Redoren
05-06-14, 08:16
קצת סדר בצמיגים:
חרשתי את כל הפורומים, יש המון מידע אבל אין משהו מרוכז ומסודר.
אז לטובת המתחילים והמתחילות, אני רוצה לעשות סדר.
אשמח אם מישהו יוכל לאושש/להפריך את העניין:
(כמובן שכל שינוי במבנה הרכב הוא לא חוקי ובלה בלה בלה יאדה יאדה יאדה, וכל הדיון תיאורטי בלבד :rolleyes::p)
R205/70/15 – המידה הסטנדרטית של הג'ימיני. צמיגי כביש, 50/50. ללא שינוי ברכב.
R215/75/15 – המידה הבאה בתור, לא דורש שינוי ברכב, גם ללא הגבהה של 2", אפשר לנסוע, משפיע מעט על צריכת הדלק, רעש וכו'.
מעבר לזה, צריך כבר לשנות – יחסי העברה בטרנספר/בדיפרנציאל, על מנת להתמודד עם תוספת המשקל של הצמיג ובעיקר הקוטר, להגביה ב2.5" כדי שלא יגע בדפנות בסיבובים ובפתיחה/סגירת מתלה.
אחר כך, כל המידות הופכות לאינצ'יות? מה הסיפור הזה?
ובהנחה שאני מצליח לשנות מידת צמיג ברשיון, איזו מידה הכי מומלצת ללא שינויים מרחיקי לכת ברכב?
ושאלה אחרונה – איך אפשר למצוא את הצמיגים עם עובי הדופן הגדול ביותר (ע"מ השיג הגבהה מיטבית של נק' מתה תחתונה).
אני מקווה שמישהו יצליח לעשות סדר בבלאגן.
תודה ויום טוב
אורן
חרשתי את כל הפורומים, יש המון מידע אבל אין משהו מרוכז ומסודר.
אז לטובת המתחילים והמתחילות, אני רוצה לעשות סדר.
אשמח אם מישהו יוכל לאושש/להפריך את העניין:
(כמובן שכל שינוי במבנה הרכב הוא לא חוקי ובלה בלה בלה יאדה יאדה יאדה, וכל הדיון תיאורטי בלבד :rolleyes::p)
R205/70/15 – המידה הסטנדרטית של הג'ימיני. צמיגי כביש, 50/50. ללא שינוי ברכב.
R215/75/15 – המידה הבאה בתור, לא דורש שינוי ברכב, גם ללא הגבהה של 2", אפשר לנסוע, משפיע מעט על צריכת הדלק, רעש וכו'.
מעבר לזה, צריך כבר לשנות – יחסי העברה בטרנספר/בדיפרנציאל, על מנת להתמודד עם תוספת המשקל של הצמיג ובעיקר הקוטר, להגביה ב2.5" כדי שלא יגע בדפנות בסיבובים ובפתיחה/סגירת מתלה.
אחר כך, כל המידות הופכות לאינצ'יות? מה הסיפור הזה?
ובהנחה שאני מצליח לשנות מידת צמיג ברשיון, איזו מידה הכי מומלצת ללא שינויים מרחיקי לכת ברכב?
ושאלה אחרונה – איך אפשר למצוא את הצמיגים עם עובי הדופן הגדול ביותר (ע"מ השיג הגבהה מיטבית של נק' מתה תחתונה).
אני מקווה שמישהו יצליח לעשות סדר בבלאגן.
תודה ויום טוב
אורן