צפייה בגרסה מלאה : rock bouncing
אני מתעניין יותר ויותר בתחרויות של ה-Rock Bouncing.
אחת מחברות ההפקה שמעלות המון סרטונים היא:
https://www.facebook.com/BustedKnuckleFilms
למי שיש חיים ואין פייסבוק - זבשכם
ערוץ היו טיוב:
https://www.youtube.com/channel/UCwJOLhqkBHVnT5wA1mkOzdg
בכל אופן אחד הדברים המוזרים שמשכו את עיני היה המיקום היחודי של הכננת בכלי שבתמונה - על הסרן עצמו, גם רכבי עבירות שמשתמשים בכננות לשליטה על מהלך מתלה לא ממקמים אותם על הסרן, דעתכם? סתם רד נק טיפש או שיש הגיון בדבר?
89114
טעימה מהתחרות
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/E0GE0GgqHPU?list=PLC33FE4B495C9058B" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
אם ההטמעה לא עובדת:
https://www.youtube.com/watch?v=E0GE0GgqHPU&list=PLC33FE4B495C9058B
יש ויש. היתרון בכננת על הגלגלים היא שהיא לא גורמת לסגירת מתלה במשיכה ולאיבוד כוח. אני לא חושב שזה יתרון מהותי לעומת חסרונות המשקל הלא המוקפץ.
six 4 life
30-06-14, 23:40
בכללי לשים על רוק באונסר כננת זה דבילי.
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/Fnnan4p31LA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
כל אחד בונה ומתחרה ולפעמים זה ממש נראה ככה
זה הולך ונעשה קיצוני ומגניב יותר כל הזמן, ספורט מוטורי אדיר!
אתה רואה את הסרטונים האלו והמיקום של הכננת זה הדבר היחיד שנראה לך מוזר? :)
:-)
בסופו של יום בתור אחד שלא הכי מבין במכלולים השונים לפרטי פרטים זה נראה שיש מתכון מסויים שלפיו כולם מכינים לעצמם את הכלים, מנוע חזק מאוד כמה שיותר מנוע יותר טוב - חלקם מגודשים לא שמתי לב לNOS, צמיגים גדולים, מהלכי מתלה שלי לפחות לא נראים הכי גדולים והרבה הרבה צנרת מעל הראש.
היופי פה זה שאין להם פחד! לוחצים הכי חזק שאפשר BALLS TO THE WALL
אחד מצליח:
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/vYkeEDtHwBU?list=UUwJOLhqkBHVnT5wA1mkOzd g" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
ואחד לא ממש (או ממש ממש לא)
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/QGseQxe2pJg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
אגב, הם עדיין יותר שפויים מהאיסלנדים...
האיסלנדים האלה?
(אגב שימו לב בדקה 5:10 להצלה היפה ולאיך ידי הנהג קשורות זו לזו כדי למנוע התעופפות איברים.)
http://www.youtube.com/watch?v=y1ubHrljbEE
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/Fnnan4p31LA" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>
כל אחד בונה ומתחרה ולפעמים זה ממש נראה ככה
רק שזה היה KOH ולא רוק באונסינג
אני לא הכי מבדיל... יש מצב שאתה נותן כמה מילים על הסגנונות שיש?
opl
תעצור ב- 1:16 ושוב ב- 1:47 שים לב גם שם למשהו שונה , בשני כלים שונים, הכננת מתכנת על הפגוש והכבל תפוס עם הוו לקשת שמחוברת לסרן.
http://www.youtube.com/watch?v=y1ubHrljbEE (http://www.youtube.com/watch?v=y1ubHrljbEE)
http://www.youtube.com/watch?v=BzKshx36h1g
לדעתי המרוצים האמריקאים יותר מעניינים...
לפי מה שהבנתי, הרוק רייסינג (סגנון KOH וכדומה) שם דגש על כלים מהירים ובעלי מהלכי מתלה גדולים יחסית. אילו הרוק באונסינג שם דגש על חוזק מבני מאוד חזק, מנועים מפלצות ורכבת כוח תואמת. סרנים של משאיות או אפטר מרקט שעולים כל כך הרבה שאפשר לבנות במחיר שלהם רכב נוסף. מהלכי מתלה או נסיעה מהירה לאורך זמן אין שם.
רכב רוק סאונסינג שהשתתף בKOH ושפך גיר באחד מהמסלולי מהירות במדבר, צוייד בבייפאסים רק כדי לגרום לו לנסוע יותר בקלות ונוחות מהר. זה פשוט רכב שלא בנוי לנסיעות מהירות. גם לא למהלכי מתלה מרשימים. הרכב בנוי לקפוץ ו"להתאבד" על סלעים. גם לרוק קרולינג הוא לא ממש שווה.
תודה!
כל עוד אין נזק פשוט הפוכים ומנסים שוב ושוב ושוב
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/zGgOUM8sLto" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.