר מ איבי...
שלום דרור,
יש לי כאלה כבר שנתיים. השתמשתי בהם המון גם ברכבי וגם כדי לסייע למטיילים שהיו איתי בדיונות ובטרשים בארץ ובירדן. המוצר מוצלח,אמין ומומלץ. לא כדאי להשאיר את מפחיתי הלחץ על הונטילים כי הם בולטים החוצה ועלולים לשבור את הונטיל, גמיש ככל שיהיה בהתקלות באבן צדדית. תהנה.
יש לי כאלו
כיילתי אותם קצת גבוה יותר ותמיד עושה את הפיניש עם מד לחץ
אסור להשאיר אותם על הרכב
1. כפי שאמרו עלול להיתלש ונטיל
2. לפעמים עומס נופל על גלגל אחד והלחץ עולה רגעית. במקרה הזה ישתחרר לך אוויר מעבר ללחץ המכוייל
בועז
סה"כ מרוצה מאוד,מרכיב אותם עוד בכביש, 10 דקות לפני הכניסה לדיונות. אין דיוק אבסולוטי,2 PSI +-.
לא משתמש בהם בשטח טכני.
תאכלס, זה ונטיל עם קפיץ, שמאפשר לאטום את ה"חור" כשאיןמספיק לחץ לדחוף אותו... את עומס הקפיץ מכוונים (הברגה) ללחץ שרוצים להשיג - פשוט מאוד.
לפני 3 שנים, בתערוכת SEMA, היה דוכן של האוסטרלים ולידו דוכן מסכן כזה, של סינים - אף אחד לא יכל לראות מה ההבדלים בין הדיפלטורים בשני הדוכנים ולמרות שהאוסטרלים ניסו להסביר משהו על איכות החומרים (כולה פליז.. והם ניסו להסביר שזה כמו בנעילות של ARB - שמי שקונה חיקוי סיני, מסתכן בנזקים..), היה ברור שהם נבוכים - את הסינים קניתי ב-$5... דוגמיות.
בקיצור, כמו שכולם (שיש להם) אומרים - אחלה פטנט והזול מספק.. ויותר
תאכלס, זה ונטיל עם קפיץ, שמאפשר לאטום את ה"חור" כשאיןמספיק לחץ לדחוף אותו... את עומס הקפיץ מכוונים (הברגה) ללחץ שרוצים להשיג - פשוט מאוד.
לפני 3 שנים, בתערוכת SEMA, היה דוכן של האוסטרלים ולידו דוכן מסכן כזה, של סינים - אף אחד לא יכל לראות מה ההבדלים בין הדיפלטורים בשני הדוכנים ולמרות שהאוסטרלים ניסו להסביר משהו על איכות החומרים (כולה פליז.. והם ניסו להסביר שזה כמו בנעילות של ARB - שמי שקונה חיקוי סיני, מסתכן בנזקים..), היה ברור שהם נבוכים - את הסינים קניתי ב-$5... דוגמיות.
בקיצור, כמו שכולם (שיש להם) אומרים - אחלה פטנט והזול מספק.. ויותר
חיקוי סיני ל ARB ?
איפה? קונה אתמול.
טוב, נזמין... יש גם משהו ב16 דולר שמנפח את כל הצמיגים ביחד בסוף הטיול?
חיקוי סיני ל ARB ?
איפה? קונה אתמול.
אתה רציני? יש מלא ברשת ואפילו פה, בארץ (ישראל..). נדמה לי שמכנים אותם בולסטאר (לא נכנס לעניין האיכות, רק אומר שאני לא מחזיק יותר מידי מ-ARB, לעניין הטכנולוגיה). יש נציג /יבואן פה באתר.
אני ראיתי ב-SEMA לפחות 5-4 יצרנים סיניים, שהציעו לי נעילות זהות(!!) ל-ARB, בכמה רמות "גימור"/חוזק, בהתאם למחיר- גם היו מוכנים להתקין מנגנון חשמלי, במקום פניאומטי, להזמנה של יותר מ-150 יחידות..
השנה לא הייתי ב-SEMA (הבריזו לי חברים) אבל אני בטוח, שבשנה הבאה יהיו "תואמי" הנעילה החשמלית של איטון.. אם לא היו כבר השנה..
טוב, נזמין... יש גם משהו ב16 דולר שמנפח את כל הצמיגים ביחד בסוף הטיול?
האמת שיש. אני לא בטוח שהוא עולה $16ויש בעייה של איזון לחצים בין הגלגלים השונים (צריך לעשות התאמות אח"כ) אבל בהחלט יש.
כשאחזור הביתה, אחפש לך, אם תרצה..
אתה רציני? יש מלא ברשת ואפילו פה, בארץ (ישראל..). נדמה לי שמכנים אותם בולסטאר (לא נכנס לעניין האיכות, רק אומר שאני לא מחזיק יותר מידי מ-ARB, לעניין הטכנולוגיה). יש נציג /יבואן פה באתר.
אני ראיתי ב-SEMA לפחות 5-4 יצרנים סיניים, שהציעו לי נעילות זהות(!!) ל-ARB, בכמה רמות "גימור"/חוזק, בהתאם למחיר- גם היו מוכנים להתקין מנגנון חשמלי, במקום פניאומטי, להזמנה של יותר מ-150 יחידות
שמע
אני כמעט מציע לך חברות.
