PDA

צפייה בגרסה מלאה : שיקום ריינג' קלאסיק



אריה פאהן
13-09-14, 12:03
אני מתכוון להחזיר לשימוש את הריינג' קלאסיק כרכב לשטח טיולים בלבד .
לצורך זה אני מחפש לו חלקים כולל בודי עם סלון פנימי במצב טוב
אם מישהו מכיר / יודע על אחד כזה שמונח איפה שהוא ובעליו רוצה למכור אותו
אשמח אם יצור קשר - 054-7979953


91106

nirs
13-09-14, 12:55
פרוייקט מאתגר, בהצלחה.

אריה פאהן
14-09-14, 12:44
זה רכב שנסעתי עליו במשך לא מעט שנים, בהתחלה כרכב דו שימושי ליום יום ולשטח, ואח"כ רק בשטח, עד שזנחתי אותו סופית לפני כמה שנים.
כעת הוא נהיה רכב אספנות ואני רוצה להשמיש אותו כרכב מדוגם למסעות שטח .
המצב המכני שלו לא רע, יש לו למעשה רכבת כח של דיפנדר דיזל, כולל ציריות ונעילות MAXI DRIVE וכל שאר הזיווד הנדרש.
הבעיה העיקרית שלו מבחינתי זה כל הגימור של הסלון הפנימי ברכב שהוא במצב על הפנים.

gali
21-10-14, 10:57
איזה מודל הרכב, נראה שצריך לפני הכל פחחות וצבע ורק לאחר מכן להתחיל לבנות אותו מחדש.
אני הייתי עובר על כל החשמל ומחליף צמות וקונקטורים שראו ימים יפים יותר.

אריה פאהן
21-10-14, 17:35
אכן כן, בשביל זה אני מחפש בודי אחר קומפלט במצב יותר טוב משלי, רק אם לא אמצא אעשה שיפוץ לזה הקיים.

Bernard
21-10-14, 20:00
אם זה לטיולים ורכב "חלופי" לבית, אני בכלל לא הייתי מתעסק בפחחות - רק ב"בפנים". חבל על הכסף וחבל על הזמן וההשקעה.

חשמל ומכניקה - הייתי ניגש לרמי, בכפר מנחם... בלי לחשוב פעמיים.

אריה פאהן
29-11-14, 12:28
מה הטלפון של רמי ? מישהו מכיר חשמלאי טוב ללנדרובר שעושה את העבודה בבית הלקוח ? תודה מראש

nirs
29-11-14, 16:21
052-274-0203
ספק אם יגיע אליך הביתה.

אריה פאהן
03-01-15, 13:28
התחלתנו בשיקום, הנענו אותו לראשונה מזה שנים
התחנה הראשונה שלו תהיה אצל הפחח שירכיב לו חלון קדמי חדש ויעשה לו פחחות וצבע

94781

lizard
03-01-15, 13:47
מזל טוב

אריה פאהן
22-01-15, 11:39
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/22/ae8f1aa691743b70808346de0114eba4.jpg
מרכיבים חלון קדמי חדש


Sent from my iPhone using Tapatalk

אמיר ב.א
22-01-15, 12:02
שיהיה בהצלחה עם השיפוץ !

תעדכן על התהליך ...

אריה פאהן
22-01-15, 12:50
תודה . המטרה היא להשמיש אותו במהירות עם כל הזיווד הנדרש לשהייה ארוכה בשטח , עם כל הציוד כולל הפינוקים .
שנוכל לצאת מהבית לשטח בלי להעמיס או לפרוק מהרכב כלום .
נעדכן :)

GodsFather
22-01-15, 13:26
אתה ממהר לאנשהו ?

