התחברות

צפייה בגרסה מלאה : הגבהה מתלבט בין שתי אופציות



יסעור
07-07-14, 08:17
חשבתי על אירון רוק 6" או ראף קאנטרי 4" ,
מבחינת "מה אני רוצה לעשות עם הרכב" , זה לאפשר לו עבירות בינוניות +++ אבל לא בקטע של אקסטרים .
אשמח לחוו"ד המנוסים פה .

tom1105
07-07-14, 09:14
תיקח בחשבון שכל ההגבהות מעל ל4" הן long arm ...

Saar
07-07-14, 09:19
לעבירות בינונית ++ מספיק גם 2".
4" זה אוברקיל.
6" מיותר לטעמי לצרכים שהזכרת.

יסעור
07-07-14, 09:32
אני כמה חודשים ללא הגבהה , האוטו מאוד מאוד מאודדדד נמוךך ,
אני לא מבין איך ג'יפ תכננו אותו בצורה כזו . בכל אופן 2 " לא יעשו את העבודה ,
אני מסוקרן איזה הגבהות יש פה לאנשים ומה אתם עושים עם הג'יפים שלכם

Saar
07-07-14, 09:54
בוא נתחיל מאיזה רכב יש לך... :)

יסעור
07-07-14, 10:16
Wj 2004 4.7 limited

israel_gt
07-07-14, 10:40
גם אתה שם לב לקחת שתי הגבהות שהמחירים ביניהם שמיים וארץ


נשלח מה wj

יסעור
07-07-14, 11:12
אני מעריך שאני יודע את ההבדל הכספי ,
אני לא מתכוון להגביה בשלבים , רוצה לעשות זאת פעם אחת וכמו שצריך .
אשמח לשמוע חוויות משתמשים אם יש בשתי סוגי ההגבהות

israel_gt
07-07-14, 11:15
אני מכיר מישהו שיש לו את האיירון רוק זה קיט הגבהה בין הטובים בשוק (בטוח יותר טוב מRC) ודרך אגב אני נוסע על rc אני מרוצה ממנו אבל
אם יש לך יכולות האיירון רוק 6" long arm קיט מדהים לא תצטער


נשלח מה wj

Jacob80
07-07-14, 11:38
לי יש איירון רוק 4" ועוד ספייסרים של 0.75" . קיט טוב מאד, חשוב לשים בולמים איכותיים.
אבל אם אתה בענייני עבירות קשה אז הרכב עדיין לא מספיק גבוה ולכן הייתי הולך על 6" אבל קח בחשבון שתצטרך לשלם על זה בהתנהגות הרכב בכביש בעוד שבקיט של ה 4" לא מורגש הבדל בכביש. (לפחות לא הבדל מהותי).

כדי לסבר את האוזן - כמעט בכל טיול שאנחנו עושים, בקטעים של העבירות הקשה אז המגן גיר תמיד נוגע לי בסלעים כאשר אני בטיפוס של מדרגה גבוהה. מגיני הסף פחות פוגשים את הסלעים אצלי.

tom1105
07-07-14, 11:40
המגן גיר יחסית נמוך , האופציה להגביה אותו זה רק עם צמיגים (245×265 75 ×75)

Jacob80
07-07-14, 11:41
יש לי 245 75.. עדיין נמוך

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

israel_gt
07-07-14, 11:42
הוא נמוך בגלל ההנמכה שלו בעקבות ההגבהה לפצות על זוית דרייב שאפט


נשלח מה wj

Jacob80
07-07-14, 11:42
הוא מונמך 0.75 אינץ

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

israel_gt
07-07-14, 11:44
כנו אצל כולם חשבתי אולי להביא זרועות עליונות מתכווננות ויהיה אפשר לשחק עם בכיוון ולהחזיר את הגשר חזרה למעלה למישהו יש ניסיון?


נשלח מה wj

tom1105
07-07-14, 12:02
חלק מ ההגבהות מגיעות עם ספיסר לגיר (הנמכה) .

tom1105
07-07-14, 12:04
אצל הגוים הצמיגים מגיעים ל265 על 4" , זאת תוספת של 1.5 ס"מ ל245 ו 3 ס"מ ל225 לגיר / טרנספר

יסעור
07-07-14, 12:12
באותו ענין , איזה גודל של צמיג מקסימלי אפשר לשים על 4 " ? ואיזה על 6 ? (כולל לחתוך בפלסטיק ולנסר) .

Jacob80
07-07-14, 12:12
כנו אצל כולם חשבתי אולי להביא זרועות עליונות מתכווננות ויהיה אפשר לשחק עם בכיוון ולהחזיר את הגשר חזרה למעלה למישהו יש ניסיון?


נשלח מה wj

לי יש תחתונות מתכווננות וזה הכרחי ברגע שעוברים את ה 4" אבל זה לא פותר את עניין הנמכת הטרנספר. בכל מקרה צריך להנמיך ונראה לי שגם אם תביא עליונות מתכווננות עדיין זה לא ישנה דבר.

