צפייה בגרסה מלאה : מגשים חלום - WJ
שלום לכולם
כבר הרבה זמן אני מפנטז על גרנד WJ , עברתי וקראתי הרבה דפים אחורה כדי ללמוד קצת ועדיין יש לי כמה שאלות קטנות: אני כנראה אחפש מהשנתונים 2002-2004 V8 בלבד.
רציתי להתעניין בכמה דברים, יש 3 גרסאות לדגם , לרדו , לימיטד ואוברלנד, והמנועים מספקים 235כ"ס ו 265כ"ס באוברלנד,
האם האוברלנד קיים בארץ? או האם קיים לימיטד עם מנוע 265כ"ס ?
לגבי מערכות גז, קראתי שהמנועים האלה לא אוהבים גז, האם חד משמעית לא לחפש רכב עם גז?
שאלה אחרונה לגבי מחלות, לא מצאתי שרשורים לגבי בעיות מיוחדות ברכב, האם המצב כלכך טוב?
הרכב ישמש לטיולים קצת מעבר לשבילים, כיום אני עם ניסן טראנו 2003 מנוע 3000 (פטרול) , משופר קומפלט כולל ARB אחורה ואני מחפש רכב יותר עמיד, עביר , חזק והכי חשוב 2 סרנים חיים :)
צמיגים כבר יש לי חדשים 245X75X16 של TOYO , שטח מלא.
כרגע התקציב לרכישה סביב 42-45K
אשמח לעצות, דעות וכל עזרה אפשרית
תודה רבה
אמיר
אולי יחלקו עליי כאן... עם גרנד בבסיס שלו , אתה תתבסס בשטח בנוני + . תשאיר לך 10-15 להגבהות , מיגונים וכו.
תיקח בחשבון שמנוע הv8 צמא מאוד 1:5 בממוצע טוב ...
שאני חיפשתי לא ראיתי overland ,
sent from WJ
אני עם טום הרכב הזה חייב הגבהה מיגונים פחות טרנספר ממגן ופרונט ממוגן סרנים חיים שוב אבל הגבהה חייב אם אתה מתכנן מעבר לשבילים
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
נמרוד - מערד
15-06-14, 12:48
אני נוסע על WJ 2001 מאוד מרוצה,
לפני קנייה תבדוק שהוורי לוקים באקסים עובדים.
בקרת האקלים, תבדוק שיש פיצול בין צד ימין לשמאל.
אל תרוץ להגבייה את הרכב, סע קצת תרגיש אותו, ורק אז תתחיל, המינימום לביצועים טובים זה "3.5, משם השמיים זה הגבול.
נמרוד
איזה גי'פ שעולה עבירות בנונית+, לא צריך הגבהה? כולם!!!
דלק: תלוי בהתלהבות, ממוצע 1:5.5-6, רק בחוץ יכול להגיע גם 1:8, שטח: 1:4-5.5 תלוי בשטח כמובן.
מיגונים: מומלץ: רדיאטור-קדמי, פלטה באמצע, מגן אחורי מיכל דלק, כי זוית הנטישה נמוכה, הכל תלוי בגובה ההגבהה, ככל שתגביהה-פחות מיגון בגלל הסרנים החיים.
הגבהות בולמים וקפיצים לא להתפשר באיכות, זה רק יאריך ימים וההנאה לא תפסיק.+בולם הגה איכותי.
אם יש אוברלנד אז יבוא אישי בלבד, אני לא נתקלתי בשנתונים שאתה מחפש כבר 6 שנים בדגם הזה בארץ.
האם ידעת ששנת 2001 לימיטיד זה רכב אחוד, ביטוח וכו' כמו פרייבט, לעומת משנת 2002-04 שנקרא מסחרי ואז הכל משתנה, בין 2001 ל2002 הבדלים קטנים מאוד,
בין 2000 ומעלה שם כבר ההבדלים יותר גדולים, גיר, חיצוני ופנימי+תספות,
הצמיגים שיש לך לא עוברים טסט רק בקומבינות, המידה המותרת הינה 245/70/16.
בטיפולים מומלץ להשתמש בשמנים יעודיים, מומלץ לחיי רכב ארוכים ושקטים יותר, בסרנים רק שמנים של מופר או דומה.
חלקים יחסית זולים, אפשרויות היבוא לבד מוזיל את ההחזקה ליותר חלקים איכותיים ובמחיר פרייבט.