אריה פאהן
22-01-15, 14:10
אני ממהר עם סבלנות של בדואי :)
מצד אחד חיכיתי שיגיע לגיל אספנות , עכשיו ביומולדת 30 (שלו ) אני רוצה אותו כמה שיותר מהר .

asafk
22-01-15, 17:55
יופי של פרוייקט אריה.
אבל הייתי מציע לא להיחפז. כל דבר שעכשיו תחליט לדחות - יחזור אליך לפרצוף... וזה אני אומר בתור מי שהרבה פעמים מחליט לא לטפל במשהו.
דבר נוסף... אל תחסוך על חלקים. תשתמש רק במקוריים, המחירים במזרח היום סבירים לחלוטין. ואם לא זה אז איביי אנגליה.
בהמון מקרים עדיף מקורי מפירוק על פני תחליפי מאיכות לא ידועה.

אסף.

gali
22-01-15, 17:57
איזה מודל זה כבר אספנות? 94?

shmil
22-01-15, 18:04
85.

אריה פאהן
23-01-15, 14:40
התחלנו לפרק הכל
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/23/bdffe518d657aa50412d528a8ca4712e.jpghttp ://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/23/bf4598c4737ad7a65baf20791d9c8556.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

אריה פאהן
23-01-15, 18:13
אהלן אסף, מסכים איתך שצריך לסדר את הכל פיקס מהתחלה, הרכב הזה מזמן כבר לא מקורי, לטובה :)
לכן במכניקה שלו אין בעיית חלקים, אני מתקשה למצוא חלקים כגון בקליות לפנסים .

nirs
23-01-15, 22:22
אהלן אסף, מסכים איתך שצריך לסדר את הכל פיקס מהתחלה, הרכב הזה מזמן כבר לא מקורי, לטובה :)
לכן במכניקה שלו אין בעיית חלקים, אני מתקשה למצוא חלקים כגון בקליות לפנסים .
אי-ביי או כל אתר אנגלי ישמח למכור ולשלוח. כמובן שתמיד ניתן להיעזר בשירותי של ג'קי.

אריה פאהן
25-01-15, 19:07
מסתבר שהאייפון שוב מוכיח את חיוניתו גם בשיפוץ רכב לצילום אזורים בלתי נגישים וללא שדה ראיה, פעם זה היה יותר קשה [emoji1]


Sent from my iPhone using Tapatalk

אריה פאהן
25-01-15, 19:08
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/25/79e128162397157066f24283e5933465.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bernard
25-01-15, 19:30
אם היית מצלם עם אנדרואיד, היתה פחות חלודה..:cool:

דרור ברלי
25-01-15, 22:55
חלודה בריינג'? הוא לא מאלומיניום?....

אריה פאהן
26-01-15, 21:27
יש חלקים מאלומיניום, יש חלקים ממתכת, מין עירבוביה של חומרים, הקליפה החיצונית היא אלומיניום למעט מכסה המנוע, למה רק הוא ? :rolleyes:
כנראה חוזקים ? או שהאנגלים שתו עוד קצת.... לפני שתכננו. כמו את מיקום הברגים הבלתי ניתנים להגעה. למה מה היה קורה אם הם היו מזיזים אותם בשני ס"מ? יומיים לקח לי לפרק כסא :mad:
בכל מקרה אני מתכנן לנקות את כל המרכב מחלודה, לשים ממיר חלודה, לצבוע בהמרייט. ואח"כ לעשות שכבת פיברגלס על כל רצפת הרכב,
מקיר האש מלפנים ועד קצה תא המטען מאחור. ככה עשיתי פעם בבלייזר וזה עבד יפה .

י

Gilad
26-01-15, 22:58
לא עדיף ליישם מעל ריינו ליינינג או משהו דומה?

איך הפיברגלס בהתחברות עם פח/אלומיניום? שלא יווצרו לך כיסי אוויר מתחת שמים ימצאו את דרכם פנימה ולא יוכלו לצאת ואז המצב יהיה יותר גרוע

ד ו ר ו ן
26-01-15, 23:03
לא עדיף ליישם מעל ריינו ליינינג או משהו דומה?

+1
זה החומר הקלאסי ליישום על רצפת הרכב כשהוא ערום כמו שאתה מתכנן.

