eyalski
03-06-14, 17:04
מנורת צק אנגין נדלקת, ההרגשה בלי קשר למנורה היא שהרכב מוכן להאיץ רק בקיקדאון ולא בלחיצה על הגז .
לחיצה על הגז מגיבה עליה בסלד אך רק בסרק.
אין לרכב בעיה להמשיך לנסוע כך אבל מבאס במיוחד שצריך כוח.
הרכב איסוזו טרופר בנזין V6 3.5 עם מערכת גז.
שהגז מנותק הרכב נוסע אפילו פחות טוב, כך שאפשר להניח שיש בעיה באספקת הבנזין, הוחלפו פילטרים ופלאגים אבל לא מורגש שינוי משמעותי.
כיוון המחשבה הוא חיישני מנוע או ממיר קטליטי.
מצרף את דוח התקלה אם מישהו יכול לפרש, אודה מאוד:
Freeze frame information:
------------------
Fuel Status = 0 byte
Engine Load = 54.902 %
Engine Coolant Temperature = 88 °C
Fuel Trim Bank 1 Short Term = 2.344 %
Fuel Trim Bank 1 Long Term = 5.469 %
Fuel Trim Bank 2 Short Term = 1.562 %
Fuel Trim Bank 2 Long Term = 0 %
Intake Manifold Pressure = 13.053 psi
Engine RPM = 2,609 rpm
Speed (OBD) = 72 km/h
Mass Air Flow Rate = 64.03 g/s
Throttle Position(Manifold) = 52.941 %
תודה וחג שמח
לחיצה על הגז מגיבה עליה בסלד אך רק בסרק.
אין לרכב בעיה להמשיך לנסוע כך אבל מבאס במיוחד שצריך כוח.
הרכב איסוזו טרופר בנזין V6 3.5 עם מערכת גז.
שהגז מנותק הרכב נוסע אפילו פחות טוב, כך שאפשר להניח שיש בעיה באספקת הבנזין, הוחלפו פילטרים ופלאגים אבל לא מורגש שינוי משמעותי.
כיוון המחשבה הוא חיישני מנוע או ממיר קטליטי.
מצרף את דוח התקלה אם מישהו יכול לפרש, אודה מאוד:
Freeze frame information:
------------------
Fuel Status = 0 byte
Engine Load = 54.902 %
Engine Coolant Temperature = 88 °C
Fuel Trim Bank 1 Short Term = 2.344 %
Fuel Trim Bank 1 Long Term = 5.469 %
Fuel Trim Bank 2 Short Term = 1.562 %
Fuel Trim Bank 2 Long Term = 0 %
Intake Manifold Pressure = 13.053 psi
Engine RPM = 2,609 rpm
Speed (OBD) = 72 km/h
Mass Air Flow Rate = 64.03 g/s
Throttle Position(Manifold) = 52.941 %
תודה וחג שמח