PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: ספורט מוטורי: נחשפו פרטים טכניים ראשונים על הפיז'ו 2008DKR



דרור ברלי
06-07-14, 20:03
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3364-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A4%D7%95-%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%99%D7% 9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%96-%D7%95-2008DKR

talw
06-07-14, 20:12
גמלוני משהו,לא?
מהמתהפכים...

דרור ברלי
06-07-14, 20:27
כן, נראה קצת גבוה ביחס לרוחב, או צר ביחס לגובה, איך שתרצה...

נמרוד
06-07-14, 21:30
משתמאומרים.... אני שם את הכסף על פטרהנסל :)

דרור ברלי
06-07-14, 22:01
ואני חושב שסביר מאוד שלרכב חדש שעוד אין נסיון איתו, יהיה די קשה לנצח בפעם הראשונה שהוא מתחרה. גם אם מאחורי ההגה יושב מגה-נהג כמו פטרהנסל...

נמרוד
06-07-14, 23:00
אני עדיין שם את הכסף על פטרהנסל/סיינז/דספרה. וכן, על פג'ו.

רפאל
07-07-14, 07:29
משהו ביחס של הרכב בין הגודל גלגל לרוחב ולאורך לא מסתדר לי .......
אבל ע"פ סרט קשה קצת לקבוע.
נחכה לפרטים נוספים ......

lizard
07-07-14, 08:25
אי אפשר לדעת, אולי בכוונה עיוותו את התמונה. בכל מקרה, רכב מגניב למדי.
מעניין כמה שהמתלה הקדמי נראה כל כך חלשלוש. כלומר, החלק הקדמי של השלדה נראה מאוד "ריק" בניגוד לרכבי TT ובאגים שתמונות שלהם מסתובבות פה.

אומי5
07-07-14, 08:58
גובה הגחון יקנה לו יתרון בדיונות, בעיקר בסכינים שכל כך הרבה מתיישבים עליהם.
איבוד זמן בדיונות זה אחד הדברים הנפוצים בדאקר (שתמיד ימצאו דיונות לא עבירות לאיזה סטייג' של חצי מליון ק"מ :) ). יכול להיות שהם מעדיפים לאבד זמן בשבילים ולפצות בעבירות בדיונות?

GodsFather
07-07-14, 10:27
נראה מהסרטון שיש מצב שהרכב התהפך בצילומים :)

talw
07-07-14, 10:53
יש לי הרגשה שזו בכלל פרודיה שהצרפתים שולחים לאמריקאים,תראו ,גם לנו יש ״גדול״.
אין מצב שהם ישחררו את הרכב עם מתלים מתוחים בזויות כאלה למרוץ.
זה כלכך צועק לשמיים שזה ברור מאליו.(והרמיזה בסוף הסרטון...)

נמרוד
07-07-14, 11:02
הרכב אמנם 2X4 ועם צמיגים בגודל של טרופי טראק, אבל כאן נגמר הדמיון...

בסיס גלגלים 2.8 מ' בלבד, אורך 4.1 מטר בלבד, רוחב 2.03 מטר בלבד, ומשקל 1,280 קילוגרם יבש. בלבד.
וזה עם 340 כ"ס. אחרי רסטריקטור.

מה זה אומר? שישבו צוות של מהנדסים (עם נסיון ראלי עשיר והיסטוריה של דקאר שהולכת שנים אחורה) וקראו את התקנון מחדש ותכננו משהו מקורי שינצל כל פסיק אפשרי. אני מוריד את הכובע ומחכה בכליון עיניים לתמונות שיגלו עוד כמה טפחים כי בינתיים אי אפשר לראות כמעט כלום.

ועם הכסף של רד בול וטוטאל, ועם פטרהנסל, סיינז ודספרה מאחורי ההגה...

נמרוד
07-07-14, 18:14
יש היום עוד כמה תמונות מעניינות ביותר ברשת.

מיקום הבולמים האחוריים עם זרוע מקשרת לא לגמרי ברורה:

89318

upright קדמי

89317

89316

89315

89314

נמרוד
07-07-14, 18:23
מפרט מלא

89321

Amos Boaz
07-07-14, 22:01
נראה קצת גמלוני בגלל שהכנפיים בולטות החוצה מהגלגלים-בוץ ואבנים...
והרכב גם קצת גוץ רחב ונורא גבוההעם בסיס גלגלים מקוצרר וגלגלי ענק ,אז הכנפיים עוד יותר רחבות,זה הופך ממראה של שריר למשהוא קצת עודף,אני ממש מבסוט מהכיוון אולי סוףסוף יהיה קצת אקשן בראלי הזה,אני מתגעגע לימים שהצלמים היו מתעכבים על כל מיני יצורי כילאיים בדומה למה ש"שלסר" היה מיצר, זה חלק משמעותי מהכיף מבחינתי ,לראות איך כלים מסוגים שונים מתמודדים עם התוואי המשתנה,וגם אופי הנהג זה נושא מרתק אפרופו גורדון, ששנה אחרונה קצת נעלם לי ציפיתי שישתולל קצת יותר...

יואב פולס
08-07-14, 08:54
אותם לפקידוני משרד הרישוי הישראלי!
אני מתאר לעצמי את הפאניקה מביטה מעיניו של ה"בוחן" שעוצר כזה דבר בצומת גלילות.
המספר שלך לא בגובה הנכון, תגיע לעמדה מס' 1 לאשר את גובה המספר.

השועל
20-07-14, 14:21
ממה שרואים בסרטון הרכב הזה כנראה היה בדרך להתהפכות.. ראה שנייה 46-50 בסרט.
גלגל שמאלי אחורי מתנתק מהקרקע בסיבוב וההמשך לא ידוע.. אחלה עריכה.

-->