התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מילה טובה על שירות והוגנות



גיתאי נוה
17-08-14, 10:42
כמו שאנחנו יודעים לבקר ספקי שירות גרועים, ומאלה לא חסר במדינת היהודים, כך צריך - באותה מידה לפחות אם לא יותר - לתת מילת תודה וטובה למי שמתאמצים עבורנו, כלקוחות.

ב-ל.כ. אני קונה לא מהיום, ותמיד מסתובב בין השורות והמוצרים כמו ילד קטן בארגז חול למגודלים.
הכננת שקניתי שם - T-MAX 8500 צנועה - לפני 7 שנים, לא הכזיבה מעולם.
והיא עבדה. עבדה קשה מאד.
אבל מה שהיא נדרשה לעשות בטיול האחרון בשומרון (http://כמו שאנחנו יודעים לבקר ספקי שירות גרועים, ומאלה לא חסר במדינת היהודים, כך צריך - באותה מידה לפחות אם לא יותר - לתת מילת תודה וטובה למי שמתאמצים עבורנו, כלקוחות.ב-ל.כ. אני קונה לא מהיום, ותמיד מסתובב בין השורות והמוצרים כמו ילד קטן בארגז חול למגודלים. הכננת שקניתי שם - T-MAX 8500 צנועה - לפני 7 שנים, לא הכזיבה מעולם. והיא עבדה. עבדה קשה מאד. אבל מה שהיא נדרשה לעשות בטיול האחרון בשומרון, לבדה, בלי כננות נוספות ובלי עזרה של כלים מחולצים, באמת כבר היה בגדר התעללות. המכונה עבדה נון סטופ, הרימה כלים כבדים בשיפועים מכובדים והתחממה לא פעם - והמשיכה והמשיכה. בגלל רשלנות והזנחה שלי, ידית הקלאצ' נשברה ושברים טחנו את הגיר של הכננת - ועדיין היא עבדה, ולא קיטרה. בסוף היום ההוא, מיד אחרי החילוץ האחרון בלילה בשארית שיניה האחרונים, היא נדמה לראשונה מאז עלתה אחר כבוד על הפגוש הקדמי.האנשים היקרים בל.כ. שקיבלו אותה לשיפוץ - שרון ושלומי בסדנה, וצפריר כמובן, פירקו אותה לגורמים והשקיעו את הנשמה כדי להחליף כל מה שהיה צריך וגם מה שהיה סתם בלוי - מנוע, גיר, יחסים, סולנואידים ועוד, צבעו לתפארת ושיפצרו תושבת מוצלחת יותר לקופסת פיקוד. החיוב הכספי היה יותר מאשר סתם הוגן, הרבה יותר מזה (לחיוב). התחושה שלי כלקוח היתה שלא מנצלים את המצב העגום כדי לעשות עליי סיבוב, אלא משקיעים את המיטב כדי להחזיר את הכננת לפגוש במקסימום חידוש על מינימום עלויות.בסיום השיפוץ נעשתה משיכת מבחן - מלגזה 4 טון עם בחורצ'יק חזק על הברקסים, רתומה למשאית 6 טון גם היא נעוצת ברקסים, והמכונה משכה היטב.היום אני בא לשם לא רק בשביל המדפים, אלא גם בשביל האנשים. סתם, בלי סיבה מיוחדת. לכאורה. אני ממליץ בחום על הכננות של T-MAX (במחשבה לאחור הייתי משקיע ב-12,500 אבל זה כבר אינדבידואלי ותלוי בייעוד. בכל אופן גם ה-8500 עושה עבודה יוצאת מן הכלל), גם בגלל המוצר - וגם בגלל האבא של המוצר.גיתאי), לבדה, בלי כננות נוספות ובלי עזרה של כלים מחולצים, באמת כבר היה בגדר התעללות. המכונה עבדה נון סטופ, הרימה כלים כבדים בשיפועים מכובדים והתחממה לא פעם - והמשיכה והמשיכה בלי רחמים ועם הרבה אמונה.
בגלל רשלנות והזנחה שלי, ידית הקלאצ' נשברה במהלך היום הקשה ההוא ושברים טחנו את הגיר של הכננת - ועדיין היא עבדה ומשכה והרימה, ולא קיטרה.
בסוף היום ההוא, מיד אחרי החילוץ האחרון בלילה בשארית שיניה האחרונים, היא נדמה לראשונה מאז יצאה מהניילון.

האנשים היקרים בל.כ. שקיבלו אותה לשיפוץ - שרון ושלומי בסדנה, וצפריר כמובן, פירקו אותה לגורמים והשקיעו את הנשמה כדי להחליף כל מה שהיה צריך וגם מה שהיה סתם בלוי - מנוע, גיר, יחסים, סולנואידים ועוד, צבעו לתפארת ושיפצרו תושבת מוצלחת יותר לקופסת הפיקוד.
החיוב הכספי היה יותר מאשר סתם הוגן, הרבה יותר מזה (לטובה). התחושה שלי כלקוח היתה שלא רק שלא מנצלים את המצב העגום כדי לעשות עליי סיבוב, אלא משקיעים את המיטב כדי להחזיר את הכננת לפגוש שלה במקסימום חידוש על מינימום עלויות.
קיבלתי כננת חדשה, בפועל, בהשקעה קטנה שנתנה לי תחושה שיש למוצר הזה אבא טוב.

בסיום השיפוץ נעשתה משיכת מבחן - מלגזה 4 טון עם בחורצ'יק חזק על הברקסים, רתומה למשאית 6 טון גם היא נעוצת ברקסים, והמכונה משכה היטב.

היום אני בא לשם לא רק בשביל המדפים, אלא גם בשביל האנשים. סתם, בלי סיבה מיוחדת. כאילו.
אני ממליץ בחום על הכננות של T-MAX (במחשבה לאחור הייתי משקיע ב-12,500 אבל זה כבר אינדבידואלי ותלוי בייעוד. בכל אופן גם ה-8500 עושה עבודה יוצאת מן הכלל ועדיף עם מכפיל), גם בגלל המוצר - וגם בגלל האבא של המוצר.

גיתאי

דרור ברלי
17-08-14, 11:25
+1.
וכל מילה נוספת מיותרת.
בל.כ. יש חוויית קניה ותרבות שירות מהסוג שלא קל למצוא בישראל.

כל הכבוד.

מאיר רוטברג
17-08-14, 13:22
העניין שהם ממש לא עושים מהשרות הזה "ביג דיל" אצלם זה הסטנדרט.

הלוואי שאחרים היו לומדים מהם .

-->