התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: השקה ישראלית/מבחן דרכים: סובארו XV 1.6



דרור ברלי
25-08-14, 09:03
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3386-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7% AA-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-XV-1-6

איל מ
25-08-14, 19:27
במהלך כל הכתבה אתם משווים את הרכב ל"ג'יפונים" ומהללים את היכולות לעומתם.
אשמח לדעת לאיזה ג'יפונים הכוונה שכן המילה הזו מכסה תחום די רחב.
האם הכוונה לcx5, אאוטלנדר וכאלו או לטריוס, ויטרה וצפונה....

דרור ברלי
25-08-14, 19:43
"ג'יפונים" זו קטגוריה שלמה היום.
כלים רכים עם הנעה כפולה אך ללא הילוך כוח.


הרשימה ארוכה:
מאזדה CX5
יונדאי iX35
קיה ספורטאז'
טויוטה ראב4
מיצובישי אאוטלנדר
הונדה CRV
סובארו XV
סובארו פורסטר
פורד קוגה
פולקסווגן טיגואן
סאנגיונג קוראנדו
ועוד ועוד

כולם מיועדים בעיקר לכביש ורובם נוסעים בסדר גם בשבילים. אבל ברגע שהעניינים מתחילים להסתבך קצת, הכלים של סובארו פשוט עובדים קצת יותר טוב מכל היתר - לדעתי כמובן. זו גם לא חוכמה להלל יכולות של כל דבר בהשוואה לג'יפונים הללו, כי רובם לא באמת יכולים לעשות שטח של ממש.

לגבי טריוס - כבר לא מיובא ובכל מקרה הוא קטנטן.
גראנד ויטארה זה ג'יפון לכל דבר, אבל הילוך הכוח שלו זה פיצ'ר שמקפיץ אותו מדרגה אחת גבוה יותר.
"הילוך הכוח" בדגמי סובארו הידניים הוא מאוד סמלי ולא מספיק קצר כדי להיקרא "הילוך כוח". מיועד יותר לעזור להתחיל נסיעה עם נגרר למשל, מאשר לזחילה על סלעים.

Tomer Gal
25-08-14, 21:55
לקוראנדו אין הילוך כוח?

דרור ברלי
25-08-14, 21:57
לקוראנדו החדש אין הילוך כוח.

מבחן לסנגיונג קוראנדו 2012 (http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2332-%D7%A1%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%95%D7%A0%D7% 92-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%93%D7% 95-2012-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F)

דור אריאל
26-08-14, 08:58
מה שבטוח שליבואן יש מערכת יחסי צבור מעולה..
אין עיתון או אתר שמתעסק ברכב שלא עשה על ה XV 1.6 כתבה ..

דרור ברלי
26-08-14, 09:25
זה פשוט מאוד - הדגם הזה חשוב כי המחיר שלו שובר את השוק. זה כל הסיפור. זה שהוא גם אוטו טוב, זה רק בונוס.

נמרוד
26-08-14, 10:13
זה רק בגלל שכתבי הרכב למיניהם הם לא חתך מייצג של הנהגים. רובם באמת אוהבים מכוניות, וסובארו הוא יצרן שעדיין מייצר מכוניות שאפשר לאהוב.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

אבנר ברוך
26-08-14, 10:51
לא רק בארץ - אני עוקב מקרוב אחר ההשקה בחו"ל, יחסי הציבור של ה XV עובדים חזק...

דרור ברלי
26-08-14, 11:00
מה שיפה בסובארו זה שגם לפני 30 שנה, כשהמכוניות שלהם היו חרא מזוקק, עדיין היה להן אופי והיה קל לאהוב אותן.

talw
26-08-14, 11:46
החיבור לחרא הזה דאז היה הודות לפוג׳י -יצרנית יפנית של המנוע ״האגדי״ הזה שסביבו בנו פחנוע...
אם אני לא טועה זו היתה חברה שקשורה לענף המטוסים שלאחר מלחמה,ואם אני חושב על זה עוד קצת זה בדיוק דומה להצלחה של פיאג׳ו עם הוספה האגדית.

tzagi
28-08-14, 06:01
מבחינה כלכלית טהורה אני לא רואה סיבה שרכב עם 1.6 עולה פחות (ליצר) מ1.8 או 2.0
נראה לי שזה כלי שיווק להביא את הלקוחות לסוכנות, שם כבר ימכרו להם את ה2.0.
זה שיטת שיווק נפוצה: UP SELLING.

דור אריאל
28-08-14, 07:51
מה הבעיה עם ה 1.6 ?
אתה יודע כמה מאות אלפי מכוניות עם מנוע 1.6 ונוסעות בכבישים ונלהגים שלהם אין בעיה עם זה ?
לא לכולם התאוצה משנה,

גם ככה זה לא רכב שטח אמיתי שצריך כוח



מבחינה כלכלית טהורה אני לא רואה סיבה שרכב עם 1.6 עולה פחות (ליצר) מ1.8 או 2.0
נראה לי שזה כלי שיווק להביא את הלקוחות לסוכנות, שם כבר ימכרו להם את ה2.0.
זה שיטת שיווק נפוצה: UP SELLING.

tzagi
30-08-14, 08:09
דבר ראשון, קרא שנית, לא אמרתי שיש בעיה
אבל אם כבר העלתה את הנושא, אז כן, רכב ששוקל טון וחצי וממונע ע'י 120 כ'ס +- זה בעיה
יתכן שיש מליוני רכבים ברכחי העולם שממונעים ע'י מנועים מיניאטוריים, אבל הם גם לא שוקלים חצי מהדבר הזה.

דור אריאל
30-08-14, 21:15
כל רכב משפחתי שוקל 1300-1400 ק"ג עם פחות סוסים,
סקודה יטי למשל שוקלת 1450 ק"מ עם 120 כ"ס
מי שלא חייב להיות זה שיוצא ראשון ברמזור זה לא צריך להדאיג אותו


דבר ראשון, קרא שנית, לא אמרתי שיש בעיה
אבל אם כבר העלתה את הנושא, אז כן, רכב ששוקל טון וחצי וממונע ע'י 120 כ'ס +- זה בעיה
יתכן שיש מליוני רכבים ברכחי העולם שממונעים ע'י מנועים מיניאטוריים, אבל הם גם לא שוקלים חצי מהדבר הזה.

-->