צפייה בגרסה מלאה : 702 ב wj crd
יש למישהו מושג? לא מדובר חיישן מהירות...
sent from WJ
עכשיו בהרחבה , נדלקה ברכב מנורת check engine , הגיר תקוע על limp mode .
חיברתי סורק תקלות והופיע internal shifter failure (702)
פירקתי את הקונסולה המרכזית .
מצאתי את מחשב הגיר ( מצד ימין של ידית הlow ) , פירקתי וניקיתי מגעים (הנורה נשארה דולקת) לאחר מכן , ניתקתי מצבר ( נורה נשארה דולקת) . לאחר ביעוס שזה לא נפתר , חזרתי הביתה ...
הרכב הרגיש שאני מבועס ,החליט לפנק ולהעביר הילוכים. אחרי 5 ק"מ הנורה כבתה, התקלה נפתרה .
sent from WJ
אני מקווה וזהיר במה שאני אומר כי לדודי (foxy) היה מקרה דומה ואחרי תקופה קצרה הלך הגיר שוב אני זהיר יכול להיות שזה סתם תקלה רגעית בסך הכל זה חיישנים בהצלחה ושבת שלום
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
מכיר את המקרים , לדודי יש בנזין, מדובר על מערכת שונה לחלוטין מה דיזל , כל רכבת הכח שייכת למרצדס ולא לקרייזלר
sent from WJ
במידה וזה קרה אחרי החלקה או פרפור גלגלים נדלקת נורית תקלה
הגיר נכנס למצב " בטוח " כמו ב Windows.
כל מה שנדרש לבצע זה לנסוע בכביש ולעבור בין כל הילוכים לאחר זה מחשב הגיר מרגיש הכל תקין ומבטל את הנורית תקלה ומאפשר שימוש נורמלי בגיר .
התקלה צצה משום מקום ... הרכב היה תקוע על הילוך שני או שלישי.
נסעתי 10 ק"מ על 60 :(
sent from WJ
התקלה אצלי נפתרה בהחלפת חישניי מהירות
והגיר מסר את נשמתו לבורא אחרי שאישתי החליטה לחלץ סובארו ששקע בבוץ
עד היום לא מצליח להבין איך היא הצליחה אבל זו התוצאה
דודי אתה גדול נשים מיוחדות יש להם יכולות שקשה להבין
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
שמתה נעילה אטומטית ?
רבין.
עד דבר, בפעם הבאה, לפני שאתה מפרק תריץ חיפוש ברשת...
לגביי איפוס p0702 כבה מנוע, תדליק וסע עד להילוך חמישי. לא חמש קמ...
רבין.
רבין , שום שינוי , הרכב עמד יומיים בשמש ( כנראה שנעלב) , לא יכולתי להגיע להילוך חמישי כי הרכב לא העביר הילוכים...
sent from WJ
נ.ב , זה מה שמצאתי ברשת בחיפוש ( http://www.jeepforum.com/forum/f310/2002-wj-crd-limp-mode-p0702-please-help-2009081/ )
sent from WJ
היה גם p0700? כי זה מה שזורק הגיר כשהמצבר חלש...
אם קורה לך שוב, חכה חמש דקות ותן למצבר להיטען, ואז כבה והדלק מחדש, אחרת לא תוכל להגיע לחמישי.
הגיר מאפס עצמו לאחר "סיבוב" מלא: כיבויי, הדלקה ללא שגיאה, והילוך חמישי.
הסיבה שכדאי לך להטעין את המצבר, זה כי אחרת אתה עלול להיכנס ללימפ מוד *קבוע*, אז תתצרך drb3 או obd תואם מרצדס כדאי לאפס את הגיר.
רבין.
לי יש פאנל סולארי קבוע בדיוק בשביל זה: שהרכב לא מונע יומיים ומעלה...
תוודא שהצבר שלך טעון טוב, אחרת הגיר יזרוק לך הרבה שגיאות בזמן הנעה!
