התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חיישן חום מוע2



Gershon
21-09-14, 05:52
חיישן טמפרטורה חייב להיות בתוך נוזל קירור-לפני התרמוסטט(צירקולציה קטנה)
ולא על כל מיני ברגים איפה שיותר נוח...

opl
21-09-14, 08:49
ואיך עושים זאת?

Gershon
21-09-14, 09:47
ואיך עושים זאת?

TDI300
1.משתמשים חיישן טמפרטורה מקורי עם כונון
2.משתמשים חיישן של מכשיר במקום פקק כאן-תמונה

אמיר ב.א
21-09-14, 11:18
גרשון - אתה צודק שרגש בתוך מי קירור יותר מדוייק , אבל לדעתי אחד מהעניינים שהרגש חום על הבלוק מנוע בא לתקן ,
זה המצב שניגמרו המים בבת אחת בגלל פריצה בצינור, ואז שעון חום מנוע רגיל לא מראה חום נכון , כי אין מים,
במיקרים כאלה , דווקא חיבור ישיר לבלוק של הרגש יכול לעזור יותר לראות חום נכון של המנוע בזמן,
אז צריך לעשות את השיקול , האם רוצים לראות במצב רגיל טמפ יותר מדוייקת ,
או במצב חירום , טמפ נכונה יותר מהר ולהציל אולי את הראש מנוע ...

אבנר ברוך
21-09-14, 12:24
אתמול ביצעתי ניסוי קטן עם ננוקום (תודה שחר!) -
חיבור מהיר לראש מנוע קר יותר ב 2-3 מעלות מקריאת ערך המחשב
אני מניח שניתן להקיש שמדידה ישירה של הנוזל מדוייקת יותר במידה שווה.

ובכל זאת, אני מעדיף למדוד מראש המנוע מהסיבה שאמיר ציין.

gali
21-09-14, 18:24
הי אמיר, במקרה שברח כל הנוזל קירור מיידית גם מדידה של ראש המנוע לא בהכרח תציל אותך.
במנועים יקרים הפתרון הוא גם די זול...מדידת גזי פליטה מייד אחרי הטורבו + חיישן לחץ על נוזל הקירור.
שתי התראות שמוכרחות להתריע עם צליל התראה, כיוון שגם אז אין לך הרבה זמן כדי שתוריד את הרגל מהגז.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

shachar
21-09-14, 19:08
לאיבוד של מים יש פיתרון אחר.
ב tdi שמים חיישן של רינג במקום פקק המילוי.
אני קדחתי את המיכל ושמתי חישן גובה עמיד בחום.

הייתרון\חיסרון למד דיגיטאלי זו הרגישות לטמפרטורה שלא קיימת במד חום רגיל.
בדיגיטאלי אפשר לראות שינוי של יותר מ 10 מעלות ללא תזוזה של המחוג האנלוגי.


Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

opl
21-09-14, 19:18
יש לך קישור לחיישן גובה?

shachar
21-09-14, 20:06
תראה, זה היה מזמן....
ואחר כך תרצה סכמה איך מחברים מעגל חשמלי....
ואז תעלה שירשור האם עדיף זמזם או נורה...
אני בכלל מעדיף בירה בבקבוק...
http://www.ebay.com/itm/Water-Level-Sensor-Liquid-Float-Switch-Tank-Pool-LSteel-/230431823399?ssPageName=ADME:L:OU:US:112 3

אגב
בתור בדיחה חיברתי את החיישן לנורה של 120 קמש
מה יותר מפחיד לאבד מים או לנסוע 120 בדיפנדר :eek:
מי בכלל חשב לשים מנורה כזו - תרגעו היא לא באמת בשימוש


Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

opl
21-09-14, 20:28
תאמת שאני מייעד את זה לרכב שלי (פגרו) ולא לדיפנדר של אחי. אצלי המערכת פתוחה ככה שאין בעיה של לחצים וכו.

סכמה וכו זה שטויות, בירה עלי במפגש הבא אם תגיע. תודה!

-->