התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נעילה קידמית wj



israel_gt
10-07-14, 14:55
האם כדי לנעול את הרכב מקדימה צריך שינויים מיוחדים כמו בסרן האחורי מדובר בגרנד עם קוודרא


נשלח מה wj

eysham
10-07-14, 17:55
כן.
בהנחה שמדובר בנשלטת אז מן הסתם קייס לא צריך, אבל ציריות באורכים שונים כן. כמו מאחור.

Sent from my GT-I9100T using Tapatalk 2

israel_gt
10-07-14, 18:01
הבנתי תודה רבה כבר עדיף אז ציריות מחוזקות


נשלח מה wj

foxy
10-07-14, 18:59
עדיף להחליף סרן

israel_gt
10-07-14, 19:03
זה יהיה טיפשי שאני אשאר עם הסרן האחורי מקורי ואני אשקיע בהחלפה של סרן קידמי


נשלח מה wj

foxy
10-07-14, 20:00
אז תחליף את שניהם

- - - Updated - - -

תתחיל באחורי ובהמשך תחליף את הקידמי

israel_gt
10-07-14, 20:14
זה העניין שאני רוצה לנעול את הקדימה כנראה אביא מחול את הנעילה וציריות נראה


נשלח מה wj

IlanG
11-07-14, 09:57
נראה לי שאתה צריך סופה/סיקס [emoji6] יעלה לך יותר זול ולא צריך להחליף חצי אוטו בשביל נעילה ( ועל הדרך למכור כליה )


Real Jeep don't die - they get rebuilt

israel_gt
16-07-14, 23:52
מה אתם אומרים על הנעילה eaton?


נשלח מה wj

boaz avrahami
17-07-14, 05:29
יצרן מאוד מאוד מכובד


JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex

eysham
17-07-14, 08:38
אצלי יש 2 EATONים ברנגלר ואני מאוד מרוצה.
לא שאני מאתגר אותה יותר מידי, אבל בניגוד ל-ARB שהיה לי ב-WJ ושכל הזמן נאבקתי בדליפות אויר וכו', כשאני צריך בהינף מפסק היא שם. תמיד.

איל

נמרוד - מערד
17-07-14, 08:47
אילן
אין מקום להשוות בין סופה וסיקס, לנסיעה בגרנד במיוחד בשטח, הרבה יותר נוח ויותר עביר.
נמרוד

IlanG
17-07-14, 09:51
אילן
אין מקום להשוות בין סופה וסיקס, לנסיעה בגרנד במיוחד בשטח, הרבה יותר נוח ויותר עביר.
נמרוד

נמרוד בו נסכים שלא להסכים ...... בסוף יתפתח פה שירשור נוסף של מה יותר טוב סופה סיקס או גראנד ( או כפי שאני קורא לזה .... שירשור ה-למי יש ז%#ן יותר גדול [emoji12]).


Real Jeep don't die - they get rebuilt

grand
17-07-14, 09:57
אילן,
תקשיב לנמרוד, יש לו במשפחה את כל הקולקציה של JEEP, אז הוא יודע על מה הוא מדבר.
ולא קשורה העובדה שהכל אצלו בגדול!

יורם-דרומי
21-07-14, 21:25
תגובה אחרת - מה הנחיצות לנעילה קדמית? כמה תשתמש בה? (אם בכלל)

israel_gt
21-07-14, 21:26
אני שם אותה כי היא חסרה לי


נשלח מה wj

shahav
21-07-14, 22:32
בכול זאת , זה בסך הכול נעילה קדמית. עדיף להשקיע בצמיגים וכננת לדעתי.

בעת עלייה, רוב משקל הרכב על הסרן האחורי...
מה יש לך מאחור?

רבין.

israel_gt
21-07-14, 22:34
יש לי צמיגים כבר ונעילה אחורית ואני מובגבהה 4 אבל רוב הטיולים שלי זה עבירות וחסר לי הנעילה הקידמית


נשלח מה wj

shahav
21-07-14, 22:44
מחיר הנעילה יותר מכננת, לא היתה מעדיף כננת?

רבין.

israel_gt
21-07-14, 22:47
את האמת שלא כי אני מרגיש בטיול שחסר לי אתה הכוח מקדימה


נשלח מה wj

eysham
22-07-14, 08:07
זה ויכוח ישן נושן.... אבל לדעתי נעילה קדמית יותר אפקטיבית מאחורית.
אתה תרגיש הבדל משמעותי.

וגבי כננת על WJ מוגבה ונעול כפול... זה גם מאוד חשוב. כדי לחלץ אחרים... :)

israel_gt
23-07-14, 18:08
שתי אופציות מה אתם ממליצים arb או eaton


נשלח מה wj

shahav
23-07-14, 19:50
נראה לי שהarb סובל מהרבה נזילות אוויר אם לא הותקן כראויי.
מצד שני קומפרסור מסיבי יכול להיות שימושי גם לדברים אחרים.

רבין.

eysham
23-07-14, 20:20
חד וחלק EATON
קומפרסור זה אחלה שיהיה בלי קשר, אבל לא צריך בשביל זה לסבול עם נעילה שתמיד יש לה דליפה כשאתה צריך אותה...

my 2 PSI
איל

-->