PDA

צפייה בגרסה מלאה : 702 ב wj crd



tom1105
13-06-14, 11:30
יש למישהו מושג? לא מדובר חיישן מהירות...

sent from WJ

tom1105
13-06-14, 11:58
עכשיו בהרחבה , נדלקה ברכב מנורת check engine , הגיר תקוע על limp mode .
חיברתי סורק תקלות והופיע internal shifter failure (702)
פירקתי את הקונסולה המרכזית .
מצאתי את מחשב הגיר ( מצד ימין של ידית הlow ) , פירקתי וניקיתי מגעים (הנורה נשארה דולקת) לאחר מכן , ניתקתי מצבר ( נורה נשארה דולקת) . לאחר ביעוס שזה לא נפתר , חזרתי הביתה ...
הרכב הרגיש שאני מבועס ,החליט לפנק ולהעביר הילוכים. אחרי 5 ק"מ הנורה כבתה, התקלה נפתרה .

sent from WJ

israel_gt
13-06-14, 12:20
אני מקווה וזהיר במה שאני אומר כי לדודי (foxy) היה מקרה דומה ואחרי תקופה קצרה הלך הגיר שוב אני זהיר יכול להיות שזה סתם תקלה רגעית בסך הכל זה חיישנים בהצלחה ושבת שלום


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

tom1105
13-06-14, 12:25
מכיר את המקרים , לדודי יש בנזין, מדובר על מערכת שונה לחלוטין מה דיזל , כל רכבת הכח שייכת למרצדס ולא לקרייזלר

sent from WJ

artur78
13-06-14, 17:43
במידה וזה קרה אחרי החלקה או פרפור גלגלים נדלקת נורית תקלה
הגיר נכנס למצב " בטוח " כמו ב Windows.
כל מה שנדרש לבצע זה לנסוע בכביש ולעבור בין כל הילוכים לאחר זה מחשב הגיר מרגיש הכל תקין ומבטל את הנורית תקלה ומאפשר שימוש נורמלי בגיר .

tom1105
13-06-14, 17:53
התקלה צצה משום מקום ... הרכב היה תקוע על הילוך שני או שלישי.
נסעתי 10 ק"מ על 60 :(

sent from WJ

foxy
13-06-14, 18:59
התקלה אצלי נפתרה בהחלפת חישניי מהירות
והגיר מסר את נשמתו לבורא אחרי שאישתי החליטה לחלץ סובארו ששקע בבוץ
עד היום לא מצליח להבין איך היא הצליחה אבל זו התוצאה

israel_gt
13-06-14, 19:16
דודי אתה גדול נשים מיוחדות יש להם יכולות שקשה להבין


נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk

shahav
13-06-14, 22:43
שמתה נעילה אטומטית ?


רבין.

shahav
13-06-14, 22:54
עד דבר, בפעם הבאה, לפני שאתה מפרק תריץ חיפוש ברשת...

לגביי איפוס p0702 כבה מנוע, תדליק וסע עד להילוך חמישי. לא חמש קמ...


רבין.

tom1105
13-06-14, 22:58
רבין , שום שינוי , הרכב עמד יומיים בשמש ( כנראה שנעלב) , לא יכולתי להגיע להילוך חמישי כי הרכב לא העביר הילוכים...

sent from WJ

tom1105
13-06-14, 23:01
נ.ב , זה מה שמצאתי ברשת בחיפוש ( http://www.jeepforum.com/forum/f310/2002-wj-crd-limp-mode-p0702-please-help-2009081/ )

sent from WJ

shahav
13-06-14, 23:08
היה גם p0700? כי זה מה שזורק הגיר כשהמצבר חלש...

אם קורה לך שוב, חכה חמש דקות ותן למצבר להיטען, ואז כבה והדלק מחדש, אחרת לא תוכל להגיע לחמישי.
הגיר מאפס עצמו לאחר "סיבוב" מלא: כיבויי, הדלקה ללא שגיאה, והילוך חמישי.
הסיבה שכדאי לך להטעין את המצבר, זה כי אחרת אתה עלול להיכנס ללימפ מוד *קבוע*, אז תתצרך drb3 או obd תואם מרצדס כדאי לאפס את הגיר.

רבין.

shahav
13-06-14, 23:17
לי יש פאנל סולארי קבוע בדיוק בשביל זה: שהרכב לא מונע יומיים ומעלה...

תוודא שהצבר שלך טעון טוב, אחרת הגיר יזרוק לך הרבה שגיאות בזמן הנעה!