קובי

israel_gt
07-07-14, 12:12
עד 6״ לדעתי 33 אבל יחסי העברה וציריות מחוזרות מקדימה


נשלח מה wj

foxy
07-07-14, 18:37
יפה יש לך אוטו הגייפ כמו שלי
אז ככה אצלי הגייפ יושב על קיט פרימיום 6.5 של אירון רוק עם פוקסים כולל הגה וצמיגים 33 שטח מלא (ויש עוד כמה דברים קטנים ושוליים שלא ממש עושים את ההבדל חחחחחחחחחחח)
אין בעיה של יציבות מאוד קשה בנסיעה בגלל הצמיגים
אז אם אתה מעונין להפוך את הגייפ לבהמה אמיתי זו הדרך ומניסיון אין הרבה כלים שיכולים להתמודד איתו בהצלחה

eysham
07-07-14, 18:50
לעבירות בינונית ++ מספיק גם 2".
4" זה אוברקיל.
6" מיותר לטעמי לצרכים שהזכרת.

+1


לטעמי מיותר ב-WJ לעבור את ה-4" וגלגל מקביל ל-31" (245/75R16)
על אחת כמה וכמה אם זה רכב לשימוש יומיומי בכביש.

עם מה שלי היה, יכולתי להינות מכל העולמות. מלך בשטח בלי להתפשר יותר מידי בכביש.

http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=34677&d=1268167363

ואם מתעקשים, והוארילוק לא מספק, על זה להוסיף 2 נעילות אמיתיות.

israel_gt
07-07-14, 18:53
אני עם קיט הגבהה 4״ מייצבים מתנתקים נעילה אחורית קדימה יש לי ורילוק נוסע בשטח מצוין ובכביש


נשלח מה wj

foxy
07-07-14, 18:58
תלוי מה הדרישה מהגייפ לי לא הספיק 4 אינץ וחוץ מזה אם אפשר למה לא

israel_gt
07-07-14, 19:00
זה ברור שקיט של איירון רוק לונג ארם זה רמה אחרת לגמרי במיוחד שאתה משלב. זה עם סט פוקסים


נשלח מה wj

foxy
07-07-14, 19:32
ואגב
קומבינת הורילוק שווה לתחת אין תחליף לנעילות אמיתיות וגם הטרנספר לא מציאה גדולה עדיך טרנספר חמש מצבים
וגם הסרנים הם איך לומר לא אידיאל גדול אז נישארנו עם מנוע פיצוץ (בגירסת בנזין) וצריך להחליף את הכול חוץ מהגיר חחחחחחחחחחחח

- - - Updated - - -

שזה בעצם מה שעשיתי שהבאתי אותו לאורן
עלה לליפט כמו סטישן אמריקאי
ירד מהליפט בהמהההההההה

israel_gt
08-07-14, 11:03
יש מישהו פה שגם בנקום יחסים בסרנים עשה יחסים בטרנספר התקין 231 קיבל יחס יותר נמוך ובטרנספר ככה שבכביש אתה לא פוגע בכלל


נשלח מה wj

omribe
11-07-14, 16:48
אני על WJ עם צמיגים במידה 265/65/17, שזה 31" בערך. מוגבהה 2" עם ספייסרים ובילשטיין 5100.
הבולמים מספיק ארוכים גם להגבהה של 3", ככה שבעתיד אני יכול להחליף קפיצים ולקבל עוד קצת גובה.

הרכב מספיק גבוה בשביל הצרכים שלי בלי להקריב בטיחות ונוחות בכביש. הבילשטיין מעט יותר נוקשים מהבולמים המקוריים אבל נותנים לך התנהגות כביש מעולה - הרבה פחות זווית גלגול.
את משלט 21 הוא עלה בזהירות לפני ההגבהה ובקלילות עכשיו.

אני גם ממליץ להחליף את תותבי הגומי של הקפיצים על הדרך בכל הגבהה שתעשה. הם שוקעים עם הזמן.
עלות קטנה (100 דולר בארה"ב) ואתה מרויח עוד כמעט אינץ'. אצלי בבירור היה אפשר לראות שכל תותב שקע בערך בס"מ.

israel_gt
11-07-14, 16:50
איזה תותב?


נשלח מה wj

omribe
11-07-14, 18:30
כזה (http://www.crownautomotive.net/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=CA&Product_Code=52088402AB&Category_Code=). שיושב בין התושבות מתכת של הקפיץ לקפיץ עצמו.

