צפייה בגרסה מלאה : התייעצות חשובה מאוד
יש לי פג׳רו קצר 2012 עם ק״מ מאוד נמוך
מיגון מלא מדרכות צד של רסטה קיצר אוטו מושקע שמור
פשוט אוטו חדש.
יש לי בעיה אחת, אני חושב שהוא לא כל כך מתאים לי ולמה?
יש לי ילדונת בת שנתיים ושמונה חודשים ואנחנו מתכננים עוד זאטוט בשנה וחצי הבאות.
רכשתי את הפג׳רו לפני כשלושה שבועות.
אני מאוד אוהב אותו
אבל אני שוקל מעבר לגרנד-צ׳ירוקי 2012 יש מצב גם ל-2013
מה אתם אומרים? שווה? או שלא כדאי
כן יכולת שטח זה חשוב בשבילי
אני לא מאלה שמטפסים סלעים מטורפים אבל כן אוהב לטייל בשטח
תודה:)
לפני 3 שבועות לא ידעת על הילדה? :)
וברצינות, יכולת שטח בגראנד צירוקי 2013 - תדרוש שיפורים משמעותיים.
למה לא פגרו ארוך?
בכל מקרה, 4 דלתות זה מתבקש...
מידת הצמיגים שלו בעייתית מאד, חתך נמוך ורגיש לפגיעות צד על דברים שלא מזיזים לצמיגים עם דופן גבוהה וחזקה יותר.
חבר עם אחד כזה אמר לי שקשה מאאד למצוא צמיג שטח או לפחות קצת יותר עמיד במידה המקורית, והמחשוב המקיף של הרכב וחיישני הגלגלים מתחרפנים כשמשנים את גודל הגלגל.
אם רק עכשיו קנית ואתה אומר שהוא מושקע לא הייתי מחליף.
מעבר לזה מכיר חברים עם קצר עם שני ילדים עד גילאי 12 שמטיילים ללא שום בעיה
תיק גגון לטיולי לינה, ובטיולים של יום אחד אין בעיה או שתשים עריסה.
ברור שבארוך יש יותר מקום ויותר נח על זה אין ויכוח.
חוץ מזה כמו שאמרו לך , בישביל לטייל עם צירוקי 2013 באמת, צריך להשקיע.
כסא תינוק לא הולך עם רכב קצר... וגרנד 2013 לא הולך עם שטח(בלי הרבה השקעה)...
ברור שידעתי חח אבל מאוד התלהבתי ממנו,
הסיפור הוא כזה.
במשך חודש חיפשתי לנדקרוזר 2010 עד 2011 ולא מצאתי
חבר של אבא שלי הוא בעלים של אחד ממגרשי המכוניות הכי גדולים בארץ(לא רוצה לפרסם)
הוא חיפש בשבילי את הרכב ונתקל בפג׳רו
עשיתי שיעורי בית על הרכב והבנתי שהוא מצוין גם בשטח וגם בכביש
הלכתי לראות אותו ופשוט התאהבתי בו:) הקצר הרבה יותר יפה מהארוך;)
עכשיו אחרי שלושה שבועות אני מבין שעם עוד ילד זה יהיה בעייתי
יש לציין שהפג׳רו הוא לא הרכב היחידי במשפחה לאשה יש קשקאי 2012
אני לא יודע מה לעשות, מצד אחד אני יכול לסחוב איתו עוד שנה לפחות
אבל בשנה הזו הוא יאבד מערכו ואופציות ההחלפה שלי ירדו.
חשבתי לכיוון של הגרנד צ׳ירוקי כי קראתי עליו המון חומר
ולפי כל הביקורות עליו הוא נחמד בשטח הילוך כוח וכו׳
רכב מאוד נחמד
חבל שהורידו את הסרן החי ושילדת הסולם:(
מה הבעיה רוצה גיפ שיהיה נחמד מאוד בשטח עם ארבע דלתות ומקום
אז תקהנ רנגלר ארוך גם גייפ גם גדול ובכביש אם לא תשנה מידה של צמיגים אז יהיה נחמד
אני לא חובב מנועי בנזין.
תן לי דיזל ואני מסופק ;)
אם היה רנגלר דיזל הייתי שוקל קניה כזו.
אם יש קשקאי לנסיעות משפחתיות מה הבעיה עם אוטו קצר עבורך?
כמה אתה מסיע את הילדה היום? האם אתה הולך להסיע את שני הילדים יחד על בסיס קבוע?
ילד יכול לשבת מקדימה עם כרית אוויר מנוטרלת או שהילדה תשב מאחור, זה לא כזה ביג דיל אם זה לא על בסיס יומיומי
בכל מקרה טיול עם תינוק בשטח הוא בעייתי עד גיל שנהוחצי-שנתיים אז אני לא חושב שיש לך מה לרוץ להחליף
אם יש קשקאי לנסיעות משפחתיות מה הבעיה עם אוטו קצר עבורך?
כמה אתה מסיע את הילדה היום? האם אתה הולך להסיע את שני הילדים יחד על בסיס קבוע?
ילד יכול לשבת מקדימה עם כרית אוויר מנוטרלת או שהילדה תשב מאחור, זה לא כזה ביג דיל אם זה לא על בסיס יומיומי
בכל מקרה טיול עם תינוק בשטח הוא בעייתי עד גיל שנהוחצי-שנתיים אז אני לא חושב שיש לך מה לרוץ להחליף
היי ותודה.