במחיר שאתה מחפש אולי תמצא 2000-1 בתולית לגמרי-לא ראה שטח ושום תוספות.
כל רכב בןלמעלה מ10 שנים מתחיל בלאי טבעי, גם פה החלקים כמו צינור ברקס קדמי רק עכשיו בטסט היה רטוב-לא נזל, אז מחליפים 280 ש"ח תחליפי איכותי-חתיכת צינור ארוך עם המון זויות פיתול, גם גומי וגם נחושת. בהצלחה!!!
נתן
איזה תגובות מהירות ! תודה !
אז אני מבין שעדיף להתמקד ב 2001 בגלל ההוזלה בביטוח, זה טוב לדעת.
לגבי הצמיגים, אני מכיר כמה רכבים שנוסעים על 31" ואפילו יותר, אני אחזיק סט אחד מקורי וסט אחד לשטח - כמו שהיה לי עם הטראנו.
יש כמה כלים יפים סביב 50K ..
יש המון כלים עם המון שיפורים , שיפורים עולים כסף...
בשביל להגיע לצמיג של 31 אתה צריך הגבהות וקצת עבודת יצירה (בעיקר גזירה)
sent from WJ
הלימיטד נמכר גם עם מנוע 235כ"ס וגם עם מנוע 265כ"ס (כמו באוברלנד) , המנוע 265כ"ס קיים בארץ בלימיטד?
אני נוסע על WJ 2001 מאוד מרוצה,
לפני קנייה תבדוק שהוורי לוקים באקסים עובדים.
בקרת האקלים, תבדוק שיש פיצול בין צד ימין לשמאל.
אל תרוץ להגבייה את הרכב, סע קצת תרגיש אותו, ורק אז תתחיל, המינימום לביצועים טובים זה "3.5, משם השמיים זה הגבול.
נמרוד
נמרוד
יש אפשרות להתקשר אילך בקשר לבקרת האקלים ?
אם כן השאר מ"ס טלפון ואם לא אז גם השאר מ"ס טלפון :D
אני נוסע על לימיטד 2000 ובלי עין הרע לא חסר כח אם לא תמצא אוברלנד לא תתבאס ממה שהלימיטד מציע
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
בנוסף:
*תבדוק חיבורים של הזרועות לגוף.
*תבדוק אם הבקרת אקלים עברה שיפוץ : יש שם שלושה כשלים כואבים ידועים: דלת עירבוב, דלת פיצול וראדיאטר פנימי.
* שם לב לרכב עבירות עדיף הסרנים הפשוטים ללא הווארי לוק.
גם אני עברתי מטראנו ל wj, אבל לדיזל :D:):D:D
רבין.
בנוסף:
*תבדוק חיבורים של הזרועות לגוף.
*תבדוק אם הבקרת אקלים עברה שיפוץ : יש שם שלושה כשלים כואבים ידועים: דלת עירבוב, דלת פיצול וראדיאטר פנימי.
* שם לב לרכב עבירות עדיף הסרנים הפשוטים ללא הווארי לוק.
גם אני עברתי מטראנו ל wj, אבל לדיזל :D:):D:D
רבין.
בנסיעה האחרונה הדלקתי חימום והוא פעל רק בצד ימין ,בצד השמאלי קפאתי מקור למרות שצג הטמפ' הראה 28 מעלות .
היכן הכשל ?
שאתה אומר ללא הווארי לוק, זה ללא הקואדרה דריב ?
זה לא הולך להיות רכב עבירות , אבל בעתיד כן אשקול להתקין נעילות דיפ' , לא בהתחלה כמובן.. בעוד שנה :)
מקדימה ממה שאני יודע שאין בעיה אם זה וורילוק או לא.
שמים נעילה נשלטת בלי החלפה מיוחדת רק שהנעילה יקרה אבל בלי התאמות מיוחדות.
לעומת זאת מאחורה זה סיפור לא זול אם אתה עם וורילוק צריך החלפה של קייס ציריות שלא קל להשיג ולא זול
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
דלת עירבול שבור במזגן...
רבין.
שאתה אומר ללא הווארי לוק, זה ללא הקואדרה דריב ?
זה לא הולך להיות רכב עבירות , אבל בעתיד כן אשקול להתקין נעילות דיפ' , לא בהתחלה כמובן.. בעוד שנה :)
באם מצאת דגם לימיטיד יש לו כנראה קוואדרה דרייב (כמו נעילה-ראה הסברים בכתבות פה בפורום ששאלו וקיבלו תשובות מעמיקות על ההבדלים), אם הרכב שמור ולא לעס סלעים אז המערכת תעבוד נפלא בשטח ולא צריך שום נעילות.
