PDA

צפייה בגרסה מלאה : פנהרד



israel_gt
25-07-14, 10:04
יש לי הגבהה 4״ בקיט המקורי מגיע הנמכה לפנהרד ועכשיו קניתי פנהרד של jks מתכוונן האם כדאי להשאיר את ההנמכה או לשים את המוט לבד?


נשלח מה wj

grand
25-07-14, 10:10
מוט לבד

israel_gt
25-07-14, 10:16
זה מה שעשיתי אבל ההרגשה בנסיעה השתנתה כאילו לפני היה יוצר טוב


נשלח מה wj

JustDoB
25-07-14, 10:58
עשית כיוון פרונט כמו שצריך אחרי ההתקנה ?
מהניסיון שלי זה קריטי.


Sent from my XJ

israel_gt
25-07-14, 11:06
מה הכוונה כיוון פרונט הבנתי שב גרנד אין כיוון פרונט


נשלח מה wj

israel_gt
25-07-14, 11:08
מה שמורגש זה דוגמא פס האטה מרגישים בהגה אחרי


נשלח מה wj

grand
25-07-14, 12:46
הפנהרד שלך אינו מכוון היטב, שחרר את הבורג שמתחבר לסרן, כאשר הרכב על הקרקע, כוון את האורך במדויק וסגור היטב, עם המון כח, בורג משוחרר קצת יגרום ל"רעידות המוות".
מה שיש לך לאחר עליה על פסי האטה הוא מעין רעידת מוות "עדינה", זו אחת הסיבות לבולם הגה או שניים מסיביים ב WJ.

israel_gt
25-07-14, 12:49
יש לי בולם של פוקס
בהגה אחרי העליה על פס האטה זה לא רעידה זה מן זריקה של ההגה


נשלח מה wj

grand
25-07-14, 12:56
תקרא לזה איך שתרצה, אתה מרגיש שההגה זה לך ימינה ושמאלה פעם - פעמיים,?
זה הסימפטום, במיוחד ב WJ מוגבה עם זרועות קצרות.
שים 2 פוקסים, אולדמן או כל בולם איכותי אחר והתופעה תעלם כמעט לגמרי, עם אחד יש קצת.

israel_gt
25-07-14, 12:58
מה הכוונה זרועות קצרות?
שהיה לי את ההנמכה של בפנהרד זה לא היה

נשלח מה wj

ד ו ר ו ן
25-07-14, 13:04
לבולם הגה או שניים מסיביים ב WJ.
אין שום סיבה לשים 2 בולמי הגה למערכת סטנדרטית עם צמיגים לא ענקיים.

תמצא את הבעיה ותפתור אותה, בולם שני לא פותר את הבעיה, הוא רק מסתיר אותה.



Slowly..

ד ו ר ו ן
25-07-14, 13:08
יש לי הגבהה 4״ בקיט המקורי מגיע הנמכה לפנהרד ועכשיו קניתי פנהרד של jks מתכוונן האם כדאי להשאיר את ההנמכה או לשים את המוט לבד?


נשלח מה wj
השאיפה שלך צריכה להיות שהפנהארד יהיה אופקי ככל שניתן, כדי שהסרן ינוע כמה שפחות אופקית ביחס לבודי בעבודת המתלה.
בשביל זה ההנמכה.
מוט מתכוונן אבל בזוית ביחס לסרן, יעבוד פחות טוב.



Slowly..

israel_gt
25-07-14, 13:10
אז כדאי להחזיר את הנמכה עם בפנהרד המתכוונן(דרך אגב קניתי את בפנהרד הזה כי הוא הכי מומלץ המון משתמשים בו)


נשלח מה wj

grand
25-07-14, 13:10
בוא אנסה לעשות לך סדר.
לאחר הגבהה הסרן שלך זז הצידה ולאחור,
את התזוזה הצידה פותרים ע"י הפנהרד המתכוונן שחייבים לכוונו לאור הנכון,
חוסר כיוון נכון יגרום לזריקת הפרונט הצידה (או החלק האחורי במקרה של פנהרד אחורי) בזמן עליה על מהמורות או סיבובים אגרסיבים.

