צפייה בגרסה מלאה : עזרה בבקשה תקוע על טורים גבוהים
שלום לכולם גרנד wj 2004 מנוע 4.7 פתאום עלו הטורים ותקוע בטורים גבוהים מה זה יכול להיות עזרתכם תציל אותי
תודה מראש .
זה יכול להיות לדעתי, או כבל שהשתחררו לו סיבים ונתפס, כך שאינו נותן לטורים לרדת,
או מנוע צעדים שנתפס סגור,
או חיישן מצב מצערת שנתן למצערת להתפס על פתוח.
השאלה היא מה זה "גבוהים" - 1000 סל"ד, או 3000 סל"ד.
כל אחד מהם עשוי לכוון לפתרון אחר.
boaz avrahami
01-06-14, 08:30
סיכוי מאוד נמוך אבל אפשרי - חדירה של אוויר באזור שבין בי המצערת לראשי המנוע.
עשית משהו או שככה פתאום?
הכבל ששמיל ציין בעדיפות גבוהה
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
לפני שבועיים התקנתי מערכת גז אבל זה קרה לי אתמול באמצע טיול וזה קרה פתאום
1500 זה גבוה מדי למנוע צעדים.
תצטרך להרים מכסה מנוע ולהסתכל עם עוד מישהו על הכבל, אחרי שהורדת את הכובע של פילטר האויר מבית המצערת, כדי להבין מה תפס לך את פרפר בית המצערת חצי פתוח...
אני לא חושב שזה מהכבל כי עשיתי לו בדיקה אתמול והוא תקין
אני לא חושב שזה מהכבל אתמול עשיתי בדיקה וזה לא תקוע
שחרר את הכבל לגמרי ותתחיל משם. יש מצב שהמנוע מושך אוויר.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
שחררתי את הכאבל ופירקתי גם המצערת עשיתי נקיון וזה אותו דבר מה יכול להיות עוד
לא כזה מבין ברכב הזה אבל..
יש מצב שהשתחרר לך צינור ואקום או מושך לך אויר מאיפה שהוא...
עוד כיוון למחשבה...
באיזה מצב/זווית פרפר המצערת?
נסה להעלות תמונה שלו בזמן שהרכב מונע.
חברים החלפתי חיישנים וגם מצערת גם צינורות ואקום וכל זה לא עזר אני מתיז ספריי קרבורטור מעל לבית מצערת הטורים משתנים יש הסבר לזה
זה קרה אחרי ההתקנה של הגז לפי התאור אולי יש קשר
boaz avrahami
02-06-14, 23:32
חברים החלפתי חיישנים וגם מצערת גם צינורות ואקום וכל זה לא עזר אני מתיז ספריי קרבורטור מעל לבית מצערת הטורים משתנים יש הסבר לזה
הספרי קרבורטורים אינו בנזין והוא חונק את המנוע כשאתה מתיז.
אני ממליץ לך לגשת למתקין הגז.
סמיכות הארועים מחשידה.
לדעתי המנוע סוחב אוויר מהסעפת יניקה או אחד הצינורות שמחוברים אליה.
שווה גם לבדוק עם סורק.
מהיכן אתה בארץ?
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
רוב הסיכוים חישן מצערת תופעה מוכרת
באיזה מצב/זווית פרפר המצערת?
נסה להעלות תמונה שלו בזמן שהרכב מונע.
...
אני גר בכפר עוספיה בכרמל ניגשתי למוסך 4x4 שטח טכני אצל ליאד בפרדס חנה חיברתי סורק ללא תועלת
המקום שבו אתה מתיז ספריי והטורים משתנים, הוא המקום שבו יש לך משיכת אויר.
בדוק את האטם שם.
כמו שכתבתי לך קודם וגם שמוליק עכשיו.. המנוע מושך אוויר מסעפת היניקה.
כשתמצא מהיכן - תוכל לאטום.
קח בחשבון שיכול להיות שאחד מרכיבי מערכת הגז מורכב עם אטימה לא טובה.
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
בד"כ כשמנוע מושך אוויר אחרי חיישן זרימת האוויר הוא עובד בצורת סינוס (טורים עולים ויורדים) כשהוא בניוטרל.
האם הרכב מפייח ? אולי שווה להוציא פלג ולראות מצבו.
אם מפייח, תבדוק האם חיישן טמפ' מנוע (לא המד) מראה קריאה נכונה. כאשר מתחברים למחשב וקוראים את נתון הטמפ'.
רענן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.