כרגע יש לי ילדה בת שנתיים וחצי, כמה אני מסיע אותה? פעמיים בשבוע בערך
עדיין אין עוד ילד זה בדיונים כרגע;)
אני חושב שאני אשאר עם הפג׳רו הוא פשוט נדיר שמור בטירוף
אין לו אפילו ריקושט אחד והוא וואחד בהמה:)
מקסימום אני אתקין גגון יפה למצבי קמפינג וכו,
עכשיו אני מתחיל לתכנן לו הגבהות :)
מה אתה אומר על עניין הגגון זה פתרון נחמד?
בכל מקרה טיול עם תינוק בשטח הוא בעייתי עד גיל שנהוחצי-שנתיים
רופאי ילדים מדברים על 10 חודשים-שנה.
שזו תקופת התחזקות שרירי הצוואר.
היה כאן פעם חבר באתר, רופא ילדים, שהתייחס לזה.
רופאי ילדים מדברים על 10 חודשים-שנה.
שזו תקופת התחזקות שרירי הצוואר.
היה כאן פעם חבר באתר, רופא ילדים, שהתייחס לזה.
שלי בת שנתיים ושמונה חודשים
זה בסדר?
אני החמרתי על ההמלצה של הרופא, והתחלנו לטייל בשטח אמיתי עם הילדים רק בגיל שנה.
וזה בגלל שכולנו, לא משנה מאיזו עדה, נהפכנו למפונקים.
בדואים ושאר אנשים שנוסעים על דרכים משובשות ברוב העולם מסיעים את הילדים באותם התנאים מגיל אפס..
חנן-ג'יפולוג
04-08-14, 06:10
בדואים ושאר אנשים שנוסעים על דרכים משובשות ברוב העולם מסיעים את הילדים באותם התנאים מגיל אפס..
כנ"ל אנחנו. אמנם לא בדואים, אבל עם רמת היסטריה מופחתת ביחס למערבי הממוצע.
כן היו הקלות: נסענו מעט, בעדינות, בשבילי עפר רגועים ( הבולדרים ברמה"ג מחוץ לתחום) , לחץ אוויר נמוך. הרגיש לנו פחות מטלטל מנסיעת כביש ולכן עבר את הביקורת העצמית שלנו.
אני החמרתי על ההמלצה של הרופא, והתחלנו לטייל בשטח אמיתי עם הילדים רק בגיל שנה.
וזה בגלל שכולנו, לא משנה מאיזו עדה, נהפכנו למפונקים.
בדואים ושאר אנשים שנוסעים על דרכים משובשות ברוב העולם מסיעים את הילדים באותם התנאים מגיל אפס..
בוא לא ניקח דוגמא מאוכלוסיה עם אחוזי תמותת ילדים מהגבוהים בעולם.
ובמאמר מוסגר - זה נכון גם לגבי שאר השטויות שלהם - ללבוש שחור ולשתות תה רותח כשבחוץ 50 מע"צ. מכיר את ההסברים הנפוצים לזה - חרטא שתה מים קרים, שים קרם הגנה וביגוד מודרני ומצבך יהיה הרבה יותר טוב ;)
מה שכן - מי ששורד את הילדות יוצא באמת חסין בצורה מעוררת התפעלות.
אני מכרתי את הפראדו הקצר בדיוק מהסיבה של הילדים. (שני בנות, אחת 2.4 ואחת 1.2)
זה מאוד לא נוח כאשר הילדים קטנים, עם ילדים בני 8+ כבר אין בעיה, פותחים את הדלת והם בפנים.
אבל עם קטנים שצריך להיכנס ולקשור זה פשוט סיוט, בטח אם יש שני קטנים ואתה לבד.
לדעתי, בינתיים תהנה מימנו, עד שתבין שזה לא זה וזה יבוא די מהר.
"סיוט" זה יחסי.
נכון, קצת פחות נוח לקשור ולהוציא. אבל עם כל השאר מסתדרים.
מפונקים נהייתם. בגילאים האלה ממש, אבא לקח אותי לטייל ב-CJ5 צבאי....
זה לא קצת פחות נוח, זה מאוד לא נוח.
אז שנוסעים לאילת זה סבבה, אבל שצריך להיכנס ולצאת מספר פעמים ביום עם שני קטנים, שאחת עוד לא ממש עומדת, את השניה עוד לא ניתן להוריד למדרכה, שאתה יוצא ברוורס אם שני קטנות בידיים ועוד הדלת נסגרת עלייך אם אתה לא חונה בזווית הנכונה, זה לא נעים.
לנסוע על פג'ארו 2012 זה פינוק, לקנות ארוך שיש לך ילדים קטנים זה כבר לענות על הצרכים.
אז אני לא אומר שלא ניתן להסתדר, אני הייתי כך במשך שנתיים, אבל אני לא רואה שום סיבה להיכנס לזה בגלל שהקצר יפה יותר או כל סיבה דומה.
היתי מאוד שמח לא למכור את הפראדו אבל מבחינתי זה כבר היה יותר מידי.
לאבא שלי לדוגמא יש קצר וזה מאוד מתאים לצרכים שלו.
בטיולים מאוד הפריעה לי שאני לא יכול לפתוח להם חלון ולתת להם להרגיש קצת יותר.
דבר נוסף שאותי מאוד הפחיד, זה אם חס וחלילה קורה משהו ויש צורך להוריד אותם מהר מהרכב.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.