התחברות

צפייה בגרסה מלאה : איך מתקנים מיכל דלק?



Saar
13-08-14, 20:07
הי,

סוף סוף סידרתי את ראש המנוע בספיידר ועכשיו גיליתי שמיכל הדלק נוזל.
איך מתקנים דבר כזה? (בהתחשב בעובדה שהאוטו מודל 88...)
תודה,
סער

opl
13-08-14, 21:10
בדרך כלל אצל מתקני אגזוזים. לא כולם מוכנים...

אני גם תיקנתי מיכל נוזל ברכב שנת 88 העלות הייתה 400 שקל לפני 9 שנים. החזיק מעולה למשך עוד 6 שנים ואז הרכב נגרט.

אם זה סדק - קודחים חורים בצוות הסדק למנוע התפשטות, מרתחים פלאח על כל האיזור. בדרך כלל שוטפים את המיכל וממלאים מים בפנים טרם העבודה.

asypeer
13-08-14, 21:44
ישנם פולימרים שניתן ליישם, יוצרים מעין ציפוי פנימי שעמיד לדלק. אבל חייבים ליישם על מיכל נקי לגמרי מבפנים. אם תיקון בריתוך עלה 400₪ ומחזיק לא הייתי הולך רק על החומר שאינו זול.

יונימוג אדום
14-08-14, 05:57
תבדוק עלות מיכל חדש בחו"ל , לי עלה מיכל דלק חדש לדה שבו 80 יורו .
הגיע ארצה בחבילה עם עוד הרבה פריטים כך ששילמתי עליו גם מע"מ ומס קניה , יצא כולל הכל 100 יורו .

אילן

אמיר מ
14-08-14, 07:11
מתקני רדיאטורים, בדר כלל מתקנים גם מיכלי דלק. לפני הרבה שנים, תקנתי ב ש.ש רדיאטורים ליד בלומפילד בתל אביב.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Saar
15-08-14, 15:14
תודה.
מיכל חדש עולה בחול $300 לפני משלוח ומיסים.
בשבוע הבא אפרק את המיכל ואראה מה מצבו, אני מקווה שהוא בר תיקון...

Saar
17-08-14, 19:53
הי,

עדכון:
המיכל פורק, מסתבר שהיה שם תיקון ישן שהתחיל לנזול (האוטו ברשותי למעלה מ 5 שנים, התיקון בוצע אצל אחד הבעלים הקודמים)

http://www.pajero.guru/wp-content/uploads/2014/08/gas-tank-leaking.jpg

מישהו המליץ לי על חומר שנקרא Rapid Fix (http://www.rapid-fix.com/) לתיקון.
מישהו מכיר את זה?
אני לא מעוניין להגיע לריתוך של זה, אני מעדיף דבקים למינהם. האם יש המלצות ספציפיות? עדיך למקום שמוכר בארץ, אני קצת בלחץ של זמן...
תודה,
סער

asypeer
17-08-14, 19:54
תבדוק את kreem במידה ולא מצאת את החומר. ניתן להשיגו בארץ (יותר זול להזמין מאנגליה, משלוח מהיר)


Sent from my iPhone using Tapatalk

opl
17-08-14, 19:58
בזמנו פלסטלינה החזיקה לי כשנתיים...

asypeer
17-08-14, 20:04
בזמנו פלסטלינה החזיקה לי כשנתיים...

גם חתיכת נייר טואלט תחזיק ;) השאלה אם אפשר לבנות על זה.
ברצינות עכשיו, אני לא יודע אם אפוקסילינה לסוגיו עמיד לאורך זמן לדלק שהוא חומר די ממס. יש פה גם עניין של התרחבות תרמית ועמידה בזעזועים. לא חושב שזה רעיון טוב כתיקון קבוע. אם כבר מפרקים - ניקוי יסודי, ייבוש, פולימר ייעודי לאטימה וצבע מבחוץ שלא יחליד מבחוץ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Saar
17-08-14, 20:09
אני בדיוק מחפש את הפולימר היעודיי...
יש שם לפולימר הזה? לינק? ספק בארץ?
אני צריך להעביר את הרכב טסט תוך חודש (הרשיונות מוקפאים כרגע ואני צריך להחזיר אותו לכביש לפני שתעבור שנה)
תודה

