צפייה בגרסה מלאה : ג'ימיני "משהק" בעמידה..
אהלן,
בזמן האחרון הג'ימיני התחיל "לשהק" (ירידת סל"ד פתאומית לחצי שניה).
פעם בכמה זמן, לא משהו מחזורי קבוע כך שפסלתי בריחת ניצוץ/פלאג מלוכלך.
בבוקר או בהנעה אחרי עמידה ממושכת יש ממש ירידת סל"ד עד כדי כיבוי אם אני לא משלב להילוך ולא נותן גז.
ראיתי כאן שרשור לגבי מקרה דומה בGV, אבל לא כתבו מה בסוף היה הפתרון.
דיברו שם הרבה על הבעיה בהקשר של הג'ימיני ודיברו שם על קויילים של הג'ימיני..
מישהו יכול להרחיב? איפה הם נמצאים בדיוק והאם החלפה עצמית היא אפשרית?
שמעתי שהם יקרים? אולי יש חנות חלופית?
תודה מראש
מישהו?
שבת שלום!!
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אם בדקת את הפלאגים והם במצב טוב...
תעבור הלאה:
חוטי הצתה/קוילים - תצליב מול רכב אחר תקין ותבדוק.
אחרי זה אני מציע לך להתחבר למכשיר סריקה לראות אולי הוא יוכל לפרט לך איפה הבעיה.
89232
מוסיף לך את החלק הרלוונטי מהMANUAL בשאיפה שיעזור
תודה!
אז בדיוק זה מה ששאלתי. מה זה הקויילים ואיפה הם נמצאים?
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
89246
הדברים השחורים שאתה רואה משמאל - אלו הקוילים וחוטי ההצתה. הם מתחברים לפלאגים.
יש לך ספר לג'ימני בFAQ בפורום...יסביר לך איך לגשת אליהם. אבל זה ממש פשוט - עניין של שליפה..
אם תוכל לחכות 2-3 שבועות עד שאני אסיים עם תקופת מבחנים אני אוכל לעזור לך להשוות למה שנמצא אצלי.
לפני שאתה מחליף את כל מערכת ההצתה, ובהנחה שלא נדלקת לך נורת מנוע והמחשב לא מזהה תקלה,
תחליף תחנת דלק לשני תידלוקים ותראה אם התופעה קיימת (יכול להיות שנתקלת בדלק פגום), במידה ואין שינוי,
בדוק מצב פילטר האויר.
אחר כך הייתי בודק אם יש לך יניקת אויר מהסעפת. מתאים למה שאתה מתאר.
קנה ספריי קרבורטורים או ספריי לניקוי בלמים (המשותף להם שהם מאוד דליקים). תתיז באזור הסעפת ותראה אם יש לך עליה והתייצבות בטורים.
אם כן יש לך בעיית איטום בסעפת היניקה. רק זהירות כי החומר מאוד דליק (תכין מטף או סמיכה בהיכון).
שלב הבא, תנתק כל פעם פלג אחד ותבדוק אם השיהוקים ממשיכים, אם מפסיקים, זאת אומר שזה קו ההצתה הדפוק (פלג או חוט הצתה או קוייל)
שלב הבא : ממיר קטליטי גמור - בדוק אם אתה שומע רעשי צילצול מכיוון הממיר או לך למכון לאגזוזים לבדיקה.
בהצלחה
ליאור
שווה להגניב מבט לעבר מנוע צעדים, היתה לי תקלה דומה ובסוף נקיונו שלהמנוע צעדים פתרה זאת
מחיה את השרשור, הבעיה עדיין לא נפתרה.
היתה תקופה שקטה לאחר תדלוק בתחנות "רגילות" (=יקרות) וגם חופשה בחו"ל שהרכב עמד.
עכשיו המצב לא משהו בלשון המעטה, בעיקר בבוקר ובהנעה בצהריים אחרי שעמד.
המצב מחמיר עד בלתי נסבל כאשר מדליקים מזגן, מה שאוטומטית גורם לי לחשוב שמדובר בבעיה חשמלית. אבל אם כך, מדוע לא מרגישים זאת בנסיעה או כשהאוטו חם? אם היתה בעיה בפלאגים/קוילים/חוטי הצתה אז הייתי צריך להרגיש את זה גם בנסיעה כי היתה בעיה בניצוץ לא?
גלעד, היכן נמצא "מנוע הצעדים" ואיך אפשר לנקותו?
בשרשור אחר כתב רכס שהיתה לו בעיה דומה, קצת שונה כי אצלו זה היה בנסיעה ובטורים גבוהים ואצלי זה ההפך, אבל אותן תופעות.