את התזוזה של הסרן לאחור מתקנים ע"י החלפת זרועות הרדיוס לארוכות, ואז נמנעים מאפקט "עגלת הסופר" שהגלגלים נכנסים לויברציה בגלל זווית ישרה מדי.
שימוש בזרועות קצרות מתכוונות מתקנות קצת את הזויות אך עדיין הגאומטריה לא תהיה מושלמת, המערכת "מתוחה" יותר ומכאן חלק מתופעות ההיגוי שצצות.

שימוש בבולמי הגה הם ה"פלסטר" שמעלים את הבעיה.
לפעמים פלסטר אחד עוזר, לפעמים שניים.

דורון.

ה WJ ומערכת ההיגוי שבו שונה מ ZJ XJ YJ ובטח שמטויוטה היילקס.
המתאם הנמכה נועד לחסוך את ההשקעה ב JKS, ובטח שמיותר ב WJ אם יש JKS

israel_gt
25-07-14, 13:12
יש לא יותר פשוט להחזיק את ההנמכה של בפנהרד וזה יחזור לעבוד מצוין כמו שהיה


נשלח מה wj

grand
25-07-14, 13:18
ישראל.
לא יותר פשוט לבדוק שנית את האורך הנכון ואת חיזוקי הברגים?

israel_gt
25-07-14, 13:19
עשיתי את זה אין יוצר מחוזק ונוסו מספר מצבים של הפנהרד


נשלח מה wj

grand
25-07-14, 13:25
אז תחזיר את המוט המקורי עם ההנמכה, מיותר לחלוטין גם JKS ( שיש לו כבר את הזוית המונמכת הנכונה) וגם מתאם.

israel_gt
25-07-14, 13:27
הjks מתאים גם להגבהה של 1״ המקורי נכנס בלחץ ככה שכם ההנמכה לא מתאימה אז עדיף להשאר עם הjks הוא הרבה יותר מסיבי מהמקורי


נשלח מה wj

דרור ברלי
25-07-14, 15:12
גם אחרי שתעשה את העבודה לפי הספר, עדיין איכות ההיגוי לא תחזור למה שהיה במצב המקורי.
ככה זה. וזה המחיר שמשלמים על הגבהה.

איל מ
25-07-14, 15:38
ה WJ ומערכת ההיגוי שבו שונה מ ZJ XJ YJ ובטח שמטויוטה היילקס.
המתאם הנמכה נועד לחסוך את ההשקעה ב JKS, ובטח שמיותר ב WJ אם יש JKS
מאד יכול להיות שאתה צודק אבל איך שלא תשנה את זה, ברגע שיש מוט פנהרד מה שדורון כתב מתקיים.
ככל שהוא עובד יותר באלכסון הוא רוצה יותר לזרוק את הסרן הצידה ולכך השפעה על מערכת ההיגוי.
גם אם המוט הוא בצורת s עדיין בין שני החיבורים שלו (לשלדה ולסרן) עובר קו דמיוני ישר. ככל שהמוט קרוב יותר מצב אופקי הוא ישמור על סרן ממורכז יותר בפתיחה ובסגירה קטנים האופייניים לנסיעה בכביש.
כדי ליצור מצב אופטימאלי, תיאורטית יש לעשות הנמכה ואפילו הארכה של המוט תו"כ הזזת נקודות העיגון החוצה יותר (לכיוון קצוות הסרן/שלדה במימד הרוחבי של הרכב) כדי שיקבל מינימום זווית במהלך העבודה. בתכלס לא עושים את זה כי זאת יותר מדי עבודה יחסית לתועלת.

ד ו ר ו ן
25-07-14, 16:51
ה WJ ומערכת ההיגוי שבו שונה מ ZJ XJ YJ ובטח שמטויוטה היילקס.
המתאם הנמכה נועד לחסוך את ההשקעה ב JKS, ובטח שמיותר ב WJ אם יש JKS
פנהארד זה פנהארד זה פנהארד.
מה הקשר להיילקס? (אין..) ואין קשר לזה שהבנה מינימלית במכניקה או גיאומטריית מתלה לא קשורה לסוג רכב.

ופנהארד עושה את העבודה הכי טוב כשהוא בזוית השטוחה ביותר/במקביל למישור הסרן, לא בזוית.

israel_gt
25-07-14, 17:58
הבעיה נפתרה החזרתי את ההנמכה עם המוט jks עובד כאילו הרכב סטנדרט והכי חשוב תודה לכולם חברים על ההמלצות והעזרה שבת שלום לכולם


נשלח מה wj

-->