שגיא S
23-08-14, 16:00
שלום לכולם.
התייעצות אחרי הגבהה של 4" בסוזוקי ג'ימני, קיט פורארט שמיועד לרכב, עלו כמה שאלות ובעיות בזמן התקנת הקיט:
1. מוט ההיגוי, בקיט מגיע תפוח אשר הופך את ההיגוי ממתחת לנאבה - ללמעלה. העניין הוא שכמה אנשים שהתקינו את הקיט הזהירו אותי שהתפוח שמקבלים מאיכות נמוכה ולכן לא מתקינים אותו ומשאירים את המצב כמו במקור. להלן התמונה:
90424904259042690427
התפוח שאני מחזיק ביד זה התפוח החדש.
מה לעשות? האם להשאיר את התפוח ה"איכותי" יותר המקורי מתחת לנאבה, למרות גם שהוא עובד בזוית יחסית קיצונית, לא ככה?
או להסתכן ולהתקין את התפוח שנחשב באיכות נמוכה יותר ממעל הנאבה? יש מקום שאני יכול לבוא אליו עם התפוח החדש, והאם מביאים לי תפוח זהה רק באיכות גבוהה יותר?
אי אפשר להתקין את התפוח המקורי ממעל בגלל המבנה הקוני של ההברגה.
2. כמו שאפשר לראות בתמונות הנ"ל, המוט המייצב לא יושב הכי טוב:
904259042890429
ובהצלבות הוא נוגע במוט היגוי (עוד חסרון לעובדה שהוא נשאר למטה).
האם הפתרון הוא להנמיך את כל המוט מייצב ועל ידי כך לשפר את הזוית שלו?
להאריך את כל המוט המייצב? להאריך את המוטות המקשרים?
כל זה כמובן יקרה במקביל לתכנון של מוט מתנתק, אבל אני מעוניין שהמוט המחובר יהיה גם אפקטיבי בכביש מה שלא נראה לי קורה עכשיו.
3. הבאתי זרוע פיטמן מונמכת מרכב אחר, שאמורה להתאים לג'ימני מבחינת חיבורים, הבעיה היא שמבחינת האורך, היא לוקחת את המוט היגוי קצת יותר אחורה... לפחות ככה זה נראה בתמונות ואני לא בטוח שזה באמת ככה במציאות, אבל לצערי אני במילואים בדרום והרכב במרכז אז אני לא יכול לבדוק, אבל אני יכול להתכונן למקרה שלא..
האם זה ממש בעייתי?
90430
מודה מראש לכולם על ההתייחסות והתשובות, יודע שלא כולם מתעסקים בזה ברכבים האלו ומעדיפים להתעלם..
אני מחפש לפתור את הבעיות הללו גם בשביל הדורות הבאים.
התייעצות אחרי הגבהה של 4" בסוזוקי ג'ימני, קיט פורארט שמיועד לרכב, עלו כמה שאלות ובעיות בזמן התקנת הקיט:
1. מוט ההיגוי, בקיט מגיע תפוח אשר הופך את ההיגוי ממתחת לנאבה - ללמעלה. העניין הוא שכמה אנשים שהתקינו את הקיט הזהירו אותי שהתפוח שמקבלים מאיכות נמוכה ולכן לא מתקינים אותו ומשאירים את המצב כמו במקור. להלן התמונה:
90424904259042690427
התפוח שאני מחזיק ביד זה התפוח החדש.
מה לעשות? האם להשאיר את התפוח ה"איכותי" יותר המקורי מתחת לנאבה, למרות גם שהוא עובד בזוית יחסית קיצונית, לא ככה?
או להסתכן ולהתקין את התפוח שנחשב באיכות נמוכה יותר ממעל הנאבה? יש מקום שאני יכול לבוא אליו עם התפוח החדש, והאם מביאים לי תפוח זהה רק באיכות גבוהה יותר?
אי אפשר להתקין את התפוח המקורי ממעל בגלל המבנה הקוני של ההברגה.
2. כמו שאפשר לראות בתמונות הנ"ל, המוט המייצב לא יושב הכי טוב:
904259042890429
ובהצלבות הוא נוגע במוט היגוי (עוד חסרון לעובדה שהוא נשאר למטה).
האם הפתרון הוא להנמיך את כל המוט מייצב ועל ידי כך לשפר את הזוית שלו?
להאריך את כל המוט המייצב? להאריך את המוטות המקשרים?
כל זה כמובן יקרה במקביל לתכנון של מוט מתנתק, אבל אני מעוניין שהמוט המחובר יהיה גם אפקטיבי בכביש מה שלא נראה לי קורה עכשיו.
3. הבאתי זרוע פיטמן מונמכת מרכב אחר, שאמורה להתאים לג'ימני מבחינת חיבורים, הבעיה היא שמבחינת האורך, היא לוקחת את המוט היגוי קצת יותר אחורה... לפחות ככה זה נראה בתמונות ואני לא בטוח שזה באמת ככה במציאות, אבל לצערי אני במילואים בדרום והרכב במרכז אז אני לא יכול לבדוק, אבל אני יכול להתכונן למקרה שלא..
האם זה ממש בעייתי?
90430
מודה מראש לכולם על ההתייחסות והתשובות, יודע שלא כולם מתעסקים בזה ברכבים האלו ומעדיפים להתעלם..
אני מחפש לפתור את הבעיות הללו גם בשביל הדורות הבאים.