התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מחפש סדר בבלאגן



BUx2
08-09-14, 16:18
שלום,
לאחרונה אני מהרר ברישת צ'רוקי / גראנד
אני קצת מבולבל מכמות הדגמים ושילובי האותיות שיש.
אני יותר בעניין של הדגמים עם הסרן החי מקדימה, למי מהדגמים יש?
האם לכל הדגמים אותה תיבת העברה או שישנם דגמים בלי LOW?
למי מהדגמים איזה מנוע? האם ישנם מנועים יותר/פחות מומלצים?
אשמח למידה / המלצות / תובנות / הפנייה למידע
תודה.

berdi
09-09-14, 00:45
היי,
תן כיוון לאילו שנתונים מחפש? כך נדייק במידע אליך.
גראנד צ'ירוקי עד 2004 כולם סרן חי מקדימה ומאחור.
מנועי בנזין מ-4000-v6 ועד v8-5.700 ויש יותר אך זה למירוצים-לא ג'יפsrt.
דיזל 2700-2800
חפש קצת בפורום, יש כבר תשובות מפורטות לשאלותיך.
נתן

נמרוד
09-09-14, 11:17
שלום,
לאחרונה אני מהרר ברישת צ'רוקי / גראנד
אני קצת מבולבל מכמות הדגמים ושילובי האותיות שיש.
אני יותר בעניין של הדגמים עם הסרן החי מקדימה, למי מהדגמים יש?
האם לכל הדגמים אותה תיבת העברה או שישנם דגמים בלי LOW?
למי מהדגמים איזה מנוע? האם ישנם מנועים יותר/פחות מומלצים?
אשמח למידה / המלצות / תובנות / הפנייה למידע
תודה.

מה שיש לך בארץ עם סרן חי זה

XJ צ'רוקי - רובם ככולם מנועי 4.0 ליטר שש בטור, אוטומטיים, רמת גימור ספורט או לימיטד, משנים 1999-2001. יש בודדים מכל שנת יצור קודמת. יש דיזלים ו/או ידניים בודדים ביותר.
ZJ גראנד צ'רוקי דור ראשון - שנות התשעים. נפוצים הרבה יותר מהצ'רוקי. רובם מנועי V8, יש גם 4.0 ליטר שש בטור ברמת גימור לרדו בכמויות קטנות יותר. בסיס נפוץ ומצויין לשיפורים.
WJ גראנד צ'רוקי דור שני - משנת 99 עד 2004. רובם בנזין V8, חלקם דיזל, כולם אוטומטיים. כאלו שהגיעו ביבוא אישי חלקם עם תיבת העברה שלא הכי מתאימה לשטח, צריך לשים לב בקנייה.
מ2005 כבר אין סרן קדמי חי.

XJ - פחות נפוצים, די מבוקשים, אם זה מה שבא לך צריך לחפש.

ZJ או WJ - עניין של תקציב ובחירה אישית. שניהם ניתנים לשיפור ברמות אינסופיות. WJ דיזל נותן יתרון יחודי של צריכת דלק טובה יותר 8-9 קילומטר לליטר סולר לעומת 5-6 קילומטר ליטר בנזין.

BUx2
09-09-14, 22:10
תודה על התגובות
קראתי בפורומים והתחלתי לקבל מושג על הקונפיגרציות השונות. רציתי לדעת איזה יתרון / חיסרון יש ל XJ על פני ZJ/WJ ?
בגדול אני מחפש רכב שני לטיולים בלבד, אני לא מחפש לזחול סלעים אבל אני כן מטייל בחברת היילקסים עם סרנים חיים. מה ההגבהה המינימלית כדי להביא את הגראנדים למצב שאני יכול להיות רגוע לטייל איתם במסלולי הארץ ובמעלות שונים בדרום (וורדית, עשוש, רמון ...)
לכמה ק"מ המנועי בנזין יכולים להגיע במידה וטופלו כהלכה? 200,000? 300,000?
ראיתי ביד 2 שיש כמה אקסמפלרים משופרים ביתר, אין בעייה להעביר אותם טסט?
תודה לעונים.

נמרוד
09-09-14, 23:22
אין לxj שום יתרון אמיתי. זה הדור הראשון בשושלת הדגמים המפוארת. אבל... הוא קלאסיקה עוד בחייו, מככב פחות או יותר בכל עשיריה של המכוניות החשובות בכל הזמנים בכל מגזין רכב בעולם.

המנועים עושים בקלות 300 אלף ויותר. ה4.0 ליטר (מנוע זהה לרנגלרים משנת 87 עד 2006 ולג'יפ סופה) נחשב למנוע אמין ביותר.
בכל האינדיאנים צריך הגבהה של 3.5 אינץ' לפחות וצמיגי 31 כדי להיות רכב טיולים ראוי. לרכב כזה לא תהיה בעייה לטייל עם היילקסים, דיפנדרים או על 4x4 אחר.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

BUx2
15-09-14, 11:11
יצא לראות בלוחות רכבים אחרי אוברול? גם מנועי 5200 וגם 4700
האם צריך להתרחק ? או שהמנועים האלה יכולים לעבור אוברול?
תודה

Saar
16-09-14, 22:24
אם האוברול נעשה כראוי אני לא חושב שיש בעיה.
הבעיה היא ב״אם״...

BUx2
20-09-14, 01:48
כרגע ההתלבטות היא בין WJ ל XJ
למי מהם עדיפות בשטח במידה ורמת השיפורים היא דומה?
ל XJ שראיתי צמיגים 32, האם זה יתרון משמעותי לעומת ה 245/75 שעל ה WJ?
הרכב משמש לטיולים בלבד
תודה.

boaz avrahami
20-09-14, 02:14
תתלבט בין zj ל wj.
ה xj וה zj זה כמעט אותו רכב כאשר ה xj יותר יפה אבל יותר קטן ובעל מתלים אחוריים נחותים.
מצד שני בגלל שיש ממנו פחות הצע הוא יקר משמעותית.
גם מנועי ה 5.2 נחשבים מאוד אמינים ומוזר שמישהו עשה אוברול.
תתעניין מה הסיבה

ד ו ר ו ן
20-09-14, 10:45
בכל האינדיאנים צריך הגבהה של 3.5 אינץ' לפחות וצמיגי 31 כדי להיות רכב טיולים ראוי. לרכב כזה לא תהיה בעייה לטייל עם היילקסים, דיפנדרים או על 4x4 אחר.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
בלי הגבהה, זה מאד קרוב לוולוו 244 סטיישן.. גם במראה וגם בגובה.

-->