PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: ספורט מוטורי: חוויות מכסא הנווט בראלי Greece Off-Road



דובי מילר
12-06-14, 07:15
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3348-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%9B%D7%A1%D7%90-%D7%94%D7%A0%D7%95%D7%95%D7%98-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99-Greece-Off-Road

נמרוד
12-06-14, 15:13
כל הכבוד מאכולי הקנאה פה בארץ... דובי תודה על השיתוף הכנה והמרגש.

ונעבור למה שמעניין מבחינה טכנית... זה נדמה לי או שהמכוניות בישראל היו המכוניות המתוחכמות והמתקדמות ביותר בראלי הזה? עובדתית, הייתם המהירים ביותר בחלק לא מבוטל מהסטייג'ים. בעצם, לא היה רחוק מ1-2 ישראלי. מי זה רכב הT2 שהתברג למקום הראשון לפני גל שחם בT1?

דובי מילר
12-06-14, 18:16
כל הכבוד מאכולי הקנאה פה בארץ... דובי תודה על השיתוף הכנה והמרגש.

ונעבור למה שמעניין מבחינה טכנית... זה נדמה לי או שהמכוניות בישראל היו המכוניות המתוחכמות והמתקדמות ביותר בראלי הזה? עובדתית, הייתם המהירים ביותר בחלק לא מבוטל מהסטייג'ים. בעצם, לא היה רחוק מ1-2 ישראלי. מי זה רכב הT2 שהתברג למקום הראשון לפני גל שחם בT1?

היו בראלי הזה מספר מכוניות T1 או בקטגוריה היוונית המקבילה TH.
היה L200 איטלקי מקטגוריית T1 שסבל מתקלה טכנית ביום הראשון ולאחר מכן נתקע בתעלה ביום השני.
היו 2-3 פאג'רויים T1/TH שגם הם היו מהירים מאד.
ההפרשים לא היו גדולים מאד בסיכומו של דבר.
הקרב הנהדר של גל וקיד היה אחד המרתקים בראלי, במיוחד ביום האחרון, "עמדנו" מהצד ונהנינו מהם מטפסים ונלחמים.
אישית, הרכב שהכי הרשים אותי היה הסוזוקי ג'מיני T1, כלי קטן ומדהים, מהיר מאד וצוות שמכיר נהדר את הרכב.
אם אני זוכר נכון ציידו אותו במנוע 1.8.

nati4x4
12-06-14, 18:32
למיטב זכרוני נכתב שדדי וגיא הם הצוות היחיד ב T2,
אז מאיזו קטגורייה הגיע המנצח הכללי אם כך???

עריכה: חיפוש קצר באתר הראלי (http://www.rallygreeceoffroad.gr/index.php/off-road-news/142-1st-overall-bombelli-quattro) הראה שהמנצח הוא איטלקי בפג'ארו קינג. הוא רשום בקט' TH שההגדרה שלה היא "T1 לא בתוקף...":)


TH

Vehicles with expired FIA Homologation. Running in Special Stages closed to public traffic.





נתי

דובי מילר
12-06-14, 19:54
בדיוק.
רוב כלי הרכב בראלי הזה היו TH או T1.
שזה למעשה אותו הדבר.

דרור ברלי
12-06-14, 22:55
אז מה נגמר בסוף?
גל ראשון בקטגוריה ושני בכללי?

asafk
13-06-14, 01:23
גל וקיד - מקום ראשון בקטגוריה ושני בכללי, אכן.
הישג מרשים, חברים!
ואם מסתכלים על התמונה הגדולה יותר, עם הרבה מאוד סטייג'ים שבהם גם שי ודובי היו המהירים ביותר - זו חגיגה אמיתית של הישגים.
ספורטאים ישראליים שמביאים הישגים אמיתיים בחו"ל - קודם כל בתור ספורטאים, אבל גם בתור ישראלים, כל הכבוד!

...אבל בדעת הקהל, אלו שלא קוראים בג'יפולוג שהיה מירוץ - אירוע כזה כאילו לא היה מעולם... קצת חבל..

אסף.

דובי מילר
13-06-14, 09:53
אסף, כמו כל דבר אחר, ראלי קטן או גדול ומידת החשיפה שלו בארץ זה עניין של יחסי ציבור...
אפשר להפוך ראלי קטנטן לאירוע גדול ומשמעותי באמצעות כותרות וההיפך וזה בסדר, טבעי והגיוני.

לגבי הראלי הספציפי הזה, מדובר על ראלי במסגרת הסבב היווני, אליפות מקומית שלהם, ממש "כמו" אליפות הראלי-רייד/באחה הישראלית וגם גם, בעיירה בה היינו היו אנשים שלא ידעו מקיומו...
בפעמיים שעשינו את הסופר-ספיישל, שהיה ממש קרוב למרכז העיר, הגיעו כ-1000 איש, לא יותר (ונכון, מדובר בעיירה קטנה).
צריך לקחת הכל בפרופורציות בעניין החשיפה וכך גם בארץ.
נעזוב רגע פוטנציאל לקהל אלא עובדות- גם כאשר היו פרסומים על מירוצים בארץ לא הגיעו עשרות אלפים אם לא היה גימיק דוגמת פורמולה-ישראל או ירושלים.
בכל העולם, אם לא מדובר בסבב עולמי/אירופאי, אין יותר מדי קהל או סקירה בתקשורת.

-->