shahav
08-06-14, 14:30
הינה הנתונים:
נתון WJ CRD ,כלומר דיזל ללא חיישן ביציאה מהגיר. הרכב נעול מאחור בנעילה אוטו שגורמת לעיתים למחשב הגיר לזרוק P0702.
זה קורה בעיקר בסיבובים בהם הגיר מתלבט בין הילוך שני לשלישי, עם רגל עדינה על הגז. ברור שהדבר נובע מכך שמהירות שמדוחת מהגלגלים האחורים גדולה מהמתוכנן ביגלל הנעילה שהשתחררה....
כשזה קורה צריך להגיע להילוך חמישי כדאי למחוק את השגיאה מהתצוגה.
אני מתכנן להחליף את ה TC-247 ב TC-242 כי הרכב מרגיש חצי נעול בסיבובים חדים.
השאלה מה יקרה עם TC 242? כלומר יהיו יותר או פחות P0207?
אני מתכוון לפרק את הדרייבשאפט הקידמי לזמן ארוך של כמה ימים כדאי לקבל תשובה אמפירית למצב של 2x4.
אבל מעניין מה יקרה במצב 4x4 פתוח, למזלי יש נעילה אחורית, אחרת רכב יכל להצליב עם גלגל בודד באוויר, אך המחשב מחשב מהירות יציאה מהגיר? או שמא המחשב תוכנן לגיר 247 בלבד בו יש חיבור קשיח לסרן האחורי תמיד?
דא - ישנם שתי TC242 פוטנציאלים שהצלחתי להגיע אלהם, אחד אצל יריב קלר ששמו הולך לפנו, ואחד אצל ארז סמדר שהתאים את ה 242 ל WJ CRD ועכשו מתקדם בשיפורים ...
לפי ארז, יש לעשות התאמה גם לדרייבשאפט האחורי.
רבין.
נתון WJ CRD ,כלומר דיזל ללא חיישן ביציאה מהגיר. הרכב נעול מאחור בנעילה אוטו שגורמת לעיתים למחשב הגיר לזרוק P0702.
זה קורה בעיקר בסיבובים בהם הגיר מתלבט בין הילוך שני לשלישי, עם רגל עדינה על הגז. ברור שהדבר נובע מכך שמהירות שמדוחת מהגלגלים האחורים גדולה מהמתוכנן ביגלל הנעילה שהשתחררה....
כשזה קורה צריך להגיע להילוך חמישי כדאי למחוק את השגיאה מהתצוגה.
אני מתכנן להחליף את ה TC-247 ב TC-242 כי הרכב מרגיש חצי נעול בסיבובים חדים.
השאלה מה יקרה עם TC 242? כלומר יהיו יותר או פחות P0207?
אני מתכוון לפרק את הדרייבשאפט הקידמי לזמן ארוך של כמה ימים כדאי לקבל תשובה אמפירית למצב של 2x4.
אבל מעניין מה יקרה במצב 4x4 פתוח, למזלי יש נעילה אחורית, אחרת רכב יכל להצליב עם גלגל בודד באוויר, אך המחשב מחשב מהירות יציאה מהגיר? או שמא המחשב תוכנן לגיר 247 בלבד בו יש חיבור קשיח לסרן האחורי תמיד?
דא - ישנם שתי TC242 פוטנציאלים שהצלחתי להגיע אלהם, אחד אצל יריב קלר ששמו הולך לפנו, ואחד אצל ארז סמדר שהתאים את ה 242 ל WJ CRD ועכשו מתקדם בשיפורים ...
לפי ארז, יש לעשות התאמה גם לדרייבשאפט האחורי.
רבין.