צפייה בגרסה מלאה : מיגון גחון - מאיזה חומר?
הי,
אני רוצה לייצר מיגון גחון לפגרו.
האם באמת יש צורך באלומיניום תעופתי 5 ממ או שניתן להסתפק בפח מגולוון 3 ממ למשל?
מהם היתרונות של האלומיניום למיגון שכזה? ( מלבד היותו מבריק ונשמע טוב ״ תעופתי ״ :). )
תודה,
סער
עזוב רגע את עניין התעופתי.
מיגון אפשר בהחלט לבנות מפח דק, ואפילו מחורר.
החיסרון הוא שלאחר שהוא מתעוות כתוצאה מזה שהוא עושה את העבודה שלו, אפשר אמנם לפרק אותו מהרכב אבל לא להחזיר אותו בהרבה מקרים.
אסף.
אסף,
תודה. האם יש יתרון לאלומיניום במקרה הזה? האם הוא חזק יותר?
נתקלתי ברעיון מעניין למיגון גחון, פלטת טפלון/ניילון עבה, בדומה למשטחי חיתוך תעשייתיים.
נטען שהחומר חזק מספיק לא להשבר, בולע אנרגיה, ופחות כבד ממתכת.
אני לא בטוח שפחות כבד מאלומיניום.
Slowly..
סער
מיגון אלומניום שהיה מורכב אצלי ברכב קיבל מכה חזקה מסלע, התעוות , ולאחר פירוק לטיפול אי אפשר היה להרכיב אותו יותר על הרכב.
אחרי משהו כמו 10 מכות מכוונות עם פטיש חמש קילו חזר לעצמו , הרכבתי אותו על הרכב והכל טוב.
עם פח זה לא היה קורה בדיוק ככה כניראה.
אלומניום יותר קל לעקם ולכן יותר קל להחזיר למצבו המקורי (בערך)
אלומניום גם יותר קל יחסית
היכן ניתן לקנות אלומניום?
(איזור רחובות)
תודה,
סער
boaz avrahami
31-05-14, 23:58
איזה אלומיניום אתה רץ לקנות? יש סוגים...
המגן ישר או שיש צורך בכיפופים?
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
הי,
יש אחד ישר ויש כאלו שדורשים כיפופים...
איזה סוגים יש? מה לחפש?
תודה
כל דבר יעבוד. סדרה 5000 עובי 5 או 6, אוסדרה 6000 או 7000.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
תודה. היכן קונים?
חיפוש בגוגל מניב בעיקר תריסים :)
boaz avrahami
01-06-14, 08:38
אם יש כיפופים אז תקח 5052.
רדיוס הכיפוף נמוך ויהיה לך אפשרי לטפל בהם באמצעים ביתיים.
6061 יהיה כבר טוב מבחינת חוזק אבל יהיה קשה לכיפוף.
5052 הוא החומר המקובל אצל יצרני המיגונים בארץ.
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
אם במרכז הירשפלד נחושתן מתכות בתל אביב, יש להם עד 5 ממ במקום וגם החיתוך מתבצע מייד, דבר איתם בטלפון לגבי סוג החומר. מעבר לעובי הזה ניתן להזמין. הם לא עושים עיבוד/כיפופים.
המקום עם הכי הרבה מבחר בארץ ליד רחובות זה
סקופ בבני עיי"ש
08-863100 זה המרכזייה.
עדיף לך לעבוד עם 5052 כי יותר קל לעבד.
אם יש לך זמן לך על 6061 יותר חזק אבל יותר קשה לעיבוד
יום טוב
צחי פרימק
אלומיניום 5052 בעובי 5 זה הסטנדרט בתעשייה הזאת.. פלדה שחורה תהיה מכוערת וחלודה כי לא משנה איף תצבע אותה הצבע ילך מהר מאד. נירוסטה יקרה הרבה יותר, חומרים מרוכבים זה אחלה אבל דורש רמת תכנון וביצוע אחרת, אז מה שנשאר זה אלומיניום.
שיטת היצור הנכונה היא חיתוך לייזר וכיפוף CNC. סער תבנה לך מודל 1:1 מקרטון ביצוע, מזה תוציא סקיצה על נייר. נסה להגביל את עצמך למינימום כיפופים, אבל אפשר גם כיפופים מורכבים אם אין ברירה. העברה לסולידוורקס ושרטוטים לייצור שאותם תשלח לאחד מעשרות מפעלים ברחבי הארץ שיכולים לעשות לך את העבודה בקלות - עלי :)
קח בחשבון חורים מוגדלים ו/או חריצים בכיוונים הנכונים כדי שיהיה לך מספיק חופשים להרכבה.
תודה נמרוד.
למען האמת, יש לאוטו מיגונים מקוריים, מפלסטיק :)
כל מה שצריך זה להעתיק אותם לאלומניום.
קצת פירוט - ספציפי לקינג:
מגן קרטר - בקינג החלק הקדמי (מה שרואים כשעומדים מול האוטו) עשוי פח.
ההמשך שלו, פלטה ישרה פחות או יותר - עשוי פלסטיק - את זה אני רוצה להחליף - זה מגן על הקרטר/דיפרנציאל.
מגן גיר - יש מגן גיר שבנוי כולו מפלסטיק, צורה די פשוטה, מזכירה את האות אומגה.
מיכל דלק/מזגן אחורי - עוד לא הגעתי לשם, אבל בגדול, עשוי פלסטיק...
מי אמר שבקינג יש הרבה פלסטיקים מיותרים?
כאחד שיש לו מגן מאלומניום שהיצרן שלו לא ממש השקיע מחשבה בפתחי תחזוקה - אל תזניח את הנושא, פתח לריקון שמן דיפ, פתח לריקון שמן מנוע, לא לחסום את הגישה לפילטר שמן (אם גם אצלך הגישה היא מלמטה).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.