איש הצפון
01-10-14, 16:25
כשרכשתי את הפאג'רו, אמר לי המוכר שברכב מורכבים בולמים של בילשטיין (כך לפחות זכרתי).
לאחרונה דיווחו לי במוסך שלי שתותבי הבולמים כבר גמורים ויש להחליפם.
ביום א' האחרון הגעתי ל"אספיר" בתל עדשים ובחור חביב בשם אביב, לקח את הרכב לבדיקה וחזר עם בשורה לא נעימה: "ברכב שלך מותקנים בולמי אולדמן ולא בילשטיין, אין לנו חלפים לבולמים הללו".
שיקלול מהיר של אבדן יום עבודה ועלויות דלק ממטולה לתל עדשים + עלות יום עבודה ודלק ממטולה למוסך אחר שמספק שרות לאולדמן, הביאו אותי להחלטה לבקש מאביב להחליף את הבולמים (שהיו תקינים לחלוטין למעט גרמושקות בלויות ותותבים גמורים) - בבולמי בילשטיין (סיפור של כ 3000 ₪).
אחרי מספר שעות דיווח לי אביב שהרכב מוכן ויש לו בשורה משמחת.
אחרי שפורקו הבולמים מהרכב, התברר שמידות התותבים של שני סוגי הבולמים - זהות לחלוטין ולכן בסופו של דבר, החליט אביב להחליף רק את התותבים ואת הגרמושקות הבלויות.
העלות הייתה פחות מאלף ₪ - כולל מע"מ.
אין ספק שלא כל נותן שירות היה עומד בפיתוי הזה ועל כך כל שיש לי לומר הוא "כל הכבוד".
לאחרונה דיווחו לי במוסך שלי שתותבי הבולמים כבר גמורים ויש להחליפם.
ביום א' האחרון הגעתי ל"אספיר" בתל עדשים ובחור חביב בשם אביב, לקח את הרכב לבדיקה וחזר עם בשורה לא נעימה: "ברכב שלך מותקנים בולמי אולדמן ולא בילשטיין, אין לנו חלפים לבולמים הללו".
שיקלול מהיר של אבדן יום עבודה ועלויות דלק ממטולה לתל עדשים + עלות יום עבודה ודלק ממטולה למוסך אחר שמספק שרות לאולדמן, הביאו אותי להחלטה לבקש מאביב להחליף את הבולמים (שהיו תקינים לחלוטין למעט גרמושקות בלויות ותותבים גמורים) - בבולמי בילשטיין (סיפור של כ 3000 ₪).
אחרי מספר שעות דיווח לי אביב שהרכב מוכן ויש לו בשורה משמחת.
אחרי שפורקו הבולמים מהרכב, התברר שמידות התותבים של שני סוגי הבולמים - זהות לחלוטין ולכן בסופו של דבר, החליט אביב להחליף רק את התותבים ואת הגרמושקות הבלויות.
העלות הייתה פחות מאלף ₪ - כולל מע"מ.
אין ספק שלא כל נותן שירות היה עומד בפיתוי הזה ועל כך כל שיש לי לומר הוא "כל הכבוד".