המהנדס
06-08-05, 16:43
כשמופעל המזגן לאורך נסיעה ארוכה המצבר מתרוקן.
כשלא מופעל המזגן הכל בסדר והמצבר מצליח להטען.
לדעתי יש לי בעיה עם האלטרנטור.
נתונים:
כשהאלטרנטור מחובר למצבר מראה 12 וולט (אמור להיות 14 לא?)
כשאני מנתק את האלטרנטור מהמצבר (בלי עומס) הוא מראה 41 וולט.
בחודש האחרון החלפתי את המצבר למצבר גדול יותר (קיבולת גדולה יותר מהרגיל) זה קשור בכלל (לדעתי זה לא אמור לשנות ...) ?
אם אני מפעיל אורות , המתח על המצבר יורד ל - 11.95 .
מה עוד לבדוק לפני שאני משלם 400 שקל על שיפוץ אלטרנטור ?
כשלא מופעל המזגן הכל בסדר והמצבר מצליח להטען.
לדעתי יש לי בעיה עם האלטרנטור.
נתונים:
כשהאלטרנטור מחובר למצבר מראה 12 וולט (אמור להיות 14 לא?)
כשאני מנתק את האלטרנטור מהמצבר (בלי עומס) הוא מראה 41 וולט.
בחודש האחרון החלפתי את המצבר למצבר גדול יותר (קיבולת גדולה יותר מהרגיל) זה קשור בכלל (לדעתי זה לא אמור לשנות ...) ?
אם אני מפעיל אורות , המתח על המצבר יורד ל - 11.95 .
מה עוד לבדוק לפני שאני משלם 400 שקל על שיפוץ אלטרנטור ?