omribe
11-07-14, 16:30
כשהמנוע חם, מניע כמו שצריך.
כשהמנוע קר לגמרי (אחרי לילה) - מניע בנגיעה. זה אפילו מרגיש מהר מדי, כאילו המנוע מתניע עוד לפני סיבוב שלם של הסטרטר, והסל"ד קופץ מעט גבוה יותר מבהנעה חמה.
כשהמנוע פושר (שעה עד שלוש שעות), ההנעה קשה. דורש 2-3 שניות של סיבוב הסטרטר. וגם אז מרגישים שהמנוע מתקשה להניע. אין קפיצה בסל"ד, אלא מעין גמגום עד שהמנוע תופס ומתייצב על סרק.
מהרגע שמניע, הרכב נוסע מצוין. סל"ד סרק יציב והמנוע מגיב טוב בכל סל"ד.
חיברתי סורק OBD פשוט, אין קודים של תקלות.
זרקו לי כיוון של משאבת דלק עייפה.
אז ניסיתי לפתוח ולסגור סוויץ' 3 פעמים לפני הנעה, לא עשה הבדל.
הרכב 2004 עם 138k ק"מ.
מה לבדוק?
עמרי
כשהמנוע קר לגמרי (אחרי לילה) - מניע בנגיעה. זה אפילו מרגיש מהר מדי, כאילו המנוע מתניע עוד לפני סיבוב שלם של הסטרטר, והסל"ד קופץ מעט גבוה יותר מבהנעה חמה.
כשהמנוע פושר (שעה עד שלוש שעות), ההנעה קשה. דורש 2-3 שניות של סיבוב הסטרטר. וגם אז מרגישים שהמנוע מתקשה להניע. אין קפיצה בסל"ד, אלא מעין גמגום עד שהמנוע תופס ומתייצב על סרק.
מהרגע שמניע, הרכב נוסע מצוין. סל"ד סרק יציב והמנוע מגיב טוב בכל סל"ד.
חיברתי סורק OBD פשוט, אין קודים של תקלות.
זרקו לי כיוון של משאבת דלק עייפה.
אז ניסיתי לפתוח ולסגור סוויץ' 3 פעמים לפני הנעה, לא עשה הבדל.
הרכב 2004 עם 138k ק"מ.
מה לבדוק?
עמרי