תעשה חיפוש באתר שלהם ל-jeep wj spring isolator תקבל את כל השאר.

israel_gt
11-07-14, 18:33
איזה החלפת יש עליונים תחתונים קידמי ים אחוריים


נשלח מה wj

omribe
11-07-14, 18:56
כולם - 8 סה"כ.

israel_gt
11-07-14, 18:59
הבנתי אוקיי


נשלח מה wj

tom1105
11-07-14, 20:03
עומרי , היית צריך לחתוך פלסטיקה בשביל לדחוף את הצמיג ?
יש גנטים 17 שמתאימים לחלוקה של wj ?

israel_gt
11-07-14, 20:03
אני יושב שמשנת 2002 מגיע עם גאנט 17


נשלח מה wj

tom1105
11-07-14, 20:14
אצלי 2004 עם 16"

israel_gt
11-07-14, 20:15
אז לא יודע מה שכן ראיתי לא שיש גרנדים שמגיעים עם 17״


נשלח מה wj

יסעור
11-07-14, 20:15
אני 2004 עם 17

foxy
11-07-14, 20:41
מגיע עם 17 גם אצלי

tom1105
11-07-14, 20:44
שוב דופקים את הדיזלים. ..

israel_gt
11-07-14, 21:43
אבל מה טוב הגאנט 17״ שאתה אומר דופקים להיפך זה טוב שקיבלת 16


נשלח מה wj

foxy
11-07-14, 22:10
אבל מה טוב הגאנט 17״ שאתה אומר דופקים להיפך זה טוב שקיבלת 16


נשלח מה wj

נכון ואני חושב לרדת במידה של הגאנט ל 15

israel_gt
11-07-14, 22:11
אפשרי ? כי הבתי שיש מגבלה בגלל הברקסים


נשלח מה wj

foxy
11-07-14, 22:15
צמיגים לגאנט 17 הרבה יותר יקרים מ15 או 16
המגוון של הצמיגים לגאנט 17 הרבה יותר קטן לעומת המידות 15 או 16
בקיצור חוץ ממראה זה לא נותן כלום

- - - Updated - - -

אני בודק את הנושא
יש אפשרות זה בטוח שיש צריך למצוא את האופסט הנכון

israel_gt
11-07-14, 22:16
אה אוקיי הבנתי אם יש לך תשובה זה יהיה מצוין


נשלח מה wj

foxy
11-07-14, 22:22
יש בעיה קטנה
אצלי הסרנים הם דנה 44 שירדו מרוביקון
ואם אני לא טועה הברקסים אצלי יותר קטנים ממה שיש במקור בwj
אז אני עדין בבדיקה ואני יבדוק גם את ההבדלים בין הברקסים
אגב יש לקנות את המקסיס 8090 שזה ניחשב לצמיג ברמה מאוד גבוהה והמידה שלו מתחילה ב35 אינץ על גאנט 15
וזו הסיבה למה אני שוקל לעבור חמידה של גאנט יותר קטנה

israel_gt
11-07-14, 22:24
סרנים חזקים ל35?


נשלח מה wj

foxy
11-07-14, 22:28
הם מחוזקים אז לא אמורה להיות בעיה
כרגע נוסע על 33 לא ממש מרגיש את הצמיגים למרות שהם לא מציאה גדולה
אז לא צריכה להיות בעיה

israel_gt
11-07-14, 23:25
יחסי העברה 4.1?


נשלח מה wj

foxy
11-07-14, 23:42
4.88

israel_gt
11-07-14, 23:43
ואוו איך אתה נוסע בכביש


נשלח מה wj

foxy
12-07-14, 09:29
אמממממממממ נגדיר את זה שאני לא עובר את ה 140 חחחחחחחחחח

- - - Updated - - -

נוסע פצצה לא מהיר כמו במקור שלו אבל תענוג

shahav
14-07-14, 17:15
למייטב זכרוני ככול שקוטר הגאנט קטן יותר, כך יותר טוב בשטח...
לכן עדיף 15" ואם לא אז 16" :-)

נמרוד - מערד
14-07-14, 19:54
"15 לא נכנס לWJ המינימום זה "16
נמרוד

israel_gt
14-07-14, 20:07
הבנתי שיש אופציה עם 15״ גאנט עם אופסט


נשלח מה wj

נמרוד - מערד
14-07-14, 20:12
לא מדויק, לא אופסט, אלא פנים הגאנט צריך להיות קמור, שלא יגע בקליפר.
נמרוד

foxy
14-07-14, 20:59
יש רנגלרים שנוסעים על גאנט 15 אז גם wj יכול

גניסלב רונן
15-07-14, 13:33
לא מדויק, לא אופסט, אלא פנים הגאנט צריך להיות קמור, שלא יגע בקליפר.
נמרוד
+1
זה עניין של "מזל" ,
מנסיונם של רוב האמריקאים ,לא נכנסים ללא כרסום של הקליפר למניעת שפשוף .

omribe
15-07-14, 15:16
תום - הצמיג 265/65/17 נכנס בלי צורך לשנות או לחתוך כלום.

-->