התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סורנטו,פג'רו או טראנו המלצה



dudu4xx4
14-09-14, 13:24
הי.
אחרי שנים בלי החלטתי לחזור לעננים ולרכוש לי ג'יפ בעלות יחסית נמוכה . "נבלה" כמו שחלקכם מכנים את הרכבים הללו פה.
יש לי 30 אלף להשקיע .

מדובר על :
1. רכב משפחתי שני בבית - אבצע עימו לדעתי על 10 - 15 אלף ק"מ בשנה ,
2 ישמש לנסיעות יום יומיום בקו מודיעין תל אביב וחזרה
3. ישמש רכב פנאי בסופי שבוע - טיולים קלים בינונים ( לא מחפש עבירויות מטורפות אבל מאמין שארד את מעלה נוח מתי שהוא שוב )
4. מטרופר ארוך ירדתי הבנתי שאפשר ליפול חזק עם הרכבים הללו מה שהשאיר אותי עם עוד 3 אופציות.
א. טראנו - שמשום מה לא ראיתי לגביו שום המלצות ,הערות וכו.. בפורומים . האם לא להתעסק איתו ? המלצות ??
ב. פג'רו ארוך שנתונים 99- עד 2001 -דעתכם ??
ג. לא פוסל גם קאיה סורנטו שנתונים 2000 עד 2002
5. האם יש חשיבות לבנזין או דיזל ?

מתלבט, וצריך את עזרתכם המלומדת.

dudu4xx4
14-09-14, 16:07
1. כמה אתם רוצים להשקיע? 30-34 אלף ש"ח
2. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע? יום יומי וסופשים
3. מי נוהג בו? אני בלבד
4. כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג או בודד? משפחה של חמש נפשות? 2 עד 4 לכל היותר בקיצור המשפחה.
5. כמה קילומטרים הג'יפ יעשה בשנה? בין 10 עד 15 אלף בשנה
6. יש תנאי סף? אוטומטי/ידני, דיזל/בנזין וכו'. רצוי אוטומט ומתלבט בין דיזל לבנזין - המלצות ?

ההתלבטות כפי שכתבתי למעלה בין סורנטו, טראנו ארוך או פג'רו ( הדגם המנופח 99-2000 )

אורי.ר
14-09-14, 21:14
לא חושב שהיו סורנטו במודלים שאתה מחפש אני חושב שהראשון הופיע ב 2003 . מאחל לך שתמצא אחד ב 30 k בהצלחה

יואב פולס
15-09-14, 10:40
סורנטו הכי חדש הוא משנת 2003.
מעל נוח עביר היום לשברולט סוניק. גם בעליה.
חפש טראנו או פאג'רו Q, הכי שמור, הכי מטופל, שתמצא. לפאג'רו יש נעילת דיפרנציאל אחורית מקורית - שזה מעולה בשטח.
אם מצאת טראנו 98' והוא שמור ומטופל היטב, הוא יהיה עדיף על רכב דומה מ 2001 מוזנח.
קח בחשבון שיש גם טראנו בנזין ידני - פשוט וזול לאחזקה.

wonderd
20-09-14, 11:59
הי.
אחרי שנים בלי החלטתי לחזור לעננים ולרכוש לי ג'יפ בעלות יחסית נמוכה . "נבלה" כמו שחלקכם מכנים את הרכבים הללו פה.
יש לי 30 אלף להשקיע .

4. מטרופר ארוך ירדתי הבנתי שאפשר ליפול חזק עם הרכבים הללו מה שהשאיר אותי עם עוד 3 אופציות.
.

תודה! בזכות אנשים כמוך יש לי ג'יפ פצצה במחיר אפסי.
במחיר ובתנאים שאתה מגדיר - הפג'רו דיזל בעדיפות גבוהה לדעתי.

איל מ
24-09-14, 11:35
מסכים שאם יודעים למצוא טרופר במצב טוב הוא התמורה הכי טובה לשקל, אבל אם נופלים על נבלה זה עלול להיות מכאיב. לכן לדעתי משתלם לעשות טוב טוב שיעורי בית לפני קניית אחד.
לפותש:
עם נסיעה של מודיעין ת"א כל יום + טיולים, אתה תגיע לדעתי להרבה יותר מ10-15 אלף בשנה.
ואלא אם כן אתה מסוגל לפצור תקלות בעצמך הייתע ממליץ לחשוב על סכום התחלתי יותר גבוה שיתן לך רכב אמין יותר ליומיום.

