PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת הג'ימני לרנגלר ?



roiki13
17-09-14, 11:23
שלום לכולם,
אני נוסע על ג'ימני כ-5 שנים וממש אוהב את הרכב אך אני נאלץ להחליף אותו
ג'ימני רכב שאיננו בטוח לילדים ולא מתאים למשפחה שמתחילה להתרחב
אנני רוצה לוותר על הג'יפ זה הזמן שלי לנקות תראש בטבע

אני נכה צה"ל ולכן הרכב שאני רוכש חייב להיות חדש אבל כשאני מסתכל על ג'יפים אחרים אין שום דרגת ביניים זה או ג'ימני או החברה הגדולים של 250K ומעלה..

אני נורא מתבלט אם להגשים את החלום וללכת על רנגלר קצר אך מפחד מעלויות הדלק..
אשמח לדעת מהי צריכת הדלק של רנגלר קצר ספורט מאנשים שיש להם את הרכב ולא על פי נתוני יצרן ומבחני דרכים
ואם יש המלצות נוספות על משהו בין לבין אני אשמח...

תודה

Redoren
17-09-14, 11:27
שלום לכולם,
אני נוסע על ג'ימני כ-5 שנים וממש אוהב את הרכב אך אני נאלץ להחליף אותו
ג'ימני רכב שאיננו בטוח לילדים ולא מתאים למשפחה שמתחילה להתרחב
אנני רוצה לוותר על הג'יפ זה הזמן שלי לנקות תראש בטבע

אני נכה צה"ל ולכן הרכב שאני רוכש חייב להיות חדש אבל כשאני מסתכל על ג'יפים אחרים אין שום דרגת ביניים זה או ג'ימני או החברה הגדולים של 250K ומעלה..

אני נורא מתבלט אם להגשים את החלום וללכת על רנגלר קצר אך מפחד מעלויות הדלק..
אשמח לדעת מהי צריכת הדלק של רנגלר קצר ספורט מאנשים שיש להם את הרכב ולא על פי נתוני יצרן ומבחני דרכים
ואם יש המלצות נוספות על משהו בין לבין אני אשמח...

תודה

מבחינת צריכת הדלק יגידו פה המנוסים.
מבחינת מקום למשפחה, רנגלר קצר לא יתן לך כלום. תא מטען 0, גישה לא נוחה בעליל לכיסאות מאחורה, חוסר בבידוד בגג שגורם לחום מאחורה ועוד ועוד.
קצר זה לא מה שאתה מחפש.

KOOKE
17-09-14, 16:40
רנגלר רוביקון ארוך שנת 2007 ממוצע 6.5 ק״מ לליטר.

גילוי נאות- רגל ימין קצת כבדה

מאמין שרנגלר חדש ורגל ימין קצת יותר קלה (או יד קלה על התאוצה) הצריכה תהיה טובה יותר. האמירה לגבי היד הקלה נובעת מכך שטייל איתנו בחור שמרותק לכיסא גלגלים עם רנגלר רוביקון ארוך והייתה לו יד כבדה על הגז.

מצטרף לקודמי- לא כדאי לשקול רכישת קצר אפס מקום נוחות פחותה מבחינת שיכוך הנסיעה ולטעמי גם בעבירות בשטח עדיף הארוך.

דרור ברלי
17-09-14, 19:45
שאלת העבירות של רכב קצר מול ארוך היא אחת העתיקות ביותר בקרב אוהבי רכבי השטח.
כעיקרון, לרכב קצר תמיד יהיה יתרון בזוית בטן ובכושר התמרון. מצד שני, רכב ארוך תמיד יציב יותר, מגהץ טוב יותר וגם מטפס טוב יותר.

על יתרון הנוחות והמרחב אין מה להוסיף. רנגלר קצר לא נותן לך שום יתרון בנוחות ובמרחב על פני הג'ימני, למעט כמובן רוחב תא הנוסעים. צריכת דלק - כל דבר שבין 5 ל-7 ק"מ/ליטר בממוצע, תלוי עד כמה לוחצים. בהחלט לא ג'ימני...
אם מסתדר לך עם "צריחה" כזו, קח רנגלר ארוך ולא תצטער.

shahav
17-09-14, 20:22
אם אתה שוקל רכב חדש וצריכת דלק חשובה לך, אז פרט ליפנים יש גם אפשרות לרנגלר דיזל.
נכון, זה עוף מוזר בארץ הקודש, אבל אם חשוב לך סרנים חיים וקמ לליטר אז היתי גם שוקל אותו.

yoni_0000
17-09-14, 20:58
אם אתה שוקל רכב חדש וצריכת דלק חשובה לך, אז פרט ליפנים יש גם אפשרות לרנגלר דיזל.
נכון, זה עוף מוזר בארץ הקודש, אבל אם חשוב לך סרנים חיים וקמ לליטר אז היתי גם שוקל אותו.

