התחברות

צפייה בגרסה מלאה : היי חברים, חדש בקופסה - פילטר פתוח K&N לדיסקברי 99-04



Eli Sahar Ohayon
01-07-14, 13:51
נקנה בטעות, חדש בקופסה - פילטר פתוח K&N לדיסקברי 99-04
מגדיל את ביצועי המונע, צריכת דלק.
89123
350 ש"ח
0544492008 אלי

Gershon
01-07-14, 14:01
נקנה בטעות, חדש בקופסה - פילטר פתוח K&N לדיסקברי 99-04
מגדיל את ביצועי המונע, צריכת דלק.
350 ש"ח
0544492008 אלי

"מגדיל את ביצועי המונע, צריכת דלק"...-אתה מערוץ קניות?

איל מ
01-07-14, 14:10
אלי קודם כל ברוך הבא.
אינני מכיר את הפילטר הספציפי עליו אתה מדבר אבל אני מכיר פילטרים פתוחים ומשופרים של k&n מכלי רכב אחרים.
בעוד בשימוש ברכבי כביש ורכבי מרוץ אכן יש נשימה טובה יותר, הרי שברכבי שטח הפילטרים הפתוחים שלהם, גם אם שמים את הכיסוי הנוסף ל"תנאים קשים", מעניקים סינון פחות טוב ובפועל מכניסים יותר אבק מהפילטר במקורי.
הכוונה היא כמובן בתנאי אבק קשים כמו שנהוג במדינתנו המדברית.
בכל מקרה הדעות בנושא חלוקות (בערך כמו הדיון כאן על מי יותר טוב טויוטה jeep או לנדרובר :p), וכולם אכן מציינים נשימה יותר טובה של המנוע.

גילוי נאות,
הדברים שאני כותב מתבססים בחלקם על פורומים וסרטונים מחו"ל, ובחלקם מנסיון אישי עם פילטרים דומים של k&n באופנועי שטח. אם אני טועה ומטעה עמכם הסליחה.

עריכה:
בטעות קראתי את השם אלי שחר במקום אלי סהר. מי שקרא את ההודעה המקורית שלי - תתעלמו.

Eli Sahar Ohayon
01-07-14, 14:10
עוד לא, עובד על זה :)

Eli Sahar Ohayon
01-07-14, 14:34
היי אייל, אני לא "ג'פאי" :) (ולא מתיימר להיות אחד כזה)
בכל הרכבים (*הפרטיים) שלי מתקין את הפילטרים שלהם ותוצאות טובות מאוד גם נשימה - תאוצת המנוע וגם בצרירכת הדלק.
פשוט נקנה בטעות, הדגם הספציפי: 33-2788 K&N AIR FILTER
LAND ROVER DISCOVERY II 4.0 V8 1999-2004

אלי



Eli Sahar Ohayon
01-07-14, 14:46
אכן - אלי סהר אוחיון

Gershon
01-07-14, 15:19
היי אייל, אני לא "ג'פאי" :) (ולא מתיימר להיות אחד כזה)
בכל הרכבים (*הפרטיים) שלי מתקין את הפילטרים שלהם ותוצאות טובות מאוד גם נשימה - תאוצת המנוע וגם בצרירכת הדלק.
פשוט נקנה בטעות, הדגם הספציפי: 33-2788 K&N AIR FILTER
LAND ROVER DISCOVERY II 4.0 V8 1999-2004

אלי




לגבי צריכת הדלק:יחס אוויר/דלק=const
יותר אוויר-יותר דלק
לגבי כוח- יכול להיות מעט+נזק למנוע מאבק...
בקצרה:יש במסנן זה "+"-ניתן לשטוף אותו

אסף ד.
01-07-14, 17:26
גרשון, אכן + ורק ל - K&N שהצליחו למכור עוד אחד...
לא מומלץ לרכבים בתנאי אבק בישראל, ובייחוד דיסקברי שרק מנוע סילון יכול ממש להזיז אותו...
יותר אויר, יותר חלקיקי אבק וגדולים יותר שמגיעים בטיסה ישירה לטורבו היקר והלאה.

הבן אדם רק רוצה למכור וכבר כל המדענים קפצו, אבל גילוי נאות מחוייב ללקוחות הפוטנציאלים.
בהצלחה.
נ.ב.

אתה גם יכול לשלוח חזרה לחו"ל בדואר מוזל, המוכרים בחו"ל לא מתקשקשים על שטויות.

יש לי גם K&N למכירה המתאים ל - TD5, רכשתי אותו וחזרתי למקורי תוך פחות משבוע לאחר קריאה מעמיקה בפורומים בחו"ל על "יעילותו".

גרשון, חזרה ל + שלך...

Gershon
01-07-14, 18:22
מסננים אלו-ננוטכנולוגיה...
מחר נידע שהם מסוננים דלק מהאוויר...

rob
01-07-14, 19:41
פילטר פתוח שיונק אוויר מתוך תא המנוע החם דווקא מוריד את ביצועי המנוע ולא משפר אותם.
המנוע יונק אוויר ביחידות של נפח, אבל משתמש רק בחמצן אשר נמצא באוויר, באוויר חם יש פחות חמצן מאשר באוויר קר.
ולכן, אומנם הרכב יונק עכשיו יותר אוויר אבל אוויר זה הוא "באיכות" נמוכה יותר.

איל מ
01-07-14, 20:45
מהתמונה שהוא שם זה לא באמת פילטר פתוח (ללא תיבת אוויר) אלא פילטר שיושב בתיבה המקורית עם זרימה חופשית יותר - על החסרונות הנלווים שצוינו.

igalr
01-07-14, 22:04
אין בעיה טכנולוגית ליצור פילטר אוויר שיסנן כמו המקורי אבל יתנגד פחות למעבר האוויר דרכו ובכך להשיג שיפור בכוח ו/או תצרוכת דלק.
למשל ע"י הגדלה של שטח הפנים .

avivindi
02-07-14, 16:01
אגב מבדיקה שערכתי אצל חברינו באוסטרליה, עם תנאים דומים, ציינו שפילטר ספוג (כפי שיש בלינק למטה) הם הכי טובים.
מסננים כמו הרגילים אך מאפשרים יותר מעבר אוויר
רק לך תביא כזה מאוסטרליה...
http://www.ebay.com.au/itm/Unifilter-Landrover-Defender-300-TDI-93-99-Combo-Pack-/111315018876

ד ו ר ו ן
02-07-14, 22:14
יש בארץ.
רק שזה לא ממש שונה K&N, ואישית, אחד כזה התפורר לי.
ואין רווח חינם, יותר אויר=יותר חלקיקים שנכנסים למנוע.

אז אתה יכול לשים פילטר גדול משמעותית מהמקורי, שייקח לו יותר זמן להיסתם, ולהוסיף פרי-קלינר שיפחית משמעותית את האבק שמגיע לפילטר, אבל אין לך איך לקבל אויר נקי וגם ספיקה גבוהה יותר באותו שטח פנים בלי משהו אקטיבי לסייע בסינון.


Slowly..

-->