צפייה בגרסה מלאה : האם מכלולים מCJ6 שנת 82-84 מתאימים לCJ8 מודל 89-91?
הכוונה לחלקים כמו גיר, טרנספר וסרנים.
יש לי אפשרות להשיג גרוטאה בשביל חלקים, כדאי?
six 4 life
19-07-05, 22:50
גיר T176 זה גיר T176.
טרנספר דנה 300, זה טרנספר דנה 300.
סרני דנה 30,44- הם סרני דנה 30,44.
בקיצור, המודל לא משנה, כל עוד החלק הוא אותו חלק.
תצטרך לבדוק מה יש על הגרוטאה- איזה סרנים איזה גיר ואיזה טרנספר
רוב הסיכויים שתמצא גיר 4 הילוכים T176, טרנספר דנה 300, סרן קדמי דנה 30, ואחורי או AMC20- חרא של סרן, או דנה 44.
-ארז 8) -
הבנתי שמשנת 86 הסרנים רחבים יותר והסרן האחורי הוא DANA44.
אגב, המנוע של הגרוטאה לא מחזיק לחץ שמן, כנראה גמור לחלוטין.
מצד שני, בראיה מרפרפת הבודי נראה סביר.
לרכב יש רשיונות שלא שולמו כמה שנים, להעלות אותו לכביש זה חסר תועלת לחלוטין.
אבל בעוד 5 שנים בערך הוא נכנס להגדרה של רכב אספנות.
שאלה מעניינת.
יש לי רכב שברשיון הוא רכב אספנות.
בשלדה נתגלה שבר ואני קונה שלדה חדשה.
אני לא מעוניין להחליף מספר רשיון רכב אלא רק מספר שלדה. נניח ואני מביא שלדה משנת 90-91. האם הרכב עדיין יחשב כרכב אספנות?
משרד הרישוי מאשר החלפת שלדה, אבל בתנאים מסויימים. הדרך הנכונה להחליף שלדה, היא להתקשר למשרד הרישוי, ולבקש אישור מראש להחלפה (לפי מספר שלדה ישן וחדש).
אסף.
אוקי תודה.
שאלה אחרונה.
הא ניתן לעשות העברת בעלות ללא טסט ותשלום אגרת רשיון לרכב (מדובר על כמה שנים)?
הא ניתן לעשות העברת בעלות ללא טסט ותשלום אגרת רשיון לרכב (מדובר על כמה שנים)?
לא.
טוב תודה.
אני יכול להשיג CJ6 מודל 80-86 לא זוכר בדיוק, בבערך 2000 שקל. אין לחץ שמן במנוע.
שווה לעשות את זה בשביל חלפים?
חנן-ג'יפולוג
20-07-05, 09:26
ב2000 ש"ח, שווה.
אם תתחיל לפרק ותרצה למכור, יש לך כבר לקוח לציריה קדמית שמאלית.
AvigdorAharon
20-07-05, 09:34
וגם לדרייבשאפט אחורי!
בכל מקרה, אם אתה לא מעוניין, אז אם אפשר לקבל את מספר הטלפון של הבחור.
ב 2000 ש"ח אני לוקח!!
אביגדור
אם זה גיפ שנת 80-81, עם סרנים צרים וגיר 3 הילו', הוא שווה לך בערך 150 ש"ח-
שזה משקל המתכת פחות מחיר ההובלה למפעל ההתכה.
אין כמעט שום חלק שאתה יכול להשתמש בו לג'יפ ממודל חדש יותר.
אוקי.
אני אבדוק במדוייק מאיזו שנה הג'יפ. לדעתי 86 אבל אני לא בטוח.
הסיקס מודל 82.
הוא רוצה עליו 2500 שקל.
שווה לקנות אותו בשביל חלפים?
חנן-ג'יפולוג
20-07-05, 15:26
אם מדובר בסרנים רחבים, אז כן.
מה יש בו ? אילו חלקים תקינים אתה יכול להוציא ממנו ?
אם זה סרנים רחבים אפשר לבנות עליך בתור חנות חלקים? :lol:
איך אני יודע אם אלו סרנים רחבים או לא?
להזכיר, המנוע גמור כנראה.
תרשום אותי לחזית
אם אתה קונה
חגי
אחרי שקראתי את רוב פורום CJ ובייחוד את השיפוצים שערכו עירא ואחרים החלטתי שבגדול אם כבר קונים ג'יפ בתור חלפים אז עדיף להשקיע את ה6 וחצי ולקנות ג'יפ יוצא ימ"ח.
מי שמעוניין בטלפון של בעל הסיקס (2500 שקל) מוזמן לשלוח ה"פ.
Quote:
AMC20- חרא של סרן,
Thats not nessacerly true.....sure it got its limitations...dont we all?
It got 2 weak links:
1.press in axle tubes
weld them to the diff and wory no more, problen solved
2.2 piece axles
change over to 1 piece axles , less then $300 US and forget about it!
Other then that its a very strong piece, with a ring diameter of 8.75 inch it can be as strong as a 44,
back in the day it came in the AMX with a 401 that competed succesfuly with the big block 454 Chevys on the drag racing curcuit.....with out any diff problems.
Moral of the story:
even the worst factory turd can be polished.
Quote:
2.2 piece axles
change over to 1 piece axles , less then $300 US and forget about it!
המחיר של זה בישראל, אחרי מיסים ומישלוח, יהיה בערך 500$. בשווה ערך ל400$ אפשר לקנות כאן DANA 44 מחודש מעודפי הצבא.
And just to prove that we live in a different "price zone
Rebuilt 44's for $400?????????
I will take 10 please!
Honestly...somebody might want to ship a container over, I can guarantee they will double or triple the investmant
In the US wide track 44's were only used at the last half of 1986 at very small numbers, therfor the bring a premium.,
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.