PDA

צפייה בגרסה מלאה : WJ 4.7 מניע מוזר ולא עקבי



omribe
11-07-14, 16:30
כשהמנוע חם, מניע כמו שצריך.
כשהמנוע קר לגמרי (אחרי לילה) - מניע בנגיעה. זה אפילו מרגיש מהר מדי, כאילו המנוע מתניע עוד לפני סיבוב שלם של הסטרטר, והסל"ד קופץ מעט גבוה יותר מבהנעה חמה.
כשהמנוע פושר (שעה עד שלוש שעות), ההנעה קשה. דורש 2-3 שניות של סיבוב הסטרטר. וגם אז מרגישים שהמנוע מתקשה להניע. אין קפיצה בסל"ד, אלא מעין גמגום עד שהמנוע תופס ומתייצב על סרק.

מהרגע שמניע, הרכב נוסע מצוין. סל"ד סרק יציב והמנוע מגיב טוב בכל סל"ד.
חיברתי סורק OBD פשוט, אין קודים של תקלות.

זרקו לי כיוון של משאבת דלק עייפה.
אז ניסיתי לפתוח ולסגור סוויץ' 3 פעמים לפני הנעה, לא עשה הבדל.
הרכב 2004 עם 138k ק"מ.

מה לבדוק?

עמרי

Saar
11-07-14, 22:27
תבדוק מזרקים.
קראתי פעם שבעיה של התנעה חמה יכולה לנבוע ממזרקים ״דולפים״

דווקא משאבת דלק לא הייתה במקום הראשון מבחינתי כיוון שהתנעה קרה דורשת לחץ דלק גבוה יותר.
בכל מקרה, קל לבדוק, חבר מד לחץ לצינור הדלק ובדוק אם הוא בערכים המתאימים

נמרוד - מערד
12-07-14, 01:01
כשקר מתניע בסל"ד גבוה זה מהחשב נותן כמו צ'וק.
בעיה שלא מניע מייד או מגמגם, בתוך המשאבה יש רינג גומי, שעמיד לדלק, עם הזמן הוא נשבר, ניסדק, מי שלא מכיר קונה משאבה, מי שיודע מחליף את הרינג, יש בחו"ל קייט להחלפה, עולה גרושים.
נמרוד

MMR
12-07-14, 09:39
אם הבעיה הייתה ברינג שבמשאבה, היה קשה להניע דווקא בהנעה קרה בעיקר (לא נשמר לחץ דלק בקו), ולא במנוע חם.

grand
12-07-14, 10:03
אני הייתי מתחיל מהקל
ניקוי יסודי של בית המצערת.
חיישן מצערת ומנוע צעדים.

omribe
17-07-14, 15:57
אנקה את בית המצערת בסופ"ש ואעדכן.

איך בודקים מזרקים? אפשר בבית?

מה עם פלאגים? יכול להיות שהם עייפים וזה גורם לבעיה?
אני מתכנן החלפה בקרוב בכל מקרה.

-->