שולץ האיום
24-09-14, 16:36
30 אלף לרכב שייסע 15 בשנה + טיולים?
תכין הרבה זמן פנוי למוסכים ולעוגמת נפש, אהה ועוד מזומנים כמובן.

רד מזה.

BlackStar
24-09-14, 21:24
קשקשנים

יש לנו בבית פגארו Q
שנת 99 2800 אוטומט
4 פוקסים 4 ביאף קפיצים וזהוא ...

רכב מצויין פשוט וזול לאחזקה הוא רכב שלישי אצלינו בבית נוסע 10 15 אלף בשנה
אפס תקלות השקעה שנתית אפסית לערכתי לא עשיתי מעולם רשימה אבל 10 יהיה הגזמה לומר שהוצאתי על הרכב
נכון שיש דברים שאני עושה לבד אבל עם מוצאים רכב טוב מושקע
ושומרים עליו
האחזקה של הרכבים הנל אפסית !!! והוא חיי לנצח

נ"ב
זה רכב שתמיד מניע בבוקר
ואפשר לרדת איתו סולו למדבר אין חיישנים
אין מחשבים אין שמלקטרוניקה
ממליץ בחום על פגארו ארוך 2800

opl
24-09-14, 22:08
מי שלא בדעה שלך הוא קשקשן?
אתה מדבר על הרכב הזה?
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/82417-%D7%A4%D7%92%D7%A8%D7%95-1998-%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9A-7-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%A7%D7%A2-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%93?p=557595#post55 7595

אם אתה באמת עושה מעט מאוד שטח ורק נסיעות לרמי לוי כמו שכתבת אז כן... הרכב יהיה אמין.

אצלי הרכב הוא רכב יחיד שעושה כ15 אלף בשנה, אבל הוא גם עושה שטח ואין מה לעשות, תפוחים הולכים תושבות מזדקנות. הכלים האלה בני 12-13-14-15 יש עליהם בלאי...

שולץ האיום
24-09-14, 23:11
אף אחד לא ימכור פאגרו q ב 30 כשהוא במצב טוב ושמור, על השמורים והמושקעים דורשים הרבה יותר.
לגבי האחזקה, לא זולה בכלל, גם ברכבים שמטופלים טוב, אין מה לעשות, יש גבול לחיי המכלולים, גם אם הם פאר היצירה והתכנון היפני, שהלך והידרדר בשנים הבאות בכוונה.
דיזל בן 12-13-14-15 יכול להפתיע אותך מאוד במחיר התיקונים.
רק שתדע לאן אתה נכנס, אין קסמים, חסכת בקנייה תשלם אחכ במוסכים.
למרות כל זה, יש אנשים שאוהבים את התחום ומוכנים לשלם אחזקה יקרה ולא ירידת ערך הזויה, כל אחד מוצא לו את נקודות האיזון, רק אל תשכח - אין מתנות חינם. 30 זה לא מספיק.

BlackStar
25-09-14, 07:46
מי שלא בדעה שלך הוא קשקשן?
אתה מדבר על הרכב הזה?
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/82417-%D7%A4%D7%92%D7%A8%D7%95-1998-%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9A-7-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%A7%D7%A2-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%93?p=557595#post55 7595

אם אתה באמת עושה מעט מאוד שטח ורק נסיעות לרמי לוי כמו שכתבת אז כן... הרכב יהיה אמין.

אצלי הרכב הוא רכב יחיד שעושה כ15 אלף בשנה, אבל הוא גם עושה שטח ואין מה לעשות, תפוחים הולכים תושבות מזדקנות. הכלים האלה בני 12-13-14-15 יש עליהם בלאי...

אמת . מדובר ברכב הזה
הוחלט שלא למכור אותו לאחר שלא נמצאה אלטרנתיבה יותר טובה לכסף הזה
הרכב אכן עשה רוב החיים שלו נסיעות עירוניות ואצל אשתי הוא עושה גנים ורמי לוי ( שזה יותר קשה ממעלה עוזי + מעלה יאיר ) תאמין לי
לאחר שהגברת קיבלה מזדה6 הפגארו הזה עבר לידיי והוא מבצע אחת לחודש ים המלח + טיולים אפשר להגיד ש אחת לשבוע הוא מטייל
ו. אחת לשבוע הוא מתחבר לעגלה וסוחב את האופנוע לג'וערה \ מענית \ הר חורשן \