ליאורפאג'רו
27-01-15, 07:25
בוקר טוב
מה זה "ריינו לייניג"?

opl
27-01-15, 09:13
ציפוי משטח בפוליוטרין, לרוב בהתזה. אוטם את השטח, עמיד מאוד לשחיקה. חפש תמונות בגוגל ותבין. האמריקאים מצפים עם זה הכל, גם פח חיצוני.

lizard
27-01-15, 09:34
מאיפה משיגים כזה?

opl
27-01-15, 09:36
http://www.ichannel.co.il/view/hachets-coating/


מתוך גוגל

ד ו ר ו ן
27-01-15, 15:33
ריינו נהפך לשם גנרי ליישום,
ריינו/הרקוליינר/ וכו.
יש לא מעט מותגים עם הבדלים במוצרים.

יש באתר כמה שרשורים לגבי יישום בטנדרים וכציפוי פנימי ברכבים.

GodsFather
27-01-15, 15:50
פוליאוריה

אריה פאהן
27-01-15, 16:55
אני מאמין שהחומרים האלה מצוינים להגנה לפני שהחלודה איכלה את המתכת . זה כנראה מתאים יותר להגנה על ארגזים של טנדרים חדשים.
אצלי במקום להתחיל לעשות פחחות לרצפה ולייצור טלאים של ריתוכי פח חדשים כדי לסתום חורים וחלודה, ששוב עלולים להחליד...
אני מעדיף לנקות את כל רצפת הרכב, לעצור את החלודה ולעשות יציקת פיברגלס (יש סוגי פוליאסטר/אפוקסי שנדבקים היטב למתכת )
ולמעשה לייצור רצפה חדשה לרכב שעמידה לכל החיים

GodsFather
27-01-15, 17:02
אריה, זה בדיוק מה שאפשר לעשות עם בדליינר למיניו (פוליאוריה מהדוגמה שלי).

אצלי היה רקבון ברכב שאפשר היה לראות את הכביש כמעט כל 3 ס"מ. ניקוי יסודי, גירוד, צביעה עם חומר והרצפה חדשה ושרידה ביותר. הבודי שומר על גמישות (חיוני ברכב שטח) ואפשר להעמיס חופשי.

להזכירך, היה לי סמוראי ולא טנדר.

מה יחבר את הפיברגלס לפח הקיים ?

אריה פאהן
27-01-15, 17:05
תודה, נבדוק את זה .


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
27-01-15, 17:07
אני מאמין שהחומרים האלה מצוינים להגנה לפני שהחלודה איכלה את המתכת . זה כנראה מתאים יותר להגנה על ארגזים של טנדרים חדשים.

טווח השימוש הוא בין חיזוק מבנים (ריסוס חיצוני), הגנה על מתכת, וכל רעיון שצריך חומר בעל כושר הדבקות חזק מאד, גמישות ועמידות בשחיקה.

יש כאלו עם צמיגים גרוסים, עם סיליקה לחספוס, והרבה וריאציות.

היתרון ביחס לפיברגלס, הוא שהסיכוי להפרדות שכבות נמוך בהרבה, והעמידות למכות טובה יותר.

משתמשים בזה לא מעט לדיפון פנימי של רכבים.

אריה פאהן
27-01-15, 19:10
תודה, נשמע מעניין, אני כנראה אאמץ את הרעיון שלכם, יש המלצה איפה קונים את החומר הזה ? יצרן מומלץ ?
שאלה - איזה בידוד טרמי / אקוסטי הכי טוב לדעתכם להשתמש לדיפון הרצפה + קיר האש מלפנים ?

GodsFather
28-01-15, 10:53
חפש פה שרשור על פלציב. ארז אוברלנד כתב על זה כמדומני

asafk
28-01-15, 15:44
הכי טוב זה דיינמאט. עושה פלאים אבל יקר מאוד.
יש חומר של וירט, מעין יריעות ביטומניות דקות - גם מעולה.

אסף.