מזה זמן שאני מחפש ברשת ולא מוצא.
אולי תוכל לתת פה קישור לאחד כזה? אני מחפש תואם ARB RD154 לנעילה אחורית לפאג'רו Q ארוך בנזין' וגם ARB RD110 נעילה קדמית.
תודה
ליאור
אני לא קיבלתי הודעה, שהאתר "יורד" זמנית - חשבתי שירדת מזה..
חבל. היו לי המון פרוספקטים וקטלוגים של הסינים, שלקחתי ב-SEMA. לפני חודש עשיתי סדר וזרקתי הכל..
אחה"צ (שלי) אני אבדוק.
ושוב, במקומך, אני הייתי בודק אצל בולסטר - הבנתי שהמוצר עבר בידוקות איכות ונבנה לפי דרישה של החבר'ה פה ויש שירות ואומרים שטוב - דרור נוסע עם כזה מקדימה...
דוגמאות לניפוח/הורדה של אויר לכמה גלגלים, בו זמנית:
http://www.4crawler.com/4x4/ForSale/4air.shtml
ברור שאפשר לעשות לבד:).
שוב, הבעייה תהיה השוואת לחצים..
לגבי נעילות בולסטר - תפנה לשי פלג בסדנת בולסטר שממוקמת בקיבוץ יגור אם אני זוכר טוב.
לגבי אמינות. אחרי ארבע שנים מלפנים אצלי - אפשר לומר שבסה"כ הנעילה של בולסטר אמינה וטובה - וזאת ככל שנעילה נשלטת ובמיוחד נעילה שנשלטת ע"י לחץ אוויר, יכולה להיות אמינה וטובה (ולמי שמזהה כאן נימה של סקפטיות אז הוא לא טועה - לטעמי המאוד אישי נעילות אוטומטיות כמו דטרויט, לוקרייט, נו סליפ וכו' טובות ואמינות יותר מנעילות נשלטות בכלל ומנעילות שנשלטות ע"י לחץ אוויר/וואקום בפרט.
כמובן שזו רק דעתי מנסיון מצטבר רב. רבים וטובים אולי יחלקו עלי ואני יודע שתיכף יתלהט כאן הויכוח הישן על זה...)
לגבי נעילות בולסטר - תפנה לשי פלג בסדנת בולסטר שממוקמת בקיבוץ יגור אם אני זוכר טוב.
לגבי אמינות. אחרי ארבע שנים מלפנים אצלי - אפשר לומר שבסה"כ הנעילה של בולסטר אמינה וטובה - וזאת ככל שנעילה נשלטת ובמיוחד נעילה שנשלטת ע"י לחץ אוויר, יכולה להיות אמינה וטובה (ולמי שמזהה כאן נימה של סקפטיות אז הוא לא טועה - לטעמי המאוד אישי נעילות אוטומטיות כמו דטרויט, לוקרייט, נו סליפ וכו' טובות ואמינות יותר מנעילות נשלטות בכלל ומנעילות שנשלטות ע"י לחץ אוויר/וואקום בפרט.
כמובן שזו רק דעתי מנסיון מצטבר רב. רבים וטובים אולי יחלקו עלי ואני יודע שתיכף יתלהט כאן הויכוח הישן על זה...)
תודה
מה הפרשי המחיר בין ה ARB לבולסטר?
טוב, עשרה ימים והמוצר אצלי ביד. יש דרך מומלצת לבצע את הכיוון הראשוני? ממש לעבור אחד אחד על הצמיג וכל פעם לנפח מעט מעל ללחץ הרצוי ולוודא שהוא יורד לתחום שאליו אני מכוון?
boaz avrahami
29-05-14, 21:25
אני כיוונתי את הראשון על גלגל ספר עד שהגעתי ללחץ הרצוי.
לאחר מכן שמתי את כל האחרים וכיוונתי אותם במהירות לאותו לחץ שהיה קיים בצמיג.
אפשר גם סתם להוריד אוויר בצמיג ואז להלביש אותם ולכוון אותם מעט ביד לאותה רמת לחץ גבולית
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
אמממ... לחץ בגלגל ספייר הוא לא שונה מלחץ של גלגל מורכב אשר מופעל עליו עומס?
boaz avrahami
29-05-14, 21:38
כמו קילו נוצות וקילו ברזל, לא?
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
תאמת שבדיוק סיימנו טעימות של סגנון בירה שנראה קוואדרופל אז התשובה שלי היא - 2 :-)
boaz avrahami
29-05-14, 21:55
גם אני רוצה מהחומר הזה
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
לא הגיע הזמן למפגש שנתי? מהר כי מתחיל להיגמר המלאי...
בתסיסה סיידר תפוחים אגסים
והבישול הקרוב סייזון
boaz avrahami
29-05-14, 22:03
אני בעד.
פתח פוסט
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
גדול עלי... אני מוכן להוביל את המסלול הקל (שהפעם אולי יהיה יותר מ"קל") ולהשתתף בתכנון.
אמממ... לחץ בגלגל ספייר הוא לא שונה מלחץ של גלגל מורכב אשר מופעל עליו עומס?
שאלה מצויינת, אחרי כמה "טעימות" (מסתבר..) אבל בכל מקרה, כשמודדים בגלגל הרזרבי, לא צריך להתכופף!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.