הוא חייב לרכוש חדש והדיזלים מגיעים רק ביבוא אישי... יהיה מסובך לדעתי.
חוץ מזה, מה עם גרנד ויטרה? נכון.. הוא לא ג'ימיני בעבירות, אבל הוא יכול להיות בדיוק מה שאתה מחפש.
ג'יפון עם הילוך כוח, מספיק מקום לטייל עם ילד או שניים, צריכת דלק של פרייבט גדול, ו70K פחות מהגדולים

shaypaj
17-09-14, 21:23
רנגלר קצר רכב מאד לא פרקטי . אם כבר תביא ארוך, אני עשיתי את הבחירה הזאת אפילו בלי משפחה.
אם צריכת דלק זה בעיה גדולה בשבילך אז נראה לי שאתה נשאר עם לנדקרוזר קצר... לפחות יהיה לך סרן חי אחד.

shahav
17-09-14, 22:42
כן, הרנגלר דיזל יכל להיות סרט, החל ביבוא שלו דרך התחזוקה וכלה במכירה שלו.
אבל ביננו זה היופי במשפחת גיפ, אין שניי רכבים דומים.
ושוב, אם חשוב קמ לליטר אז היתי בודק את זה.

דניאל מאירי
18-09-14, 08:55
אם מותר לי להתערב,
מה לגבי ויגו חדש ?
לא ייתן מענה ?
דניאל

pinister
22-09-14, 16:41
"סתם" הערה:
אם אתה בכסא גלגלים הרי שיתכן שמדרגות צד ברכב יפריעו לך להכנס אליו.

aosherov
25-09-14, 12:44
כאחד שמטייל על רנגלר ארוך עם המנוע 3.6 החדש ו״החסכוני״ יותר, אני יכול לספר לך שצריכת הדלק על כבישים בין עירונים ברגוע היא באזור 1 ל 7.5 (השיא שלי הוא 9.5 ליטר ל 100 ק״מ בכביש מהיר בלי עליות עם רוח גבית :-)). אם אתה נוסע על כבישים בין עירוניים קילומטרז נמוך יחסית, אז לדעתי הרנגלר יתאים לך למרות הצריכה שלו (לא לשכוח שאנחנו מדברים פה על שלדת סולם עם סרנים חיים ולכן לא לצפות פה על הכביש לנוחיות יתר).

בנוסף, בין היתר אני מטייל בסופ״שים עם רנגלר קצר ואני יכול להגיד לך שלא פרקטי לרכוש רכב קצר אם אתה מתכנן להושיב מבוגרים מאחורה (פחות מקום יש שם, קשה רצח להיכנס ולצאת מהרכב, טלטולי נסיעה לא נעימים בעליל במושב האחורי ביחס לארוך). בנוסף שים לב שיש אפס מקום בתא המטען בדגם הקצר.

המכה של הרנגלר הארוך ביחס לקצר היא זוית הגחון (מרווח הסרנים בארוך הוא עצום). לכל מי שמייעד לעשות טיולי שטח רצינים איתו (לא מדבר על טיולי עבירות אלא סתאם על טיול שטח בריא ומהנה), מעבר למיגונים הברורים מאליו, יהיה חייב להגביהה את הרכב (במידה ועושים זאת, הארוך יקבל יתרון על הקצר דווקא בגלל אורכו). כמובן שנחמד אם גם הצמיגים יגדלו, אבל זה כבר עניין לפוסט אחר....


Sent from my iPad using Tapatalk

landY
25-09-14, 20:12
מנוע 3.8 ידני - 1:6 בממוצע עירוני בעיקר. מחוץ לעיר על 90 קמ"ש בסביבות 1:9.
הנתוני יצרן כמעט זהים לצריכה של שני המנועים.

עצה שלי:
תשכח מעלות הדלק. קח אחד (ארוך) ולא תתחרט.

-->