ד ו ר ו ן
28-01-15, 18:30
הכי טוב זה דיינמאט. עושה פלאים אבל יקר מאוד.
יש חומר של וירט, מעין יריעות ביטומניות דקות - גם מעולה.
אסף.
השתמשתי בשניהם, באותו הרכב.
הדיינמאט קל יותר ליישום מאשר היריעות של וירט.
היריעה של וירט, מחייבת בלאוור חימום, או הנחה של היריעה בשמש ביום חם.. אחרת הוא קשיח ולא נצמד טוב.
מצד שני, הוירט עבה יותר, וכנראה טוב יותר בבידוד רעשים, וחום במידה (זה לא הייעוד העיקרי, אבל הוא עוזר (החום באזור הקונסולה המרכזית ירד משמעותית).

השתמשתי בו לרצפת הרכב, ובדלתות ומתחת לדיפון בצדדים בדיינמאט.

החומר של וירט זול יותר בחישוב ליח' שטח.

יש גם חיקוי של דיינמאט, שנראה זהה, בלי לוגו, ועולה הרבה פחות- לא יודע מה ההבדל ביעילות בינהם.

amit1
29-01-15, 01:58
הפלציב קל ליישום אבל אני לא בטוח בנוגע לאפקטיביות שלו.

אריה פאהן
29-01-15, 09:54
בפלציב אני משתמש לבידוד אקוסטי בין דירות ( מתחת לריצוף ) אבל לא נראה לי שזה ברמת הבידוד שצריך ברכב, לגבי הדיאמנט וכדו ׳ אם זה סוג של ביטומן ? האם יריעת איטום ביטומנית בעובי 4 מ״מ שאני משתמש בה לאיטום גגות תעשה את אותה פעולה ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

אסף ד.
29-01-15, 17:54
תביט בקליפ הנ"ל טוב טוב לפני שאתה הולך על RHINO LINER !!!
http://youtu.be/yTCUXpTcfwE

אריה פאהן
29-01-15, 21:39
תביט בקליפ הנ"ל טוב טוב לפני שאתה הולך על RHINO LINER !!!
http://youtu.be/yTCUXpTcfwE

היית חייב לפני הסופ״ש ? [emoji1]
כבר שמחתי שלא אצטרך לעבוד עם הפיברגלס...


Sent from my iPhone using Tapatalk

אסף ד.
29-01-15, 22:20
דאגתי שלא תתפתה להזמנות מהאינטרנט ברגע של חולשה של יום שישי אחה״צ [emoji7]

ד ו ר ו ן
29-01-15, 22:52
תביט בקליפ הנ"ל טוב טוב לפני שאתה הולך על RHINO LINER !!!
http://youtu.be/yTCUXpTcfwE
הקשבת בכלל למה שהוא מתאר בסרטון?
הוא מתאר/מקלל מתקין שיישם לו את החומר בצורה דפוקה ברכב.
דפוקה עד כדי שהמתקין ריסס גם את הגג, מכסה מנוע וחלון בנתזים.

החומרים האלו נדרשים לערבוב לפי ההוראות, לא משהו מסובך, אבל צריך להיעשות.

אני נוסע עם חומר דומה בארגז טנדר כבר כמה שנים, והוא עדיין נראה חדש.

בנוסף, יש כמה יצרנים, עם הבדלים ברמות הקושי, גמישות ועובי.

אצלי בטנדר יש מוצר של Road Warrior Truck Bed Liner
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/19301-Road-Warrior-Truck-Bed-Liner-%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99-%D7%90%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%A1%D7%99-%D7%9C%D7%A8%D7%A6%D7%A4%D7%94

http://www.jeepolog.com/forums/printthread.php?t=19301&pp=30

אסף ד.
29-01-15, 22:54
מקלל כמו זבל, חשוב להבין על מה מדובר, ואצל מי לבצע עבודה כזו ובאלו חומרים להשתמש

אריה פאהן
13-02-15, 14:46
ביום גשום וסוער כזה אני רק מצלם (:
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/13/caa134a5d43912a0354f2f383371da78.jpghttp ://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/13/958135ed887f61e41ae3fcecb3e53e2f.jpghttp ://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/13/e88d29c77b6eda810395193e51209ca7.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->