בקיצור הרכב פעיל ויש לו אפס תקלות 555 מלח מיים




נ"ב

בוא נעשה השוואה כמה עולה תפוח ל פגארו Q

וכמה עולה תפוח ל לנקרוזר חדיש
או פטרול
או חלילה ל"ק 80 שאני לא יודע עם יש במלאי בכלל תפוחים כאלו

נכון שהרכבי האלו לא חדישים אבל הם האחרונים שיוצרו בשביל לשרוד ולא בשביל לפרנס יבואני חלפים

opl
25-09-14, 08:45
אני לא חושב שיש מישהו שחולק עליך בפסקה האחרונה אבל מי שקונה רכב מיושן ומחכה ל-0 תקלות ימצא עצמו מתוסכל מאוד.

מי שיודע לטפל לבד ברכב יחסוך אלפי שקלים בשנה ואני לא מגזים, במיוחד אם מדובר ברכב שלא נורא אם הוא יעמוד מושבת כמה ימים עד שיהיה זמן לטפל בו, מי שלא - ימצא עצמו לפני כל טסט נפרד מאיזה אלפייה במוסך, דוגמא שלי מהשבוע - תפוח פנימי מכל צד, משולש עליון ימין.
לפני חודש הלך האלטרנטור המקורי עוד אלפייה.
כשקניתי כחלק מישור הקו הוחלף רדיאטור + כל הצנרת

אני לא חושב שיש היום תמורה טובה יותר למחיר, אתה מקבל המון אוטו, ואפילו נעילת דיפרנציאל אחרוית אבל זה לא רכב של 0 תקלות.

גיל אסרף
25-09-14, 09:23
הייתי ממליץ לך על קורנדו 2004-5 אם מתאים לך רכב קצר, אני בעלים של אחד כזה כבר 4 שנים ויחסית לג'יפ האחזקה שלו לא גבוהה. אתה יכול למצוא כזה ב30k אפילו שמור מאוד ורובם כמעט לא ראו שטח.

הגבהה קלה וצמיגי 31״ ואתה מסודר לרוב המסלולים בארץ.

הוא נוח מאוד בכביש, עם צמיגי 31 צריכת הדלק שלו היא כ 1:9 משולב.

מנוע מרצדס 120hp והילוך כוח מאוד קצר. בדגמי 2003 ומעלה מגיע עם דיפ׳ מוגבל החלקה.

חסרונות, נדיר יחסית וחלקי פח מפירוק כמעט לא קיימים.

יתרונות, חולק את רוב המכלולים המכניים שלו עם מוסו/רקסטון/קיירון ולכן קל למצוא חלפים ובזול.

חלפים למנוע קל למצוא גם חדשים והם זולים יחסית (מנוע שהיה בכל דגמי מרצדס עם מנוע 2.9td בשנות ה90)

זה אחלה רכב למאותגרי תקציב, ובנוסף השוק שלו בעלייה ושמירת הערך שלו די טובה. שלי איבד ב4 שנים כ7 אלף ש״ח מערכו.

במידה ואתה מעדיף רכב ארוך אז אחיו הגדול, המוסו, עונה על אותם פרמטרים בדיוק והוא אפילו זול יותר.

תוכל למצוא המון מידע עליו כאן בפורום ויש גם את הפרוייקט של ערן CJ על מוסו שאני ממליץ לך לקרוא.

אנשים נוטים לזלזל ברכבים האלה אבל באמת שהם סוסי עבודה.

בהצלחה בחיפושים.

BlackStar
25-09-14, 10:00
אני לא חושב שיש מישהו שחולק עליך בפסקה האחרונה אבל מי שקונה רכב מיושן ומחכה ל-0 תקלות ימצא עצמו מתוסכל מאוד.

מי שיודע לטפל לבד ברכב יחסוך אלפי שקלים בשנה ואני לא מגזים, במיוחד אם מדובר ברכב שלא נורא אם הוא יעמוד מושבת כמה ימים עד שיהיה זמן לטפל בו, מי שלא - ימצא עצמו לפני כל טסט נפרד מאיזה אלפייה במוסך, דוגמא שלי מהשבוע - תפוח פנימי מכל צד, משולש עליון ימין.
לפני חודש הלך האלטרנטור המקורי עוד אלפייה.
כשקניתי כחלק מישור הקו הוחלף רדיאטור + כל הצנרת

אני לא חושב שיש היום תמורה טובה יותר למחיר, אתה מקבל המון אוטו, ואפילו נעילת דיפרנציאל אחרוית אבל זה לא רכב של 0 תקלות.


