asypeer
13-08-14, 12:23
אני יודע שהנושא נטחן, גם לי היה חלק בקשקשת שכלל הרבה אויר חם ומידע שגוי מצידי.
אחרי ההקדמה הזו:
לפני חצי שנה נדלקה לי הנורה הידועה (הצוללת הצהובה מישהו קרא לה) -תקלה P0400 או בשמה השני EGR.
פירקתי את השסתום, ניקיתי, החזרתי. היה שקט לעוד 2000 ק"מ בערך (גישה די מחורבנת, מאחורי הבית מצערת, צריך ידיים של נדיה קומנצ'י)
השבוע נדלקה שוב, אין לי כח לפרק, לנקות, להרכיב. אולי פשוט לחסום את הכניסה ע"י לוחית מתכת וזהו ?
השאלות הן -
מה ההשלכה מבחינת צריכת דלק (הרי הנורה תידלק אחרי כמה מאות ק"מ ברגע שהמחשב מבין שמשהו לא תקין) - האם מחשב הרכב משנה משהו או רק מתריע ?
האם ישנה דרך להתחכם ולבטל את הנורה? הרי נכנס לשם איזה פלאג עם 4 חוטים שמצפה לקבל ערך מסוים (מתח? התנגדות?) אי אפשר לתקוע לו שם איזה נגד ובא לציון גואל? קראתי מעט על ECU REMAP, אבל גם קראתי שהמחשב של הגרנד ויטרה לא ניתן לתכנות. מישהו יודע משהו לגבי זה?
והשאלה האחרונה - יש לי טסט בחודש הבא, האם בבדיקת זיהום אויר יש משמעות לEGR (ההיגיון אומר שכן כי הוא ממחזר גזים שאחרת נפלטים..) אבל האם זה משמעותי כמו לבוא לטסט בלי ממיר קטליטי..?
אשמח לעזרה,
אסף
אחרי ההקדמה הזו:
לפני חצי שנה נדלקה לי הנורה הידועה (הצוללת הצהובה מישהו קרא לה) -תקלה P0400 או בשמה השני EGR.
פירקתי את השסתום, ניקיתי, החזרתי. היה שקט לעוד 2000 ק"מ בערך (גישה די מחורבנת, מאחורי הבית מצערת, צריך ידיים של נדיה קומנצ'י)
השבוע נדלקה שוב, אין לי כח לפרק, לנקות, להרכיב. אולי פשוט לחסום את הכניסה ע"י לוחית מתכת וזהו ?
השאלות הן -
מה ההשלכה מבחינת צריכת דלק (הרי הנורה תידלק אחרי כמה מאות ק"מ ברגע שהמחשב מבין שמשהו לא תקין) - האם מחשב הרכב משנה משהו או רק מתריע ?
האם ישנה דרך להתחכם ולבטל את הנורה? הרי נכנס לשם איזה פלאג עם 4 חוטים שמצפה לקבל ערך מסוים (מתח? התנגדות?) אי אפשר לתקוע לו שם איזה נגד ובא לציון גואל? קראתי מעט על ECU REMAP, אבל גם קראתי שהמחשב של הגרנד ויטרה לא ניתן לתכנות. מישהו יודע משהו לגבי זה?
והשאלה האחרונה - יש לי טסט בחודש הבא, האם בבדיקת זיהום אויר יש משמעות לEGR (ההיגיון אומר שכן כי הוא ממחזר גזים שאחרת נפלטים..) אבל האם זה משמעותי כמו לבוא לטסט בלי ממיר קטליטי..?
אשמח לעזרה,
אסף