התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מישהו מכיר תוסף דלק בשם פולדיין?



ספרדי
29-06-14, 10:06
איך הוא?
עד היום השתמשתי בתוסף דלק פורטה

ukiuki
29-06-14, 20:18
משתמש שנים בתוסף השמן שלהם בכל הרכבים המשפחתיים ובגיפ
לדעתי עושה את העבודה.

omri_t
30-06-14, 07:05
מכיר מוצרים אחרים שלהם- חברה רצינית

BlackStar
30-06-14, 07:17
התוסף של שמן של פולידיין הוא היחידי שבאמת אפשר לראות שעושה עבודה מומלץ מאוד
אני מוסיף אותו לטרקטורים לגיפ לפרייבט 2013 לגיר למשאבת הגה למשאבת הדראולית להכול
לבקקס פרונטאקס פותר הרבה בעיות :) מומלץ

Gilad
30-06-14, 07:29
ואני בכלל שם את הפולידין על פצעים, עושה פלאים!

gp1
01-07-14, 21:10
גלעד , עדיף הפורטה . זה התוסף לדקסמול קודיזל האופטלגין והכי חשוב האדקס פורטה

איל מ
02-07-14, 08:34
שימו לב שהשאלה המקורית היא על תוסף דלק לא שמן.
לגבי תוספי שמן, באופן כללי אני מתייחס בחשדנות. למה להוסיפם מלכתחילה? הרי חברות השמנים משקיעות סכומי עתק על מו"פ כדי שהשמן יהיה המתאים ביותר.
אלא אם זה פתרון זמני לתקלה(וגם אז לא אשים), תוספי השמן מיותרים בעיני והם בבחינת שמן נחשים.

ukiuki
02-07-14, 11:35
שימו לב שהשאלה המקורית היא על תוסף דלק לא שמן.
לגבי תוספי שמן, באופן כללי אני מתייחס בחשדנות. למה להוסיפם מלכתחילה? הרי חברות השמנים משקיעות סכומי עתק על מו"פ כדי שהשמן יהיה המתאים ביותר.
אלא אם זה פתרון זמני לתקלה(וגם אז לא אשים), תוספי השמן מיותרים בעיני והם בבחינת שמן נחשים.

בזמנו חקרתי קצת על החומר. הקטע שלו זה הורדת החיכוך במכלולים. לא מדובר בשמן אלא בחומר מבוסס פוספט כלשהו שמתרכב עם המתכת ויוצר משטח מקרוסקופי חלק מאוד ועמיד מאוד לטראומות.
אני מוסיף אותו למערכות השמן ולפיתמות הגירוז (כגריז). לא משתמש בתוסף הדלק שלו.

המלצתי עליו לחבר שהכניס אותו לאחר בדיקות מקיפות לכל צי הרכב בטמבור.
שמעתי גם שהגריז שלו הוכיח נכנס חזק לצי האוטובוסים של אגד וחסך להם הון בהחלפת צלבים (כאן זו שמועה בלבד, לא ממקור ראשון).

אני יכול להגיד לך שמישהו אמין מאוד בעיני (אחי) שעובד במוסך לג'יפים וטרקטורים אמר לי שאם המוצר הזה יכנס לשימוש שוטף לא תיהיה לו עבודה.

יתרונו הגדול בעיני הוא הקטנת הפחת בעבודת המנוע. ושמירה על החלקים בטראומה או בכמעט טראומה. כאשר המנוע מתחמם כתוצאה מכשל כלשהו, הפחת (שחיקה) עולה בעשרות אחוזים גם אם עצרנו בזמן. במצבים אילו התוסף מחזיר את ההשקעה.
המערכת היחידה בה אני חושש מלהוסיף פולידיין זה הגיר האוטומטי וזה כיוון שבגיר קיימים מכלולים (פקלאצ'ים) המבוססים על חיכוך ולא הייתי רוצה להוריד שם את החיכוך לאפס.

מצרף מספר סירטונים (כן מדובר בסירטוני תדמית) שגם אם נלך לפי הכלל : תוריד חצי ותאמין לרבע, עדיין שווה את ההשקעה.

https://www.youtube.com/watch?v=nTM7VGRBXLg

https://www.youtube.com/watch?v=iEBoE4YnPNk

איל מ
02-07-14, 12:23
אז זהו בדיוק. יש מקומות במנוע בהם אסור שיווצר משטח חלק מדי.
אחד מהם, למרבה האבסורד, הוא דופן הצילינדר.
בעוד נהוג לחשוב שכמה שיותר חלק יותר טוב, הרי שלאי אחידות מיקרוסקופית על פני השטח חשיבות רבה בתפיסת השמן והשארתו על הצילינדר עד שיגיע הרינג אותו הוא אמור לשמן, וכך גם ליצור יותר אטימה.
יש לעתים תופעה בה פני השטח נהיים חלקים מדי (גלייזינג הוא המושג העממי לא יודע אם יש שם מקצועי יותר) כתוצאה מעומס וחימום יתר ואז השימון פחות טוב וחיי המנוע מתקצרים.
אחד מתפקידי ההונינג שעושים למנוע הוא ליצור את החירוץ הנכון.
לא יודע מה השפעת התוסף בעניין זה (בהנחה והוא עושה מה שמצהיר היצרן), אבל שווה להכניס זאת למגוון השיקולים.
אשמח אם אחד המוהנדסים ישפוך יותר אור בעניין.

ukiuki
02-07-14, 12:55
מאוד מעניין

אציין כמובן שאין לי כל אינטרס כלכלי בעניין ולא חוויתי אישית איזו טראומה ברכב שאני יודע בוודעות שניצל בזכות התוסף.
מצד שני הרכבים שלי אינם חדשים.
מזדה 3 מאותגרת (מתודלקת גז) המתקרבת ל 300K ק"מ ופאג'רו בן 20 שנה. היו גם רכבים אחרים ישנים שהוחלפו.
הרכבים עובדים באופן מצויין, חלק ואחיד. אני מקווה שלתוסף יש חלק בזה.

מוסיף עוד כמה סירטונים לצורך התרשמות המומחים.

שים לב שבסירטון הזה ישנה התייחסות לסימני ההונינג בצילינדרים של מנוע המרוץ שעליהם התוסף אפילו שומר.

https://www.youtube.com/watch?v=2jdklXblT74

וקצת הסבר טכני

https://www.youtube.com/watch?v=YK1Yh14O1K8

וסתם להתרשמות

https://www.youtube.com/watch?v=OHrWIA70Vbw

https://www.youtube.com/watch?v=ozOPFUV_MnQ

-->