האם יש דבר כזה בכלל -0- תקלות
לא בחדש ולא בישן
הכוונה היא לא רכב של 0 תקלות אלא שב30 אלף שקל
הרכב הטוב ביותר שהשוק מציע הוא לדעתי הפגארו
הוא גם הפשוט ביותר לתחזוקה מה שאומר
שכול חייו לא היה צריך איזה גורו שגר במערה מצפון הארץ
בשביל להחליף לו ברקסים
והמנוע היפני לא צריך סוג שמן מיוחד כמו אחיו הטרופר
האוטו הוא פשוט נוח אמין קל לאחזקה קל לעבודה ביתית זול בחלפים
נהדר בשטח ( אם תשקיע בפוקסים ) אתה תהנה עוד פי כמה וכמה
אין מעלה בארץ שאתה לא יכול לעלות איתו נעילה אחורית מתפקדת מצויין
מזגן אחורי וקדמי 7 מקומות
בגאז גדול בגדול האוטו מ ע ו ל ה למאותגרי תקציב או לסתם כאלו
שגמרו לחפש מדרגות של 4 מטר לעלות ולשבור

מומלץ מאוד

דרור ברלי
25-09-14, 10:12
לא היה צריך איזה גורו שגר במערה מצפון הארץ



הגורואים חיים בד"כ בוילות מרובות מיפלסים, לא?................:rolleyes:

BlackStar
25-09-14, 10:39
הגורואים חיים בד"כ בוילות מרובות מיפלסים, לא?................:rolleyes:

זה הגורואים של לנדרובר

של הפגארו בקושי במערה בצפון

elibaba
25-09-14, 11:04
מסכים לגבי המוסו/קוראנדו. אמנם אני איתו רק 4 חודשים אבלמכבר עשיתי 7000 ק״מ בנסיעה יומיומית ושטח כל שבוע, לרוב כמה פעמים בשבוע. תקלות - אפס. בינתיים רק עשיתי טיפול מלא בעצמי (זיל הזול) והחלפתי שמן גיר ופילטר גיר כי בא לי. מרוב שהוא זול קניתי עוד אחד נוסע בשביל חלפים אז אני מכוסה מכל הצדדים בתקווה.

גיל אסרף
25-09-14, 11:06
בהצלחה איתו, אני מבטיח לך המון הנאה מהכלי.

opl
25-09-14, 11:10
אלי, שמח לראות ששלפו אותך ממצוקי דרגות :-)
בקשר לאמינות או עלות תחזוקה אני חושב שטראנו וקורנאדו עוקפים את הפאגרו (דיזל) לפחות בנושא העלויות, אני טועה?

גיל אסרף
25-09-14, 11:12
אתה טועה..
חלפים זולים יותר, אמינות גבוהה יותר.
מכלולים עמידים יותר.
והוא גם יציב יותר בכביש ובשטח.
(מרכז כובד נמוך מאוד)

raanan
25-09-14, 11:56
"כוכב שחור" , לשם הסקרנות ,
כמה קילמוטראז יש לפאג'רו שלך ???

רענן

שולץ האיום
25-09-14, 12:40
"כוכב שחור" , לשם הסקרנות ,
כמה קילמוטראז יש לפאג'רו שלך ???

רענן

הוא רשם במודעה - 315,000

BlackStar
25-09-14, 12:51
הוא רשם במודעה - 315,000

טוב ששאלתה
מאחר שהוחלט לא למכור את הרכב כי לא נמצא תמורה טובה יותר לכסף
הוחלט להפוך אותו לרכב טיולים + גרירות אופנועים + נסיעות שלי לפה ולשם

המודעה הוקפצה לאחורנה במאי ברכב היו 315 או אולי 316 K
נכון לעכשיו 333K
תחשב לבד כמה עשה היפני הזה בתקופה הזו
גילוי נאות . הוחלף מדומם 75 שקל ועבודה של שעה

91395

:)

שולץ האיום
25-09-14, 13:06
אל תרתח...
תעשה חיים חביבי.

BlackStar
25-09-14, 13:13
אל תרתח...
תעשה חיים חביבי.

:) אין רותח ממני

-->