asypeer
17-08-14, 20:19
אם צריך רק לעבור טסט אז אפוקסי יחזיק ;)
אני לאופנוע שלי הזמנתי מיכל של זה:
http://www.ebay.com.au/itm/251595750196
לרכב בטח תצטרך כמות כפולה. מיכל קטן הגיע בדואר בלי בעיות ודי מהר.
חשוב להכין את השטח היטב (הם מוכרים גם חומרים לזה אבל אני השתמשתי בחומצה לניקוי דודים..)
חשוב לציין שטרם בדקתי את שלי כי האופנוע רחוק ממצב נסיעה..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Saar
17-08-14, 20:26
ראיתי את החומר הזה באיביי
יעלה לי משהו כמו 400 ש"ח, אני מניח שאמצא משהו במחיר דומה בארץ.
אני מנסה לצמצם את ההוצאה, אבל המטרה היא לא רק לעבור טסט, אני רוצה תיקון שיחזיק ויהיה נכון.

asypeer
17-08-14, 20:29
ראיתי את החומר הזה באיביי
יעלה לי משהו כמו 400 ש"ח, אני מניח שאמצא משהו במחיר דומה בארץ.
אני מנסה לצמצם את ההוצאה, אבל המטרה היא לא רק לעבור טסט, אני רוצה תיקון שיחזיק ויהיה נכון.

אני בזמנו ראיתי את המיכל הקטן ב400₪ באיזה אתר
שמוכר ציוד לאופנועים. אבל יכול להיות שלא חיפשתי מספיק טוב.
אגב, לדעתי החומר הזה הוא פשוט צבע שמאוד עמיד לדלק ולא יותר. מסריח ברמות קשות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Saar
17-08-14, 20:49
אני לא חושב שמישהו טוען שמדובר ביותר מצבע עמיד לדלק...
השאלה איזה עוד צבעים עמידים לדלק קיימים :)
אתקשר מחר ל 3M, אולי יש להם משהו בארץ.

asypeer
17-08-14, 20:52
אני לא חושב שמישהו טוען שמדובר ביותר מצבע עמיד לדלק...
השאלה איזה עוד צבעים עמידים לדלק קיימים :)
אתקשר מחר ל 3M, אולי יש להם משהו בארץ.

הכוונה שלי היא שצבע שאיתו צובעים יאכטות שעומדות שנתיים במי מלח לדעתי עמיד יותר וזול הרבה יותר. אבל אף אחד מאיתנו לא ייקח את הסיכון הזה ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

יונתןמצפה
17-08-14, 21:55
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/82450-%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A8-%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99-%D7%95%D7%90%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C-%D7%93%D7%9C%D7%A7

אחרי שמספר פעמים שבהם התיקון של הפרופוקסי נזל, פרקתי את המיכל ושלחתי לתיקון.
לדעתי עשו שם הלחמה של כסף, בסה"כ נראה טוב.
החשש שלי הוא מקורוזיה שתתפתח סביב התיקון מבפנים. נראה שהריתוך ממש "חיסל" את הציפוי הפנימי המקורי של המיכל וממה ששמעתי זו נקודת הטורפה של תיקונים האלו. המקרה שלך מאמת את זה.
כשפירקתי את המיכל הוא נראה מבפנים ברמת חדש. (לא כמו, אלא ממש חדש!)- הרכב שנת 96.... (ראו תמונה)

אם אתה מתכנס על איזשהו חומר ספציפי תעדכן, ייתכן ואשמח להצטרף להזמנה.

tomer s
17-08-14, 21:59
אודי פורת
בית מלאכה לריתוכים מיוחדים
נמצא בא.ת נס ציונה.

Saar
17-08-14, 22:28
כרגע זה (http://www.amazon.com/POR-15-FUEL-TANK-SEALER-QUART/dp/B001NG8I8G/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1408298461&sr=8-6&keywords=por15+gas+tank#productDetails)ה מועמד לציפוי פנימי
חיצוני לסדק עצמו אני עדיין לא יודע.
מישהו יודע לומר האם דבק מהיר (ציאנואקרילט למינהם) בצירוף סודה לשתיה יסתום את הדק ויהיה עמיד לדלק?

-->