כולם רצים להחליף כל מיני דברים, מנסיוני קודם כל לומדים את הג'יפ, כמה טיולים ותבין לבד מה בא לך לשנות או להוסיף, ככל שהכיס עמוק ככה גדולה כמות השיפורים שלו"unlimited".
הג'יפים האלו אוכלים הכל באיזי, בנוחות ובלי כל העננים והאבק של היפנים והקוריאנים.
המלצה תחפש טוב טוב אל תמהר
לגבי השיפורים יכול לעלות עד 33 ואז חיתוך קטן במגן הקידמי בפלסטיק וזהו
ומפה השמים הם הגבול והכי חשוב תמצא בעל מקצוע שמכיר את הנבלה כי יש הרבה התעסקויות אחרי שמשפרים
אגב שלי הוא ho אז ניתן לימצוא כול היבוא אישי הגיעו די מאובזרים
אז חפש בסבלנות ותמצא יש המון והרוב מקורים
אז בהצלחהההההההההההההההה וברוך הבא למועדון השרוטים
(אגב עדיף טריוס)
חחח טריוס המדובר
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
מה הוא דומה לטריוס לבן עם ארבע גלגלים מנוע גיר ושותה דלק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בטיול של הפורום נראה את הטריוס הזה מקרוב
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אני אחפש לאט לאט , אני חבר של מאור מ MDO off road שבעצמו נוסע על אחד והוא יגיע איתי לראות את הרכבים..
הרכבים יבדקו בסדנא שלו והוא גם יעבור על הרכב במידת הצורך..
דרך אגב, לא כולם HO ?
לא כולם ho אבל מניסיון אחרי הגבהה יחסי העברה צמיגים כבר לא מורגש במיוחד העינין
אז עדיף שתתרכז בחיפוש שלך ברכב במצב הכי טוב שתמצא כי זה לא באמת משנה הv8 בהמה רצינית מא כוח מלא מומנט
והכי חשוב תבדוק את הגיר בדיקה רצינית כי הוא הגורם החלש ביותר ברכב בהצלחה
- - - Updated - - -
אגב אחת הדרכים לדעת אם המנוע הוא ho הוא כיתוב קטן על הדלת האחורית ובנוסף על הפילטר במנוע מופיע כיתוב
- - - Updated - - -
בטיול של הפורום נראה את הטריוס הזה מקרוב
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
כבר ראית
אם אני זוכר נכון מנועי ho יוצרו רק ב 2002
sent from WJ
לא כולם ho אבל מניסיון אחרי הגבהה יחסי העברה צמיגים כבר לא מורגש במיוחד העינין
אז עדיף שתתרכז בחיפוש שלך ברכב במצב הכי טוב שתמצא כי זה לא באמת משנה הv8 בהמה רצינית מא כוח מלא מומנט
והכי חשוב תבדוק את הגיר בדיקה רצינית כי הוא הגורם החלש ביותר ברכב בהצלחה
- - - Updated - - -
אגב אחת הדרכים לדעת אם המנוע הוא ho הוא כיתוב קטן על הדלת האחורית ובנוסף על הפילטר במנוע מופיע כיתוב
- - - Updated - - -
כבר ראית
תמונות לא נחשב :)
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
חשבתי שפגשתי אותך פעם אחרונה במפגש האחרון
לא הגרנד שלי עדיין בגדר לא נראה
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אז נשמח ליראות ואיפה ראית את שלי
תמונות שלך ושל רונן שתי מפלצות
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
צריך לפתוח שרשור חדש שהחברה יעלו תמונות מעודכנות של בגרנדים שלהם
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
בנסיעה האחרונה הדלקתי חימום והוא פעל רק בצד ימין ,בצד השמאלי קפאתי מקור למרות שצג הטמפ' הראה 28 מעלות .
היכן הכשל ?
הינה תיקון ללא פירוק הדש:
https://www.youtube.com/watch?v=8Pkw-bPSQCw
רבין.
פתרון יפה עכשיו נישאר ליצר את זה לחתוך ולהרכיב
לא צריך, כבר עשו את זה בשבילך. חפש באיביי wj blend door (http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=wj+door&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0. Xwj+blend++door&_nkw=wj+blend++door&_sacat=0).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.