צפייה בגרסה מלאה : Article: השקה אקדמית: פורמולה טכניון 2014
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3360-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%90%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7% 94-%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%9F-2014
מדהים
"הכמעט נגררים" מאחור למטרת אנטי סקוואט ?
קפיצת מדרגה ענקית, נראה שיש שיפורים ענקיים בכל התחומים.
ובאופן בלתי תלוי למדרגה- הרכב נראה פשוט מדהים, והושק בתאריך די מוקדם.
שאפו ענק לאדומים מהטכניון!
מדהים
"הכמעט נגררים" מאחור למטרת אנטי סקוואט ?
ממה שהבנתי למכונית יש אנטי סקוואט קטן יחסית אם בכלל. במצב כזה להזזת נקודות העיגון של המתלים על השלדה קדימה-אחורה (כלומר לאורך הציר שסביבו מסתובבים המשולשים) אין משמעות מבחינה דינמית (קמבר סקוואט וכו'). במבט פנים וצד המרכזים הרגעיים לא משתנים מכך. מה שכן, הכוחות שעוברים במשולשים משתנים מאד.
עושים זאת כך כדי לקצר את השלדה ולמרכז מסה, על חשבון העמסה גדולה יותר של המשולשים בסיבובים.
עידו לוריה
26-06-14, 13:57
זה נראה הרבה יותר טוב במציאות , בהחלט קפיצה של כמה מדרגות רציניות .
עידו
חנן גולומבק
26-06-14, 14:25
יפייפה !!!!!!!!!!!!!!!
כל הכבוד.
... עושים זאת כך כדי לקצר את השלדה ולמרכז מסה, על חשבון העמסה גדולה יותר של המשולשים בסיבובים.
בדיוק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.