צפייה בגרסה מלאה : Article: השקה ישראלית: קאן אם מאווריק 2014
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3400-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7% AA-%D7%A7%D7%90%D7%9F-%D7%90%D7%9D-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%99%D7% A7-2014
GodsFather
10-09-14, 14:17
רק אני רואה כאן צורך בגלגלים יותר גדולים ?
צודק, בכלל משהו בפרופורציות (בייחוד של ה4 מושבים) מוזר
בכללי הכלים האלה בנויים על איזון מאוד מאוד עדין, הכוונה היא שבשינוי מאוד קטן ניתן להפר את התגובה של הכלי, הרחבת את הכלי עם ג'אנטים, מייד תקבל תת היגוי, הגדלת גלגל, מייד הרכב מגהץ פחות טוב בגלל הכבדה של המתלה, בפולריס הגדילו גלגלים אך במקביל גם משקל הכלי עלה והאורך, ציריות חזקות יותר וכו...
הגדלת עומסים שיוצר גלגל גדול גם היא פרמטר חשוב בכשמדובר בכלים האלה הל מכוון על "הקסקס".
בגלל האנטנסיביות שבשימוש, בכלים הללו, נהיגה בתנאים מאומצים בדרך כלל, ההשפעה של שינויים היא מיידית גם על בלאי.
בארוך זה מתאים יותר אך שאר המכלולים מייד בסיכון.
האמריקאים מגדילים מייד גלגלים אבל גם משנים את המתלים, מוסיפים כלובים מאסיביים יותר כדי לחזק את שלדת הכלי ומחזקים את המנוע, בסופו של יום האם קבלת רכב טוב יותר? לא בטוח.
GodsFather
14-09-14, 22:15
תום, אתה יותר מגיע מהעולם התחרותי, שם באמת האיזון הוא קריטי כי לוקחים את הכלי לקצה היכולת שלו או של הנהג בו.
בעולם החובבים יש יותר מקום לשינויים, אם כי אני מסכים שצריך להפעיל שיקול דעת לכל שינוי.
גלגלים גדולים יותר אומר לשדרג כמעט את כל הכלי אבל נראה שזה מתבקש פה לענד...
אכן כך, אך כמובן שכל מה שכתבתי אינו מתייחס לעולם המרוצים, שם ההתייחסות לנושא היא אחרת מטרת דברי היא להבהיר את משמעות השינויים הללו גם לקונה הממוצא שדרך אגב נוהג חזק מאוד על הכלים הללו.
זה נכון גם לגבי הג'יפים שלנו.
המשמעות הכמעט מיידית של גלגל גדול בהרבה מהמקורי היא הרס מואץ של הכלי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.