Saar
25-07-14, 20:35
הי,
כיוון שהחלטתי להתפנק באוטו מפלסטיק, היה טבעי בלבד שאתפנק גם במערכת סטריאו משולבת מערכת ניווט ומצלמת רוורס :)
על מנת לפנות מקום למערכת יש להעביר את יחידת השליטה של המזגן לחלק התחתון של הקונסולה - במקום הצ'נגר המקורי (או במקום התא הריק בדגמים האחרים).
ההעברה דורשת מעט עבודה וחשבתי שיהיה נחמד לפרט כאן את התהליך.
כלים דרושים:
מברג פיליפס
מפתחות מתאימים לשליפת הרדיו הקיים.
מברג שטוח דק ורחב עם חתיכת בד (או כלי יעודי לפירוק לוח שעונים).
מתחילים...
הוציאו את הרדיו הקיים ממקומו (בעזרת המפתחות המתאימים)
הוציאו את 2 הברגים בחלק העליון ואז עטפו את המברג הרחב בבד (על מנת לא לפגוע בחלקי הרכב) והכניסו אותו לחריץ שבין כיסוי הפלסטיק ללוח השעונים ודחפו את כיסוי הפלסטיק החוצה בזהירות (הקליפסים ממוקמים בערך במיקום החיצים בתמונה)
בתמונה - מיקום הברגים והקליפסים - אמנם בסיום ההתקנה, אבל אין הבדל בשלב הזה...
שימו לב לפירוק הקונקטור של אורות המצוקה. נמצא בגב המפסק (מן הסתם)
89754
כעת, פרקו את יחידת הבקרה של המזגן (ברגי פיליפס בצדדיה), ישנם 2 קונקטורים בגב היחידה וצינור "שרשורי".
89755
סיימנו שלב א.
כעת עלינו לפרק את הצ'נגר, פירוקו דורש את פירוק החלק התחתון של הקונסולה.
בעזרת המברג הרחב (שוב, עטוף בבד) יש להוציא את מתקן הכוסות:
89756
לאחר הוצאתו, תראו 2 ברגי פיליפס, הוציאו אותם:
89757
סובבו את ראש הידית של תיבת ההעברה כנגד כיוון השעון והוציאו את הראש ממקומו.
דחפו את החלק התחתון של כיסוי ידית ההילוכים כלפי מטה, יתגלו לפניכם 2 ברגים קטנים (אחד בכל צד), פרקו אותם ושמרו במקום בטוח, הרימו את ראש ידית ההילוכים והסירו אותו.
89758
89759
פרקו את 2 ברגי הפיליפס ומשכו קלות את הקונסולה
89760
פרקו את הצ'נגר (או תא הפלסטיק הריק) - הוציאו את ברגי הפיליפס בצדדיו, שלפו אותו החוצה ואפסנו :)
89761
העבירו את יחידת הבקרה של המיזוג למקומה החדש, חברו את הקונקטורים והצינור ומקמו אותה בעזרת ברגי הפיליפס.
89762
הרכיבו את הקונסולה התחתונה למקומה בסדר הפוך. שימו לב לברגים שמחזיקים את ראש ידית ההילוכים, לא לחזק יתר על המידה - ודאו שלא חיזקתם יותר מדי ע"י העברת ההילוכים (חיזוק יתר יתפוס את הקשית הלבנה וימנע העברת הילוכים)
כעת, יש מקום להתקנת דאבל דין...
על מנת להתקין את המערכת שלי היה צורך בבניית מתאמים (לא הגיעו עם הרדיו הסיני):
89763
כדאי לעשות את החורים מעט גדולים יותר על מנת לאפשר כיוונון וזויות של התקנת המכשיר
89764
אם זה מעניין מישהו, התקנתי גם מצלמת רוורס ואפשר לתאר את אופן העברת החיווט שלה ברכב.
לא פירטתי כאן את חיבורי החשמל, התקע אמור להיות סטנדרטי ולהתחבר למתאם למערכת החדשה. אם מישהו צריך את סכימת החיווט בכל זאת, אוכל לסרוק ולהעלות.
