התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שעון חום גיר טרופר



amir1975
29-09-14, 17:33
ברשותי טרופר בנזין וברצוני להתקין שעון חום לגיר
1. איפה ניתן לקנות שעון דיגיטלי שכזה , האם שקונים את השעון זה מגיע עם כול החוטים והמחברים הנדרשים? והאם זה סיפור להרכיב או שאפשר לבד?
תודה

raanan
29-09-14, 18:03
קח עצת זהב ...
אל תתקין דיגטאלי, רק אנלוגי !
אלא אם כן אתה מעוניין להעלות את הלחץ דם באופן דרסטי ....

הכי טוב לקנות מאיביי מחוון (לא שעון !!!) + חיישן תואם . אני ממליץ על חברת VDO (לא זולים . אבל מאד איכותיים).
אתה צריך שהחיישן והמחוון יהיו עד 150 מעלות צלזיוס לפחות (עד 120 מעלות זלציוס לא מספיק ).

אתה צריך גם מחבר T מפליז + מתאמי 3/8 (זה כבר אפשר לרכוש בארץ בחנויות המתמחות בצנרת הידראוליקה).
עוד עצת זהב, אם עדיין לא הוספת קולר, זה הזמן לרכוש ולהתקין את הקולר הכי גדול שניתן להרכיב פיזית.

בהצלחה
רענן

amir1975
29-09-14, 18:17
קולר יש, תודה על התשובה
אגב...מהי טמפ' העבודה הנורמלית של הגיר?

raanan
29-09-14, 19:08
קולר יש, תודה על התשובה
אגב...מהי טמפ' העבודה הנורמלית של הגיר?
מה רצוי או מה מצוי ?
רצוי, 80 עד 90 מעלות צלזיוס בכל עומס.
מצוי, 110 מעלות צלזיוס ללא עומס . בעומס כבד (חום הקיץ, עליות ארוכות , רכב עמוס) מגיע גם ל 145 צלזיוס (כשהנורית נדלקת) .

רענן

raanan
29-09-14, 19:25
מחוון :
http://www.ebay.co.uk/itm/VDO-Vision-Oil-Temperature-Gauge-Electrical-/301299425181?pt=UK_CarsParts_Vehicles_Ca rParts_SM&hash=item4626d85f9d
חיישן :
http://www.ebay.co.uk/itm/VDO-Sender-for-300F-Oil-Temp-Gauge-1-8-27-323057-/190494855706?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&hash=item2c5a60d21a

בהצלחה
רענן

amir1975
29-09-14, 19:29
תודה רבה רבה

01-10-14, 06:50
אני חושב שכן עדיף דיגיטאלי נותן נתונים מאוד מדוייקים ברגישות גבוהה
מגיע עם החיבורים והחיישנים .זול (בסביבות 50 ש"ח) ב EBAY

(יש לי אחד למכירה אבל הטמפרטורות בפרנהייט )

amir1975
01-10-14, 17:28
בוצע.....שעון וחיישן של vdo
החיישן בפרוייקט של יום שלם חובר ישירות לקרטר, טמפ' יציבה של 85 מעלות ללא ממאמץ חריג

raanan
01-10-14, 17:53
בוצע.....שעון וחיישן של vdo
החיישן בפרוייקט של יום שלם חובר ישירות לקרטר, טמפ' יציבה של 85 מעלות ללא ממאמץ חריג
א. תתחדש !
ב. איך קדחתם בקרטר ? הסרתם למניעת שבבים ?
ג. תמונה למיקום החיישן מאד תועיל .
ד. ביצעתם השוואה בקריאה אמיתית (באמצעות TECH2 ) מול החיישן שבגיר עצמו ?

רענן

amir1975
01-10-14, 18:34
לא מצליח להעלות תמונות, הקרטר פורק, סיפור לא פשוט, בשביל להוריד אותו צריך גם לפרק מיגונים,גשר,תושבת גיר וחלק מהאגזוז. נקדח חור בקרטר והיוניט בתוך תושבת רותך לקרטר.

amir1975
01-10-14, 19:44
תמונה

raanan
08-10-14, 07:15
בכל זאת תבצע השוואה (בכמה נקודות בטוח ההתחממות של השמן) מול הקריאה של החיישן בגיר באמצעות TECH2 .
אני מהמר שהמחוון שלך אופטימי ב 5 עד 10 מעלות ...

רענן

הכוכב הכחול
06-04-18, 21:38
באפליקציה זהה (היינו גיר אוטומט של סופה) אני השתמשתי ביחידת מדידת טפמ. של "אומגה" בעלת חיישן "ראש גפרור". החישן הוצמד חיצונית לצינור השמן היוצא מהגיר, ומוגן מהפעות הרוח ע"י ספוג דביק סטנדרטי.

מאיר, טמפ. העבודה של הגיר במהירות שיוט צריכה להיות 80 מעלותC. הסיבה לבדיקה זו היא שרק בשיוט מהיר אתה משתמש בהספק רב של המנוע (חצי מצערת) לאורך זמן. בדיקת טמפ. רגעית ע"י חנק אינה מניבה תוצאה איכותית, היות שלמרות שהשמן חם, אין השפעה מצטברת של חימום גוף הגיר.
לכן, ככל אצבע: במידה ואתה קפיצה לאזור 110 מעלותC שאינה עולה על3-4 דקות, הכל תקין. במיקרה בו אתה מבחין בשהיה קבועה באזור 100 מעלותC או שהיה רגעית מעל 110 מעלותC, אזי עליך לשפר את צינון הגיר, וכמו כן להחליף את השמן.
דרך אגב, המקום הכי חם יהיה תמיד צינור היציאה מהגיר, צינור זה מסיע את השמן שיוצא מממיר המומנט. מדידת טמפ. השמן בעוקה תהיה תמיד נמוכה יותר.
בברכה,
קיד.

לומד את הנושא, ושמתי לב למידע רלוונטי משרשור אחר.
אז למי שמתכנן לקדוח בעוקה מומלץ לשים לב.


http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/12648-%D7%94%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA-%D7%9E%D7%93-%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8?p=101106#post101106

כמו כן, משרשור נוסף

בהרבה גירים יש חור שמיועד לזה, סגור בבורג. אם אין, הדרך הכי פשוטה היא להתחבר לבורג ריקון שמן.

אסף.

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/8556-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%9E%D7%93-%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8

-->