צפייה בגרסה מלאה : ויברציות ברוורס...
שלום.
אתמול קיבלתי את הסמוראי החדש שלי ומאז אני תקוע עם חיוך טיפשי על הפנים.
היום נסעתי קצת בתל-ברוך, והחיוך רק גדל יותר ונהיה עוד יותר דבילי....
בכל מקרה, שאלתי היא מה יכולה להיות הסיבה לרעידות בתחילת נסיעה ברוורס?
לאחר ששילבתי את ההילוך לחלוטין ורגלי ירדה כבר מהקלאץ' נפסקות הרעידות...
תודה
מל.
איפה הרעידות, במוט ההילוכים? בהגה? בכל הרכב?
המנוע שלך משתנק קלות כשזה קורה?
אם אתה עושה את זה עם הרבה גז יחסית ( מתחיל בכ3000 סל"ד), זה עדיין קורה?
זה לא קורה בכלל בהילוך ראשון?
רק ברוורס- לא קורה בראשון
רעידות בכל הרכב
אני חושב שבסל"ד גבוהה זה לא יקרה
מה הכוונה משתנק?
מנוע משתנק = לא עובד אחיד, לא עגול, נחנק קצת.
בלי לדעת יותר ממה שאמרת לי, אני מנחש שאתה פשוט לא רגיל לאוטו. זה אוטו אנמי מאוד, צריך להעלות קצת סל"ד כדי שהוא יזוז. אם לא תעשה את זה המנוע ישתנק וזה תמיד גורם לרעידות בכל הרכב, גם בראשון (שהוא הילוך קצר יותר, לכן נדרש פחות סל"ד).
סע באוטו כמה ימים, תראה אם אתה הגורם. דעתי, במיוחד אחרי שראיתי נהגים מנוסים נלחמים עם התופעה הזו בסמוראי, אתה פשוט לא נותן מספיק גז.
אחרי שאתה מוריד לגמרי את הרגל מהקלאץ', תן לאוטו לחזור לטורים סרק בלי להוציא מההילוך (כן, אני יודע שהוא יכבה). אם התופעה חוזרת על עצמה במדוייק (גם אם זה לזמן קצר יותר), אז אתה אשם ולא האוטו. או שתתחיל נסיעה בשני תחת אותם תנאים שאתה עושה רוורס, אתה מבין את הרעיון.
התחלתי בהילוך שני ולא היו רעידות....
???
כשאני מתחיל בסל"ד גבוה ומשחרר קלאץ' יחסית מהר זה גם לא קורה
רק בשילוב איטי לרווברס
אולי תושבות מנוע/גיר/טרנספר?
אבל אם תושבות, למה רק ברוורס?
זה צריך להיות משהו שמייחד את ההילוך הזה ואין כזה. לפחות לא כזה שישפיע רק עליו.
כי ברוורס הפיתול הוא בכוון ההפוך.
במחשבה שנייה זה נכון רק לטרנספר ולגיר.
חנן-ג'יפולוג
03-08-05, 10:38
זה יכול להיות באמת מתושבות, וכמו שנכתב כאן, אכן העומס על תושבות המנוע הוא הפוך ברוורס, וזה יכול להיות גם מהגורם האנושי: קפיצה קטנה של רגל לא מנוסה על דוושת המצמד גורמת לקפיצה של הרכב שמקפיצה את הרגל וחוזר חלילה.
ערן המסוקס
06-08-05, 02:17
ואולי שוב... תושבות קפיצים ויו בולטים? הכל מחוזק כמו שצריך? מה מצב העלים?
סתם מנסה כוון נוסף..
יש ברכב נעילת דיפרנציאל?
תודה על העזרה חבר'ה...
למי שמעוניין לדעת:
החלפתי תושבת שהייתה גמורה והבעיה נפתרה... :lol:
מל.
ערן המסוקס
24-08-05, 08:33
כי ברוורס הפיתול הוא בכוון ההפוך.
במחשבה שנייה זה נכון רק לטרנספר ולגיר.
אם המנוע מחובר לגיר אז גם תושבות המנוע עובדות הפוך ברוורס, בלי קשר לזה שהמנוע מסתובב תמיד לאותו הכוון.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.