צפייה בגרסה מלאה : צלבים גמורים בדרייבשאפט - WJ 2004
בסופ"ש האחרון הרכבתי הגבהה 2 אינץ' ל-WJ.
הדרייבשאפט שעשה סימנים של גסיסה עוד לפני התחיל להרעיש ולרעוד.
בדיקה זריזה הראתה שיש חופש בצלבים.
מה אתם ממליצים לעשות?
לשפץ או לקנות חדש/מפירוק? אין תכנון לעלות מעבר ל-2 אינץ'.
עמרי
נמרוד - מערד
24-05-14, 08:40
החלף את הצלבים וסע לשלום, הרבה יותר זול.
נמרוד
אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב מעל ל 100k קמ, אז שם דאבל קארדן.
התכנון של המקורי לא משהו, הוא מתבלה לאחר כ 150k, אם תוסיף את ההגבהה אז זה יתבלה עד קודם.
אני מניח שאתה מדבר על חופשים בדייב השאפט הקידמי...
רבין.
אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב מעל ל 100k קמ, אז שם דאבל קארדן.
התכנון של המקורי לא משהו, הוא מתבלה לאחר כ 150k, אם תוסיף את ההגבהה אז זה יתבלה עד קודם.
אני מניח שאתה מדבר על חופשים בדייב השאפט הקידמי...
רבין.
+1
sent from WJ
אם זה באמת הצלבים, ולא הגל-הינע, אז צלבים איכותיים וגירוז כל טיפול הם מתקון לאריכות ימים בכל רכב.
מכיר אישית צלב שקיבל את היחס הזה, ועבר את החצי מליון קמ לפני שהתחיל להראות סימני עייפות.
גם הגל-הינע ירוויח מגירוז תקופתי.
Slowly..
זה גל הינע מקורי?
על איזה צלבים מדובר בכלל, יש שם cv , והזמן בין הרעש והרעידות לבין שבר והתפרקות המיסב קצר מאוד
ברכב הזה צריך להחליף לאחר הגבהה את גל ההינע
גל הינע קדמי מקורי עם cv-joints. ובאמת הרכב מתקרב ל-150k ק"מ.
לפי מה שקראתי פה ושם הדרייבשאפט המקורי מספיק טוב עד 3 אינץ' (ואני על 2). זה נכון?
אם לשפץ - אני אפרק. לאן לקחת לשיפוץ באזור המרכז?
אם לקנות - מה ומאיפה?
זה גל הינע מקורי?
על איזה צלבים מדובר בכלל, יש שם cv , והזמן בין הרעש והרעידות לבין שבר והתפרקות המיסב קצר מאוד
ברכב הזה צריך להחליף לאחר הגבהה את גל ההינע
זה לא ספציפית לגבי WJ, זאת היתה אמירה לגבי
צלבים בכלל.
הייתי צריך לציין את זה ברור יותר.
וזה מתייחס לצלבים שעבדו בזוית מעט יותר גדולה מהמתוכנן, כל החיים שלהם.
דיברתם על צלבים, לא cv..
Slowly..
יש לך צלבים או פעמונים?
sent from WJ
החסרתי כמה פרטים בהתחלה, אז אני אעשה קצת סדר:
WJ שעבר כ-135k ק"מ, מוגבה 2 אינץ', עם גל הינע קדמי מקורי שהתחיל להרעיש.
אין תכנון להגביה מעבר לכך.
האם צריך להחליף דרייבשאפט?
האם אפשר להסתפק בשיפוץ הקיים?
אשמח גם לשמוע עלויות והמלצות על מה ואיפה.
galdanieli
24-05-14, 14:03
ארז 4x4 ובצמוד אליו גרינגרס הם שילוב מנצח- איבחון הבעיה ע"י ארז ואם צריך להחליף/לשפץ, צמוד אליו גרינגראס שזאת בעצם מומחיותו. ארז - 052-2876170
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
אז זה באמת הדרייבשאפט הקדמי שדורש החלפה. יש חופש ב-CV Joint.
יש לי שתי אפשרויות, אני אשמח לשמוע את דעתכם:
1. החלפת דרייבשאפט לקרדן כפול - 2000-2500 ש"ח בארץ. לא שווה להזמין מארה"ב, המחיר יוצא כמעט אותו דבר בגלל משלוח יקר.
2. שיפוץ עצמאי של הקיים. קיט שיפוץ ל-CV Joint יעלה לי כ-200 ש"ח כולל משלוח מארה"ב.
מכיוון שהרכב מוגבה 2 אינץ' סה"כ, אני לא רואה סיבה טובה להוציא 2500 שקל עכשיו.
אם נגיע להגבהה יותר רצינית, נכניס כבר קרדן כפול על הדרך.
מה אתם אומרים?
שיפוץ הקיים יהיה מבחינתך אחד מבזבוזי הזמן והכסף הכי מעצבנים שתזכור מהרכב הזה...
ידידי. עברתי סרט זהה לחלוטין! את התאוריה שהגבהה 2 אינצ אמורה לתפקד עם דרייבשפט מקורי לחלוטין קראתי גם אני ומאוד שמחתי..., במבחן התוצאה זה לא קרה! הדרייבשפט הרעיש בטרוף אחרי 2 אינצ הגבהה. דרך אגב איזה הגבהה מדובר? מה שנכון וצריך לעשות זה צלבים קרדן כפול. אם תרצה קבל טלפון של באסם בכפר קאסם הוא מייצר ומתקן למוסכים במרכז. צריך לעלות 1800 שח.
Sent from my iPhone using Tapatalk
קיבלתי הצעות מחיר של 2500 ש"ח וצפונה (גם מבאסם). על 1800 ש"ח לא שמעתי.
בסוף מצאתי בהזדמנות מארה"ב - 1200 ש"ח כולל הכל.
למישהו יצא להחליף יוקים ב-WJ?
ראיתי באיזשהו מדריך שכשמחליפים את היוק של הטרנספר בורח קצת שמן וצריך להשלים. זה נכון?
אותה שאלה על הדפרנציאל. אני רוצה להצטייד בשמן מראש אם צריך.
אתה יכול לתת לינק למה שרכשת?
1200 כולל משלוח?
http://www.ebay.com/itm/191166180204?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
זה מפירוק, תוצרת Spicer.
סה"כ כ-1200 כולל הכל. זה דרך השילוח הבינלאומי של eBay ופדקס, אז לא יהיו עלויות נוספות.
שיפוץ הקיים יהיה מבחינתך אחד מבזבוזי הזמן והכסף הכי מעצבנים שתזכור מהרכב הזה...
+1
כל מילה בסלע! מניסיון.
הזיכרון המעצבן שרמי דיבר עליו נותר אצלי הרבה זמן ...
טוב עשית שהחלפת לדאבל קרדן במקום לשפץ הקיים ו/או לנסות ולשפצרו ע"י החלפת הפעמון מקדימה בצלב.
אייל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.