PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: פרויקט: התקנת יחסי העברה TeraLow בטרנספר Dana 300



מוני אורבך
27-08-14, 08:08
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3387-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%99-%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%94-TeraLow-%D7%91%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7% A8-Dana-300

נימי
27-08-14, 09:08
יופי של דרך לפתוח את הבוקר בקריאה של כתבה כזאת!

גם אהבתי את הסירטון של התוצאה הסופית, אם מריצים את שני הסירטונים יחד ההבדל נראה אפילו יותר משמעותי

כל הכבוד

אבנר ברוך
27-08-14, 09:43
אהבתי.

ishc
27-08-14, 09:53
LIKE!!! תתחדש

BlackStar
27-08-14, 18:56
NICE

סולי
28-08-14, 15:03
שיזרמו עוד כתבות מהסוג הזה....
כמו שאמרו לפני , תענוג לפתוח ככה את הבוקר...

ליאור מ
29-08-14, 14:52
תענוג.

tallevi
30-08-14, 22:31
יפה יפה, אני מתאר לעצמי שלמרות הכאב ראש הלא קטן, התוצאות נתנו את הפיצוי ובגדול.
יחד עם זאת מי שנכנס לאתגרים עצמאיים שכאלו, בד"כ גם נהנה מהתהליך עצמו.

אני רק לא מצליח להבין איך יכול להיות שהחיתוך של הקייס להכנסת הקיט החדש לא מוזכר כלל במדריך ההרכבה של יצרן הקיט. זה לא פרט קטן, מישהו יכול לחשוב שהוא קיבל את הקיט הלא נכון.


טל.

מוני אורבך
31-08-14, 06:12
החיתוך מוזכר בהוראות ההרכבה.
גם אלו שאפשר להוריד מהאינטרנט, וגם אלו שקיבלתי עם הקיט.
סך הכל הכמות שצריך להוריד מזערית.
אני הגדלתי ראש, ניתן לשפשף באלכסון בזווית מתאימה ולא לפגוע כלל בגודל משטח האטימה.
לא שזה משנה, גם כך הוא מאוד גדול.
בנוגע לכאב הראש...
אני (שוב) הגדלתי ראש ושיפצתי את התיבה למצב אפס.
כמו כן בגלל שרציתי twin stick נאלצתי לשחק עם מוטות ההעברה.
אם רק רוצים להתקין את הקיט, ללא שיפוץ מלא או שידרוגים העסק מאוד פשוט.
ניתן לסיים הכל במספר שעות בודדות.
עם הניסיון שיש לי היום אני מוכן להתערב שאני יכול להרכיב את הקיט בשעתים.
בהנתן תיבה תקינה כמובן

yehuda75
03-09-14, 15:07
ביג לייק!
מדהים!

נמרוד
05-05-19, 17:56
מוני, האם שקלת בזמנו את הקיט השני שקיים בשוק, LoMax של JBConversions?

https://www.jbconversions.com/products/dana300/


(מה שמוני התקין זה זה: https://teraflex.com/shop_items/low300-gear-set-kit-manual)

yoni_0000
05-05-19, 19:39
אני שקלתי. האמריקאים בפירוש מעדיפים אותו. מצד שני הטרהפלקס נפל לי במחיר שלא יכולתי לסרב לו. לג'יפים שלנו שלא נוסעים עם צמיגי 40" ומנועי V8, כנראה שהטרהפלקס יהיה בסדר גמור.

מוני אורבך
06-05-19, 10:46
לא שקלתי לקנות את הקיט הזה.
בכלל הפרויקט הזה נפל לי ממש במקרה..
יום אחד ראיתי את הקיט ב ebay ממש כך
אני לא חיפשתי בכלל את הקיט הזה אלא קיט לדבלר.
עד אז זה אף פעם לא הופיע ב EBAY
המחיר היה טוב (לא זוכר כמה) ואת הקיט כבר הכרתי.
היה רק אחד או שנים מיועדים למכירה, אז לא הססתי וקניתי.
ואכן, תוך חודש נמכר גם השני, ויותר לא חזר.

הקיט של טרה פלקס הוא מאוד איכותי ואני לא רואה שום בעיה לקנות אותו.
האם של jb יותר טוב? אולי, אבל אני לא יודע במה..
שינים יותר גדולות? עשוי מחתיכה אחת ? שוב אולי.
לא יודע אם גלגל השנים אכן עשוי משני חתיכות או לא אבל אני לא חושב שזה משנה.
העברת הכוח לא עוברת מצד לצד של גלג השינים האמצעי אלא רק דרך הגלגל עצמו מכל צד.
כך שזה באמת לא כל כך משנה איך הוא מיוצר.
אשר לשינים היותר גדולות, זה יתרון וחסרון (ואתה בתור מהנדס מכונות מבין בזה יותר טוב ממני)

-->