אם יש לך צרכנים קבועים נתק אותם לפני חנייה ארוכה. למשל שם לב שיש לך 2 שקעים שמחוברים קבוע למצבר, אחד קידמי ואחד אחורי, וזה נוראה מפתה לתקוע את המטען של הסלולרי דווקה בשקע שמחובר קבוע...
רבין.
העלת נקודה חשובה... בנושא אחר , אין לי את השקע האחורי (מצד ימין ) איפה אפשר למצוא ולאן לחבר אותו ?
sent from WJ
רבין , מאיפה רכשת את הפנל ?
sent from WJ
לגבי השקע, זכור לי באופן מעומעם שהכבלים מגיעים לאיזור, רק עיניין של שקע. אבל אוליי זה היה רכב מדגם אחר... הזיכרון שלי גרוע.
בכול מיקרה לי יש המון כבלים שמגיעים לאיזור ללא שימוש, כי הבעלים הקודם התקין בבאגאז מערכת שופוני :D , הכבלים רצים לצד הדלתות עד לקיר האש... ככה שלמשוך קו נוסף לא אמור להיות קשה.
לגביי הגיר,עד דבר שאתה צריך לדעת: שיפוץ המחבר האלקטרוני הראשי שלו משפר את המצב: הוא יהיה פחות רגיש לנפילות מתח בזמן הנעה...
רבין.
אני חייב להיפגש איתכם , יש כאן מלא ידע ... ;)
sent from WJ
את הפאנל קניתי עד לרכב הקודם, לפני שנתיים שלוש.
קניתי פאנל, *עשר* וואט, כלומר בערך 1 אמפר על 12 וולט. הוא בגודל של 30סמ על 30סמ בערך.
הוספתי דיודה פשוטה כדאי למנוע פריקה בלילה. אפשרות אחרת זה להוסיף בקר טעינה, אבל קראתי פה ש 10 וואט על מצבר גדול לא מצריך בקר.
איבי זה היה המקור, איזה בחור בדרום קוראה, היה לו ביקורות טובות, מוצר זול ועד עכשו הפאנל עובד טוב.
רבין.
אני חייב להיפגש איתכם , יש כאן מלא ידע ... ;)
sent from WJ
אתה בא למיפגש לילה בחודש הבא?
רבין.
ב27 אני יוצא לטיול , עדיין לא ביקשתי פס נוסף מהשלטונות. ..
sent from WJ
עוד דבר (אולי אתם מכירים ...) שאתם מחפשים מידע על גרסת הדיזל , תחפשו wg ולא wj .
כל הדגמים שיוצרו באוסטרליה (שם הדיזל חוגג) קיבלו את הדגם wg ... יותר קל למצוא מידע...
sent from WJ
שם לב, הרבה מתייחסים ל wg גם כ wj גירסת 'חו"ל' כלומר לא אמרקאי. לאוו דווקה דיזל, פשוט מירכב שנועד ליצוא מחוץ לארהב או לשווק מחוץ לארהב.
רבין.
תום על מנת לבצע ריסט למודול גיר בגרנד דיזל תבצע את הפרוצידורה הבאה:
אצלי זה עבד חלק
אם יש כמובן בעיה קיימת בגיר/חיישנים זה לא יפתור כלום אבל אם זו היתה בעיה רגעית זה עשוי לתת פתרון
To reset the transmission controller: turn key to "Run" position, press accellerator completely to the floor and hold for 5 seconds, release pedal while key is still in Run position, then turn key to off. Wait 10 or so seconds. Trans should be reset.
Read more: http://mbworld.org/forums/e-class-w211/260003-how-reset-transmission-ecu.html#ixzz35Y1KB1Zh
wikiwikiboom
30-07-14, 22:55
היי טום בדקת האם יש סימן של רטיבות שמן באיזור הגיר למטה ליד הצמת חשמל? יש תקלה ידועה בגיר הזה 722.6 ששמן ניכנס ופוגע במגעים צריך לפרק לנקות טוב עם ספריי מגעים ולאפס את התקלה במוסך
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.