הוא החליף שני חיישנים, קראנק ועוד אחד וכתב שהבעיה נפתרה. לפי כחצי שנה כבר היתה לי בעיית סחיבה והתגלה סדק במערכת היניקה (שנסגר) אבל גרם לחיישן למדא להיות מלוכלך, לאחר נקיון זה עבר. האם מדובר באותו חיישן?
ומישהו יודע מתי שגיא כבר יחזור ממילואים????
כויילים/מנוע צעדים/חיישן מצערת/חיישן סרק מה עוד????
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
מצטרף לשרשור כי יש מצב שזה באותו כיוון:
חבר עם GV 1.6 ידנית 2001 ללא קודי תקלות מתלונן על קרטוע במהירויות נמוכות ובמהירות גבוהה (80-100 קמ"ש)
מרגיש כאילו המנוע מפסיק לעבוד לחצי שניה והאוטו מקבל זעזוע (כאילו מישהו נכנס בו מאחורה). הוא גם מתלונן שהרכב מרגיש חלש ומאיץ לאט.
הוחלפו חוטי הצתה - לא השתנה. הוחלפו גם שני ממירים קטליטיים לפני 8 חודשים.
יש לציין כי הרכב עובד על גז אבל הסימפטומים מופיעים גם כשנוסעים על בנזין.
אולי מדובר גם כן על כוילים ?
גם אני הייתי בסרט הזה לאחרונה.
אחרי שהחלפתי קויילים,מצתים וחוטי הצתה, והבעיה לא נפתרה-הוחלף חיישן קאמשאפט(מקורי 290 כולל מע"מ) הבעיה נפתרה.
בינתיים,הזמנתי באיביי חיישן חלופי, שיהיה ספייר, עולה 30 ש"ח..כשיגיע אבדוק מה הוא שווה..
הסימפטומים היו בדיוק מה שאסי תיאר...
אתה יכול לשים קישור לחיישן?
(אגב, אתמול שמתי לב שבניוטרל זה כמעט ולא קורה... אבל ברגע שמשלבים הילוך האוטו משתגע.
כל פעם שאני חושב שיש לי כיוון יש איזה סיבוך..)
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
החיישן-תלוי איזה מנוע יש לכם. אצלי זה מנוע G, אז החיישן זה http://www.ebay.com/itm/360752207651?_trksid=p2059210.m2749.l264 9&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
משותף לעוד הרבה רכבים,כמו שאפשר לראות.
למנועי M(שרשרת במקום רצועה טיימינג) זה חיישן שונה, משותף לאיגניס, ליאנה, ועוד דגמי סוזוקי..
היתה לי את הבעיה, היה בא לידי ביטוי בעיקר בשטח בLow הרכב היה משתנק ונכבה. דרך טובה לבדוק את זה , במידה והוא אכן כבה זה לשפוך על החיישן מעט מים, עם הרכב מניע בקלות אז הוא סיים את תפקידו..
מנסיון.
קישור לחיישני קאמשפט באיביי:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=CMP+senspr+suzuki+m13a&_osacat=0&_from=R40&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0. Xsuzuki+m13a+camshaft&_nkw=suzuki+m13a+camshaft&_sacat=0
בקשר לחיישן עצמו, ואיפה המיקום שלו, אני לא ליד האוטו ולא יכול לצלם בעצמי, אז הבאתי מהאוטו דאטה:
90691
ובקשר לאיך מורידים אותו, מהספר רכב:
90692
תודה שגיא.
לפי מה שאני מבין, צריך לפרק את הרדיאטור ואת רצועת הטיימינג??
ומישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין הקויילים האלה למשל:
http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-IGNITION-COIL-LEAD-SET-SN413-G13BB-MPFI-JB416-JIMNY-1-3-M13A-VITARA-1-6-/291218717716?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&fits=Make%3ASuzuki&hash=item43cdfcfc14&vxp=mtr
לבין אלה למשל:
http://www.ebay.com/itm/2x-New-GENUINE-Suzuki-Ignis-Jimny-RG413-RG415-SN413-JB43-Ignition-Coil-/171146560438?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item27d92143b6&vxp=mtr
ולמה ההפרש המטורף במחיר?
את החיישן הכי טוב לחפש באיביי לפי המקט.
במנועיM הוא נמצא אמנם בקדמת המנוע, אבל בשביל לפרק אותו לא צריך לפרק כלום מלבדו.(תקנו אותי אם אני טועה)
ההפרש במחירים הוא בגלל שהקויילים בקישור הראשון זה מקורי תוצרת הודו, והכל שם זול מאוד. והשני-לא ברור, כנראה יפן...
מיכאל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.