PDA

צפייה בגרסה מלאה : התחדשתי בדיסקו 98 דיזל



igalr
26-06-14, 21:19
במצב סטוק כמעט לגמרי
1) מנורת CHECK ENGINE דולקת.
הבעלים טוען שהיא נדלקה מאז שביטל EGR - האם לדגם הזה יש חיבור ODB2 ואם כן היכן הוא נמצא.

2) שני חלונות חשמל אחוריים לא עובדים לא ברור אם הפסיקו לעבוד יחד או קודם האחד ולאחריו השני.

3) הבנתי שכדאי לנטר את את חום המנוע ע"י התקנה של חיישן נוסף בראש ויש כאלה שמנטרים את גובה המים במיכל ע"י החלפת פקק לפקק עם מדיד של RANGE ROVER והשיטה השניה שנתקלתי בה היא החלפת פקק ניקוז האוויר בחיישן שנותן אינדיקציה, האם יש שיטה מועדפת או מומלצת ?

מעבר לכך הכל עובד אם כי הבולמים מרגישים לי קצת עייפים מה שכרגע לא מטריד אותי. מה שכן האם יש המלצות למיגון מינימלי ואולי שנורקל ?

אמיר ב.א
26-06-14, 23:57
תתחדש!

1) לך למישהו עם סקאנר ...או מוסך שמתעסק בלנדרובר , הדיסקו מהשנים האלה לא תומך ב OBDII

2) לך לחשמלאי , אתה יכול גם לנסות לעבור על החיבורים החשמליים של הממסרים של החלונות, הם לרוב נידפקים.

3) אכן כדאי מניסיון שלי עם שני רכבים , פעמיים הצלתי ראש מנוע עם הרגשים האלה בגלל נזילות מים.
לדעתי עדיף חום מנוע שמחובר לבלוק עם רגש בצורת שייבה , חום המנוע יכול לעלות גם שיש עדיין מים במיכל.

4) המלצות למיגון ושנורקל - אני ממליץ לחכות עם זה , אל תתחיל סתם עם הוצאות , לאט לאט , טייל עם הרכב , תתרגל לרכב ולאט לאט תראה מה באמת צריך,
דיסקו בצורה המקורית שלו הוא רכב עם יכולות שטח טובות מאוד.

Gershon
27-06-14, 00:25
הדיסקו 1 תומך OBD2 רק בABS...
מביטל EGR לא צריך להיות CHECK ENGINE

leonid tdi
27-06-14, 20:48
ממליץ בחום להתחיל עם מיגון מינימלי - מגן מיכל דלק + מגן ביצה קדמית , באספיר חצי מחיר .
גם מיגון סף רצוי . שנורקל יכול לחכות עד בכלל ...

igalr
28-06-14, 11:44
אתמול עשיתי בדיקות בתנאי שטח אמיתים של אופן פעולת הטרנספר ונעילת הדיפרציאל , יש לציין שהכל עבד מדהים
עד שיצאתי מהשטח לכיוון הבית
העברתי את הגיר למצב N כדי להחזיר להחזיר את הטרנספר לH ולשחרר נעילה
הכפתור שעל שעל ידית ההילוכים לא נלחץ כך שאי אפשר להזיז את הידית ל D
אחרי שעה של נסיונות איתור הבעיה חבר טלפוני הציע להרים את המכסה הקטן מעל ידית ההילוכים

כך זה נראה הפחית הסתובבה ולא אפשרה לכפתור להלחץ :
88865


סיבוב הפחית פתר את הבעיה
88866

הפחית הזו נראית לי כמו קומבינה מאולתרת
אני לא מוצא תמונה או שרטוט או איפה לרכוש את מנגנון האבטחה המקורי .

shachar
28-06-14, 11:52
מאיזה איזור בארץ אתה?

חפש תוכנה בשם rave שם תמצא שירטוטים תוכניות חשמל וכל מה שנדרש להכרת הרכב.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

igalr
28-06-14, 12:33
מאיזה איזור בארץ אתה?

חפש תוכנה בשם rave שם תמצא שירטוטים תוכניות חשמל וכל מה שנדרש להכרת הרכב.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

אני מקריות
חפרתי ב RAVE שעות והכי קרוב שמצאתי זה תאור אופן החלפת נורות התאורה בידית.

amit1
28-06-14, 13:13
כנס ל lrparts.ru
יש שם Microcat של LR
בחר את דגם הרכב הרצוי וחפש בעץ המוצר את המקט של החלק....הזמן את החלק באחד האתרים.....

igalr
28-06-14, 16:23
כנס ל lrparts.ru
יש שם Microcat של LR
בחר את דגם הרכב הרצוי וחפש בעץ המוצר את המקט של החלק....הזמן את החלק באחד האתרים.....
חיפשתי אצל הרוסים הידית נראית מעט שונה ממה שיש אצלי ,אבל לפי השם ותמונה נראה מדובר ב E CLIP סטנדרטי

igalr
01-08-14, 16:14
נמצא המקור לבעיית ה CHECK ENGINE
בשלב כלשהו של חיי הרכב מזרק מס4 הוחלף למזרק רגיל.

יש למישהו בארץ מזרק מס 4 של EDC ?

Gershon
01-08-14, 16:47
נמצא המקור לבעיית ה CHECK ENGINE
בשלב כלשהו של חיי הרכב מזרק מס4 הוחלף למזרק רגיל.

יש למישהו בארץ מזרק מס 4 של EDC ?

תנסה באינטרנט
Make & type-Bosch KBAL 90 P38
Nozzle type-DSLA 145P365

igalr
01-08-14, 22:43
לא מוצא באינטרנט משהו לפי המקט של BOSH
יש שני מקטים של לנדרובר ERR3337 וגם ERR3337E שלא ממש ברור ההבדל ביניהם .
בכל אופן חדש אני לא מוצא בשום מקום .

Gershon
01-08-14, 23:16
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=ERR+3337e&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0. XTDI+300+EDC+INJECTOR&_nkw=TDI+300+EDC+INJECTOR&_sacat=0

-->