PDA

צפייה בגרסה מלאה : מספר שאלות בדיפנדר TDI300



חיוואי
22-07-05, 21:31
ערב טוב,

1) פקק ריקון השמן גיר ידני נעלם, מי יודע היכן ניתן להשיג כזה? או אולי יש למישהו מאזור מרכז
להשאיל לי אחד עד לרכישה (מחר שבת מת לצאת).

2) אויר משמן מצמד, איך ואיפה מנקזים?

3) טורבו, איך עובד, מתי נכנס לעבודה, מה גורם לכניסתו לעבודה וכנ"ל לגבי יציאתו מעבודה?

4) שמנים, איזה לכל אחד - מנוע, גיר ידני, טרנספר, דיפרנציאלים?

ולא זוכר מה עוד אבל זה כבר יצוץ.

תודה לכל המגיבים

גיל

landrover
26-07-05, 10:20
3) טורבו, איך עובד, מתי נכנס לעבודה, מה גורם לכניסתו לעבודה וכנ"ל לגבי יציאתו מעבודה?

טורבו - הגזים החמים שיוצאים מהמנוע , (אחרי תא שריפה)
מסובבים טורבינה , שדוחסת את האוויר שניכנס מפתח יניקת אוויר(אחרי מסנן אוויר)
הרעיון הוא - יותר אוויר - יותר ניצולת למנוע.
מכיוון שהתהליך מחמם את האוויר - ישנה מערכת לקירור האוויר (INTERCOOLER)
אחרי תהליך הקירור האוויר הדחוס המקורר ניכנס לתא השריפה.


4) שמנים, איזה לכל אחד - מנוע, גיר ידני, טרנספר, דיפרנציאלים?

מנוע - 15\40 או 10\40 סינטטי או חצי סינטטי - תלוי במצב המנוע שלך ,
העיקרון הוא , ככל שהמנוע במצב יותר טוב , כדאי להשתמש בשמן סינטטי יותר "נוזלי",
שהוא גם יותר יקר. עם המנוע כבר עשה את שלו , השמן צריך להיות יותר סמיך ,
ואפשר להשתמש בחצי סינטטי.

גיר - יש שמן מומלץ של LANDROVER ,
MTF94 יקר וטוב.

עקרונית אפשר גם להשתמש בתואם DEXRON III

דיפרנציאלים וטרנספר - 80\90

אמיר.

-->