אם יש לך צרכנים קבועים נתק אותם לפני חנייה ארוכה. למשל שם לב שיש לך 2 שקעים שמחוברים קבוע למצבר, אחד קידמי ואחד אחורי, וזה נוראה מפתה לתקוע את המטען של הסלולרי דווקה בשקע שמחובר קבוע...


רבין.

tom1105
13-06-14, 23:20
העלת נקודה חשובה... בנושא אחר , אין לי את השקע האחורי (מצד ימין ) איפה אפשר למצוא ולאן לחבר אותו ?

sent from WJ

tom1105
13-06-14, 23:27
רבין , מאיפה רכשת את הפנל ?

sent from WJ

shahav
13-06-14, 23:32
לגבי השקע, זכור לי באופן מעומעם שהכבלים מגיעים לאיזור, רק עיניין של שקע. אבל אוליי זה היה רכב מדגם אחר... הזיכרון שלי גרוע.

בכול מיקרה לי יש המון כבלים שמגיעים לאיזור ללא שימוש, כי הבעלים הקודם התקין בבאגאז מערכת שופוני :D , הכבלים רצים לצד הדלתות עד לקיר האש... ככה שלמשוך קו נוסף לא אמור להיות קשה.

לגביי הגיר,עד דבר שאתה צריך לדעת: שיפוץ המחבר האלקטרוני הראשי שלו משפר את המצב: הוא יהיה פחות רגיש לנפילות מתח בזמן הנעה...

רבין.

tom1105
13-06-14, 23:35
אני חייב להיפגש איתכם , יש כאן מלא ידע ... ;)

sent from WJ

shahav
13-06-14, 23:41
את הפאנל קניתי עד לרכב הקודם, לפני שנתיים שלוש.
קניתי פאנל, *עשר* וואט, כלומר בערך 1 אמפר על 12 וולט. הוא בגודל של 30סמ על 30סמ בערך.

הוספתי דיודה פשוטה כדאי למנוע פריקה בלילה. אפשרות אחרת זה להוסיף בקר טעינה, אבל קראתי פה ש 10 וואט על מצבר גדול לא מצריך בקר.

איבי זה היה המקור, איזה בחור בדרום קוראה, היה לו ביקורות טובות, מוצר זול ועד עכשו הפאנל עובד טוב.
רבין.

shahav
14-06-14, 00:06
אני חייב להיפגש איתכם , יש כאן מלא ידע ... ;)

sent from WJ


אתה בא למיפגש לילה בחודש הבא?

רבין.

tom1105
14-06-14, 07:05
ב27 אני יוצא לטיול , עדיין לא ביקשתי פס נוסף מהשלטונות. ..

sent from WJ

tom1105
14-06-14, 08:06
עוד דבר (אולי אתם מכירים ...) שאתם מחפשים מידע על גרסת הדיזל , תחפשו wg ולא wj .
כל הדגמים שיוצרו באוסטרליה (שם הדיזל חוגג) קיבלו את הדגם wg ... יותר קל למצוא מידע...

sent from WJ

shahav
14-06-14, 10:53
שם לב, הרבה מתייחסים ל wg גם כ wj גירסת 'חו"ל' כלומר לא אמרקאי. לאוו דווקה דיזל, פשוט מירכב שנועד ליצוא מחוץ לארהב או לשווק מחוץ לארהב.


רבין.

רוכברודאו
24-06-14, 12:39
תום על מנת לבצע ריסט למודול גיר בגרנד דיזל תבצע את הפרוצידורה הבאה:
אצלי זה עבד חלק
אם יש כמובן בעיה קיימת בגיר/חיישנים זה לא יפתור כלום אבל אם זו היתה בעיה רגעית זה עשוי לתת פתרון

To reset the transmission controller: turn key to "Run" position, press accellerator completely to the floor and hold for 5 seconds, release pedal while key is still in Run position, then turn key to off. Wait 10 or so seconds. Trans should be reset.

Read more: http://mbworld.org/forums/e-class-w211/260003-how-reset-transmission-ecu.html#ixzz35Y1KB1Zh

wikiwikiboom
30-07-14, 22:55
היי טום בדקת האם יש סימן של רטיבות שמן באיזור הגיר למטה ליד הצמת חשמל? יש תקלה ידועה בגיר הזה 722.6 ששמן ניכנס ופוגע במגעים צריך לפרק לנקות טוב עם ספריי מגעים ולאפס את התקלה במוסך

-->