כיוון שהחלטתי להתפנק באוטו מפלסטיק, היה טבעי בלבד שאתפנק גם במערכת סטריאו משולבת מערכת ניווט ומצלמת רוורס :)
על מנת לפנות מקום למערכת יש להעביר את יחידת השליטה של המזגן לחלק התחתון של הקונסולה - במקום הצ'נגר המקורי (או במקום התא הריק בדגמים האחרים).
ההעברה דורשת מעט עבודה וחשבתי שיהיה נחמד לפרט כאן את התהליך.
כלים דרושים:
מברג פיליפס
מפתחות מתאימים לשליפת הרדיו הקיים.
מברג שטוח דק ורחב עם חתיכת בד (או כלי יעודי לפירוק לוח שעונים).
מתחילים...
הוציאו את הרדיו הקיים ממקומו (בעזרת המפתחות המתאימים)
הוציאו את 2 הברגים בחלק העליון ואז עטפו את המברג הרחב בבד (על מנת לא לפגוע בחלקי הרכב) והכניסו אותו לחריץ שבין כיסוי הפלסטיק ללוח השעונים ודחפו את כיסוי הפלסטיק החוצה בזהירות (הקליפסים ממוקמים בערך במיקום החיצים בתמונה)
בתמונה - מיקום הברגים והקליפסים - אמנם בסיום ההתקנה, אבל אין הבדל בשלב הזה...
שימו לב לפירוק הקונקטור של אורות המצוקה. נמצא בגב המפסק (מן הסתם)
89754
כעת, פרקו את יחידת הבקרה של המזגן (ברגי פיליפס בצדדיה), ישנם 2 קונקטורים בגב היחידה וצינור "שרשורי".
89755
סיימנו שלב א.
כעת עלינו לפרק את הצ'נגר, פירוקו דורש את פירוק החלק התחתון של הקונסולה.
בעזרת המברג הרחב (שוב, עטוף בבד) יש להוציא את מתקן הכוסות:
89756
לאחר הוצאתו, תראו 2 ברגי פיליפס, הוציאו אותם:
89757
סובבו את ראש הידית של תיבת ההעברה כנגד כיוון השעון והוציאו את הראש ממקומו.
דחפו את החלק התחתון של כיסוי ידית ההילוכים כלפי מטה, יתגלו לפניכם 2 ברגים קטנים (אחד בכל צד), פרקו אותם ושמרו במקום בטוח, הרימו את ראש ידית ההילוכים והסירו אותו.
89758
89759
פרקו את 2 ברגי הפיליפס ומשכו קלות את הקונסולה
89760
פרקו את הצ'נגר (או תא הפלסטיק הריק) - הוציאו את ברגי הפיליפס בצדדיו, שלפו אותו החוצה ואפסנו :)
89761
העבירו את יחידת הבקרה של המיזוג למקומה החדש, חברו את הקונקטורים והצינור ומקמו אותה בעזרת ברגי הפיליפס.
89762
הרכיבו את הקונסולה התחתונה למקומה בסדר הפוך. שימו לב לברגים שמחזיקים את ראש ידית ההילוכים, לא לחזק יתר על המידה - ודאו שלא חיזקתם יותר מדי ע"י העברת ההילוכים (חיזוק יתר יתפוס את הקשית הלבנה וימנע העברת הילוכים)
כעת, יש מקום להתקנת דאבל דין...
על מנת להתקין את המערכת שלי היה צורך בבניית מתאמים (לא הגיעו עם הרדיו הסיני):
89763
כדאי לעשות את החורים מעט גדולים יותר על מנת לאפשר כיוונון וזויות של התקנת המכשיר
89764
אם זה מעניין מישהו, התקנתי גם מצלמת רוורס ואפשר לתאר את אופן העברת החיווט שלה ברכב.
לא פירטתי כאן את חיבורי החשמל, התקע אמור להיות סטנדרטי ולהתחבר למתאם למערכת החדשה. אם מישהו צריך את סכימת החיווט בכל זאת, אוכל לסרוק ולהעלות.